Ben ik even blij dat ik van te voren geen uitspraken heb gedaan
Dat lekker rijden begon met het gevoel in de vrije training met, als dit het is staat ze volgende week weer te koop
met een tijd van 2.19 loop je ook niet gelijk te koop, dat een 911 moeilijk is wisten we al maar dat je 2 ronden nodig heb voordat je grip begint te krijgen valt niet mee als je gelijk mee wil komen met de rest. De 944 zijn dan langzamer op het rechte stuk maar in de bochten hebben ze duidelijk het voordeel van de betere wegligging, ik heb dan ook respect gekregen voor de 944
Gezellige club trouwens en er wordt erg netjes gereden, ik hoop dat ik niet voor te veel overlast heb gezorgd, 2x door een grindbak en 1x vast in de grindbak door een uitrem aktie die ik nog even beter voor later had kunnen bewaren
gelukkig houd iedereen goed rekening met elkaar en liep alles goed af. De tijd training al een 2.14 en de eerste race 2.11, laatste race eindelijk netjes gereden en met veel plezier met een gemiddelde tijd per ronde van net in de 2.10, dus ja voorlopig hou ik haar en voordat ik de tijd van de vorige eigenaar heb gehaald van gemiddeld 1.58 en zelfs zijn snelste eenmalige tijd van 1.56 zal ik nog wel even moeten oefenen, aan de auto zal het niet liggen