Auteur |
Bericht |
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Gaat er morgen nog iemand naar Exclusive preview? (Autorai)
Ik ben benieuwd of het de 65 ballen waard is ga met de 993 om een beetje in stijl te arriveren
|
30 maart 2009 21:00 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Re: Gaat er morgen nog iemand naar Exclusive preview? (Autorai)
Helaas geen tijd. Ben wel benieuwd hoe de nieuwe stijl bevalt!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
30 maart 2009 21:03 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Ik ga dus wel; zie ander draadje hier op het forum (had je geld kunnen besparen ook).
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
30 maart 2009 21:04 |
|
|
pat69
|
waar waar waar waar waar waar waar waar? zoek op autorai of exclusive preview geeft bij mijn geen (recente) posts
|
30 maart 2009 21:12 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Ja, ik ga er heen. Mijn chauffeur, twee andere collega's en ik zijn te herkennen aan de Porsche Forum kentekenhouder op de Audi.
|
30 maart 2009 21:12 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
|
30 maart 2009 21:15 |
|
|
Division
Groningen
|
Aanstaande zaterdag present, vind die 60+ euro een beetje te veel.
_________________________________________ Foto's
|
30 maart 2009 23:15 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Nou, ik ben er geweest vanavond. De officiele opening van de AutoRAI was zeker de moeite waard! Heb in ieder geval na vanavond weer meer bewondering gekregen voor onze Minister-President Jan Peter Balkenende en voor onze Minister van Verkeer en Waterstaat Camiel Eurlings! Echte autoliefhebbers en een hele leuke presentatie. De nieuwe opzet van de Rai is even wennen maar vanuit de bezoeker gedacht zeker de moeite waard. Leuke show, ook een aanrader!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
01 apr 2009 0:20 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
Was een bijzonder gezellig uitje. Ten opzchte van eerdere AutoRAI's vond ik het ongelofelijk kaal. Inderdaad meer aandacht voor de auto's, maar af en toe een leuk opgebouwde stand of anderszins leuk aangeklede hangplek voor ouderen had ik gewaardeerd. Nog twee leuke dingen gezien:
|
01 apr 2009 0:21 |
|
|
Wouter
|
Het was inderdaad een aparte ervaring; geen enkele merkbeleving en alle automerken en types die volledig in elkaar opgaan. Ik denk dat de huisvader die moeders wil overtuigen een Audi A4 aan te schaffen i.p.v. een Skoda Octavia een enorm harde dobber zal hebben wanneer hij dit klusje op de Autorai probeert te klaren. Nu kun je pas goed zien hoe alle auto's door de jaren heen op elkaar zijn gaan lijken en wordt het verschil dus ogenschijnlijk alleen gemaakt op het prijskaartje. Opvallend was bijvoorbeeld ook dat Porsche er duidelijk voor gekozen had niet de top of the range te laten zien. Modellen die er stonden (waaronder de nieuwe Cayman en Boxster) stonden er bepaald niet in de duurste uitmonstering. Wel aardig die gele superfraaie klassieke turbo. Enfin; de wijn was best te drinken, toch redelijk wat vrouwelijk schoon en ik heb mij kostelijk vermaakt met alle "so called" BN-ers die allemaal zeer hun best deden op te vallen in de uitdrukkingsloze massa.
|
01 apr 2009 9:09 |
|
|
pat69
|
wow, dat was wennen: rijen auto's afgewisseld met zeecontainers Wel lekker rustig (behalve voor JP en Camiel die omringd bleven door fotografen) De limited edition 60jaarpon 9114s stond er in coupe uitvoering. De helft van de 25 stuks (15 coupe+10cabrio) schijnt verkocht te zijn volgens een verkoper bij de kraam. De Focus RS oogt als een lekker gifgroen bommetje (benieuwd hoe dat rijdt) en de C63AMG is ook errug gelikt. Het bier vloeide rijkelijk, de dames van SEAT waren top en aan de wijnvoorraad leek geen einde te komen.
|
01 apr 2009 20:12 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
leuk te horen. Ik ga, lekker exclusief, op goede vrijdag. Dan zal het wel niet zo druk zijn .
|
01 apr 2009 20:26 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Klopt in veel gevallen ook!! Daarom moet je tegenwoordig ook altijd eerst in meerdere auto's gaan rijden voordat je er één gaat kopen... Ik zou volgens mijn vrienden een goede Skoda verkoper zijnIk ook...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
01 apr 2009 20:33 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik ga daar nooit heen. is net als de landbouwbeurs, dronken provincialen all over
_________________________________________ oud is beter
|
01 apr 2009 20:35 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Gratis toegangskaarten
Heb nog 2 toegangskaarten.......................en heb weer geen tijd............. bp me een juist getal onder de 10 en ik stuur ze naar je op .
