Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 nov 2024 23:42

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Quote ICE Challenge 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht Quote ICE Challenge
en wat zit er vandaag in mijn mailbox

Waarde Challengers,

Hierbij stuur ik jullie een update van wat er de komende maanden gaat gebeuren.

Allereerst wordt er natuurlijk al weer druk gesleuteld aan The Quote Challenge 2005. Nog dit jaar zal de definitieve route en datum bekend worden gemaakt. Houd al vast september vrij in uw nieuwe agenda. Het thema 'less miles, more smiles' blijkt duidelijk te zijn aangeslagen, want het aantal voor-inschrijvingen is nu al groter dan ooit tevoren (waaronder zeven nieuwe teams). Vandaar dat volgend jaar de nadruk nog meer komt te liggen op fun en fraaie lokaties. Maar ook de scheurijzers onder u zullen we niet teleurstellen.

Voor die tijd gaan we iets nieuws doen: spelen op ijs. Van vier t/m zeven maart 2005 wordt er in het Finse Ivalo gegleden en gereden met straatauto's (BMW's en Alfa's), sneeuwscooters en speciaal voor ons geprepareerde rallykanonnen (Subaru Impreza WRX STI's). We gaan los op het fameuze sneeuwparcours van Testworld (www.testworld.fi). Hier testen bijna alle grote fabrikanten hun auto's tijdens winterse omstandigheden.

We verblijven drie nachten in het Riekonlinna hotel, te Saariselkä. Dit is een bekend ski-oord en we zijn daar ook nog eens in het hoogseizoen. Dus vervelen zal niemand zich er. Ook 's avonds niet. We vliegen heen met Finnair vanaf Schiphol op vrijdag 4 maart en maandag 7 maart vliegen we weer retour.

Omdat het de eerste keer is en om iedereen zoveel mogelijk te laten rijden, houden we groep bewust klein. Vandaar dat het aantal deelnemers aan The Quote Ice Challenge beperkt is tot een maximum van twintig personen. Uiteraard geldt er wie het eerst komt, wie het eerst maalt. De kosten bedragen 2530,- euro per persoon en dit is inclusief vlucht, diners en drie overnachtingen. Alleen de alcohol moet zelf worden afgerekekend.

Voor meer info en aanmeldingen, mail me asap of bel 020-5353691

Binnenkort zal ik tevens mijn nieuwe website gaan lanceren (www.petrolhead.nl) waar exclusieve test en filmpjes te zien zullen zijn van de alleen de snelste en lekkerste speeltjes op vier wielen.

Verder zal woensdag 9 februari 2005 het autoboek voor de verwende rijder, Quoto, worden gelanceerd; 240 pagina's foto's en tests van alle auto's die er komend jaar toe doen. Ik beloof u dat ook deze introduktie zeker niet onopgemerkt voorbij zal gaan. Info hierover volgt.

Ik hoop jullie allemaal snel te zien in Finland, dan wel tijdens The Quote Challenge 2005, danwel op een andere gelegenheid waar pk's en gezelligheid de boventoon voeren.

Cu,

09 dec 2004 20:12
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
20 man. Da's niet veel. Iemand? :roll:

09 dec 2004 22:57
Profiel
PorscheForum Rakker
n.v.t.
Omgeving Haarlem
Bericht 
Ik advisieer SvS (neem ik aan) alleen om snel het adres petrolhead.nl te claimen. Het is namelijk nog vrij.....
Lewie (jammer dat zijn feestjes altijd zo duur zijn)

11 dec 2004 2:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]