Auteur |
Bericht |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Le Mans 2008 (niet de classics)
Nu de euforie rond verstappen weer langzaam op gang komt na zijn optreden afgelopen zondag is mijn vraag :,, gaan er nog mensen van hier naar le mans , en dan speciaal naar camping beausejour,, Ik ga dit jaar op donderdag zodat het vrijdag niet zo hectisch is met het opzetten van de tenten prepareren van onze eigen douche ed.hierdoor hebben we de vrijdag rustig de tijd om in de pits te gaan kijken en s`avonds met de fiets naar de rijders parade in de stad. Als er meerdere forumleden gaan is het mischien wel leuk om op vrijdag avond gezellig wat te drinken bij een vuurtje (dit jaar gaat de kettingzaag mee).
Hier een foto van ons onderkomen
en ons vuurtje
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
Laatst bijgewerkt door Danny op 20 mei 2008 10:15, in totaal 1 keer bewerkt.
|
09 apr 2008 18:51 |
|
|
Hermen 2
3.2 carreraCapelle aan den IJssel
|
Dit jaar ook op lemans van de partij!!!
't was ff wachten tot de spyder ook in europa los ging maar nu dan eindelijk Yesssss...
Nog meer lemans gangers?
_________________________________________ If it ain't broke, don't fix it
Laatst bijgewerkt door Hermen 2 op 09 apr 2008 19:58, in totaal 3 keer bewerkt.
|
09 apr 2008 19:49 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
le mans classic in juli
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
09 apr 2008 19:53 |
|
|
RufBTR
|
yep ben er dit jaar ook weer, sta op Bleu.
|
09 apr 2008 20:02 |
|
|
Danny
|
vorig jaar waren er toch beduidend meer forummers die naar le mans gingen
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
en hier voor de foto`s
|
21 apr 2008 21:18 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Le Mans Classic
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
21 apr 2008 21:41 |
|
|
Douwe Minkema
996 Carrera 4SSoest
|
"Toevallig" ben ik dan in Bretagne op vakantie, dus kom ik naar Le Mans. Parkeerterreinkaarten heb ik nog niet.
Leuk plan om af te spreken op vrijdagavond.
Tot dan!
_________________________________________ There are no old Porsches, only new owners.
|
22 apr 2008 0:14 |
|
|
Douwe Minkema
996 Carrera 4SSoest
|
Ja, daar ga ik ook naar toe. Althans, als ik door de ballotage van de NPC kom
_________________________________________ There are no old Porsches, only new owners.
|
22 apr 2008 0:16 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Douwe schrijft:Ja, daar ga ik ook naar toe. Althans, als ik door de ballotage van de NPC kom
Dat systeem van ballotage is nu net ,wat me er van weerhoud ,om lid te willen worden van de NPC of het equivalent hier! Door een stel blauwe blazer figuren beoordeeld te worden ,of je wel of niet bij "hun"clubje mag behoren! Denk wel dat ik door de ballotage zou komen,maar nee "thanks"!
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
22 apr 2008 0:38 |
|
|
Douwe Minkema
996 Carrera 4SSoest
|
Eh, begrijp me niet verkeerd. Ik BEN lid van de NPC, alleen het aantal inschrijvingen voor zo'n evenement is beperkt en dus staat er in de convocatie: "Als u besluit in te schrijven voor dit unieke evenement, krijgt u een bevestiging van ons of u inderdaad mee KAN". Ik was een van de eersten die zich in heeft geschreven, dus dan vraag ik mij af welke andere criteria er zijn om mee te "KUNNEN" doen. Lid worden van de NPC is geen enkel probleem, natuurlijk wel op voorwaarde dat je een Porsche bezit/rijdt.
|
22 apr 2008 0:50 |
|
|
arenarood
|
Wat ik uit berichten ,oa over het lidmaatschap van de NPC begrepen heb,kom je eerst in een soort kleuterklas,om daarna (misschien!)als volledig lid aangenomen te worden! Zijn denk ik al topic's over,maar ben nu te lui, om die op te zoeken! Corrigeer me, als ik het verkeert heb! Greetz Jaap
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
22 apr 2008 1:13 |
|
|
ppp 356
|
Heb je helemaal geen club voor nodig.
Wij gaan steeds zonder de PCCB en krijgen ook onze kaarten voor de Porsche tent enz. geregeld.