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
01 apr 2009 22:03 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
+1. De tractorrai: nog erger. Allemaal idioten die de weg willen weten naar de wallen
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
01 apr 2009 22:08 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
AAhhh!! Dus ik ga me op goede vrijdag eerst bezatten op de Rai en daarna naar de wallen... Klinkt goed!! Nog 9 nachtjes slapen....
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
01 apr 2009 22:15 |
|
|
André
|
Re: Gratis toegangskaarten
Stijn van Kooten heeft ze gekregen met het juiste getal 7 Ze gaan vandaag jou kant op. (geldig van 1 t/m 11 April) met toegang tot de Porschestand.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Laatst bijgewerkt door André op 02 apr 2009 16:24, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 apr 2009 9:17 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Thnx André, je hebt een pb met mijn gegevns! Nog gefeliciteerd met je 40ste verjaardag
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
02 apr 2009 9:34 |
|
|
André
|
Graag gedaan,veel plezier daar.
|
02 apr 2009 16:25 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Vandaag met zoonlief weer het dagje Autorai gedaan. Was een zeer geslaagde dag, op de Porsche stand was iedereen weer erg gastvrij en vriendelijk; ook een prima biertje (en een mooie gele turbo! - een 930 of zo, ben niet zo thuis in de turbo's). Het leek alsof er meer lambo's en ferrari's stonden dan de vorige keer. Zal wel komen omdat de voorraden zo oplopen.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
05 apr 2009 22:47 |
|
|
Division
Groningen
|
Afgelopen zaterdag was ik ook present met een maat.
Bij aankomst op Amsterdam RAI was het in colonne naar de ingang van de Holland hal alwaar een bediende iedereen doorverwees naar een andere ingang "omdat het hier te druk was". Er stond geen hond maar goed. We mochten er op vertoning van de perskaart door. Bij binnenkomst de jas gedropt. Het was ook op deze beurs weer erg warm in de hallen, net alsof de verwarming op standje 29 moet ofzo. We waren om 10.00 binnen en om 13.30 stonden we alweer buiten. Hebben we dan alles gezien? Nee, we hebben niet elke auto uitgebreid staan fotograferen. Een paar kiekjes en that's it wel een beetje.
De gehele beurs vond ik één grote rommelbende. Niet alleen qua indeling maar ook qua stands. Zeer goedkoop allemaal. Iedereen had dezelfde hekjes, dezelfde zeecontainers, bijna dezelfde vloerbedekking. Het was net of ik in de haven van Rotterdam was, overal waar je keek waren dezelfde containers. Veel voor de prijs van één? Deze opzet hoeft wat mij betreft niet weer gekozen worden. In de meeste hallen stonden dezelfde merken, het enige verschil waren de auto's. Zeer onlogisch, voor de Seat Exeo moest ik in een compleet andere hal zijn dan ik zelf gedacht had. Een elektrische Elise verwacht je in de groene wereld maar nee, deze stond ergens aan de zijkant in het Supercar Paddock bij de andere benzineslurpers. Erg logisch. NOT.
Het was ook extreem chaotisch op de stands. De meeste stands lieten gewoon mensen daar vrij rondlopen waardoor het een drukte vanjewelste was. Dat leidde af en toe ook tot acties van mensen die gewoon over de hekjes stapten en werden teruggefloten. Dat gebeurde ook regelmatig. De merken-lounge was helaas geen afgeschermd gedeelte, er stond gewoon een hekje omheen, niks boeiends dus. Wel op uitnodiging van Seat even geluncht. Pluspuntje. Ander pluspuntje was de Innovative Driving Experience. Aan het eind hebben we nog een 20 minuten met een Volvo S80 gereden door Amsterdam die op bio-ethanol rijd.
Deze AutoRAI vond ik een complete aanfluiting. De hele manier van presenteren, de goedkope aankleding, de rommelige indeling, het onoverzichtelijk indelen van de hallen, de asociaal hoge prijzen van eten & drinken voor mensen die iets wilden aanschaffen. Mensen die hier 18 of 16 euro voor moeten spenderen wil ik aanraden om na te gaan of het bezoek aan de AutoRAI echt noodzakelijk is want ik zou het er zelf niet voor over hebben als ik wist dat het er zo uit zag.
|
06 apr 2009 21:33 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Het gaat om zijn 40ste verjaardag, Stijn!! Vanaf dat moment wordt het UW Veel plezier op de RAI!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
06 apr 2009 21:51 |
|
|
Division
Groningen
|
|
07 apr 2009 22:49 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Die gele turbo stond in de groene hal neem ik aan?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
07 apr 2009 22:57 |
|
|