|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Jan W
996 carrera 4 cabriohoogvliet
|
maarten memorial
Sinds vorig jaar ben ik de trotse bezitter van een sealgrauwe 996 C 4 cabrio met een extra leer pakket in de kleur cognac bruin, en ben natuurlijk heel blij met een volgens mij bijzondere auto, waar ik hard voor moet werken en wat slapeloze nachten van heb gehad van doe ik het of doe ik het niet, maar ik heb geen spijt.
ook kwam ik vorig jaar op de site van de Maarten Memorial, een site die gaat over Maarten van Sten die op jonge leeftijd is overleden aan kanker, maar een passie had voor sportwagens.
zijn vrienden hebben de maarten memorial dag opgericht met tot doel te hebben om geld in te zamelen voor de bestrijding van kanker dmv een veiling en het zoeken van sponsoren, en ook is er een rit met een 100 tal exclusieve sportwagens die van Rotterdam naar Zantvoort rijden met als co piloot een zieke medemens en die zieke medemens de dag van zijn leven te bezorgen, een heel mooi initatief natuurlijk, en ik vond ook dat ik mij daarvoor met mijn bijzondere (want dat vind ik) porsche wel kan inzetten om voor een daagje je medemens een fijne dag te bezorgen.
ik had vorig jaar dan ook in mijn agenda gezet dat ik mezelf op tijd moest aanmelden om niet buiten de boot te vallen.
Ik heb dan ook gisteren mezelf aangemeld voor de mm2008, en wat kreeg ik als antwoordt: een porsche 911 cabrio is dan misschien wel een leuk speeltje, maar niet bijzonder genoeg om te mogen meerijden die dag, dus mijn dag was weer helemaal stuk, en ik begijp best wel dat er een heleboel leuke auto,s zijn die meedoen, maar de porsche 911 in welke verschijningvorm dan ook is per defenitie uitgesloten.
hebben wij als porsche liefhebbers dan geen eigen Maarten memorial of zoiets om voor de mensen met een ernstige ziekte een mooie dag te bezorgen.
|
26 maart 2008 22:55 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zie onder andere hier. Er zijn meerdere van dit soort initiatieven, dus hou het forum een beetje in de gaten
|
26 maart 2008 23:02 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Weet nooit goed wat ik met zulke gegevens nou moet...vind 't altijd wat gekunsteld...
|
26 maart 2008 23:07 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|