Hotel hebben we geboekt op een 60km van het circuit dat bereikbaar is via een prachtig weggeltje.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 apr 2008 8:03 |
|
|
Herman S
ex 911 2,4S Targa, ex 964RS nu Boxster Spyder 2010
|
Wil ook naar Lemans-Classic, ben er een paar jaar geleden geweest en vond het het mooiste autosport-evenement wat ik beleefd heb.
Was toen ook zelfstandig gegaan, kaarten via Porsche geregeld voor de bbq, een rondje zelf rijden (!), paddock en pitskaarten. Dat dus heel goed verzorgd, maar ondertussen wel gewoon lekker kamperen bij Maison Blanche, pal naast het circuit voorbij de Porsche-bochten. 's Ochtends wakker worden met het geluid van bijv. een 917, die koppijn drink je vanzelf weer weg ! Enneh, de sfeer op het circuit en camping zijn geweldig. Ook de GT40 rijders (oude en nieuwe) kamperen daar lekker, super relaxed!
|
22 apr 2008 9:35 |
|
|
Douwe Minkema
996 Carrera 4SSoest
|
Natuurlijk hoef je niet met een club te gaan. Maar het is wel leuk om met 20 Porsches tegelijk er naar toe te rijden. Je hebt op het terrein ook nog een aantal privileges. Vrije toegang tot de hoofdtribune, eigen parkeerplaats, toegang tot de paddock, etc., etc.
|
22 apr 2008 10:40 |
|
|
Douwe Minkema
996 Carrera 4SSoest
|
Het critirium om van het aspirant lidmaatschap naar volledig lidmaatschap te worden "bevorderd" is het aantal evenementen in enig jaar waaraan je meedoet (ik geloof 5) dus zo raar is dat nu ook weer niet.
|
22 apr 2008 10:49 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Dit jaar sla ik over. Twijfel nog wel over de Classic. Ga wel naar Spa voor de 1.000 km in de Le Mans series in mei.
PTT en Bert964C4 gaan wel.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
22 apr 2008 10:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Hier zijn inderdaad al meerdere topics over geweest, dus het vriendelijke doch dringende verzoek om deze discussie niet weer opnieuw te gaan voeren
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 apr 2008 10:53 |
|
|
Douwe Minkema
996 Carrera 4SSoest
|
Re: Le Mans 2008
Waar ligt die camping?
|
22 apr 2008 10:57 |
|
|
ppp 356
|
Wij rijden met 4, is leuker dan met 20 als je echt samen wilt rijden. De rest van de privileges (in de mate dat je dit zo kan noemen) hebben we ook, enkel zien dat je de juiste kaarten koopt. Tenslotte moeten de clubs deze kaarten bij dezelfde organisatie kopen.
|
22 apr 2008 11:24 |
|
|
Danny
|
de camping ligt een 20min lopen van de entree van het circuit. op de plattegrond als camp B aangegeven
daarom nemen wij dit jaar fietsen mee
en hier voor de foto`s
|
22 apr 2008 18:44 |
|
|
arenarood
|
@EriC4C! Dat ben ik ook niet van plan
|
22 apr 2008 18:49 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
De Le Mans Classic...
Dat lijkt me een geweldig evenement!
Als liefhebber van klassieke automobielen en de klassieke racesport mag je dit evenement eigenlijk niet missen natuurlijk!
Ik ga dit jaar in ieder geval. Ik rij er met m'n campertje naartoe en installeer me op de plaatselijke camping!
Moet je vantevoren reserveren op die camping? Hoe zit 't met toegangskaarten? Moet je die ook vantevoren aanschaffen? Waar en hoe?
Ik heb inmiddels al vrij op de vrijdag, zaterdag, zondag en maandag...
Ik rij er waarschijnlijk donderdagavond al naartoe en 's maandags rij ik op m'n gemakkie terug...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
20 mei 2008 9:06 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Tsjongejonge, beetje een ballenclub niet? 'Als wij geld aan je kunnen verdienen mag je erbij'. Leuke auto's hoor, maar die clubs zijn soms echt om van te kotsen
|
20 mei 2008 10:21 |
|
|
Danny
|
laten we on topic blijven. Als jullie je gal willen spuwen over de clubs een apart topic aub
en hier voor de foto`s
|
20 mei 2008 10:24 |
|
|
djtommi
manager PR & Online bij BOVAG
|
Re: Le Mans 2008 (niet de classics)
wow, zitten er wielen onder je tent of sleur je ´m zo over het asfalt mee naar Frankrijk?
_________________________________________ Nothing beats an original.
|
22 mei 2008 21:20 |
|
|