Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Zeer binnenkort in dit theater ....
PorscheForum Trofee Hunt # 63
|
26 sep 2009 22:44 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Zeer binnenkort in dit theater ....
Ik ben er klaar voor
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
26 sep 2009 22:49 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
zal ook weer eens proberen de tijd te vinden om mee te doen....is een uitdaging, Olaf
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
26 sep 2009 22:51 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Moet ik gelijk gaan graven bij Dimma .... ligt ie in de BBQ
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
26 sep 2009 23:02 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
..... en starten maar
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
26 sep 2009 23:04 |
|
|
drknauf
|
ik weet waar die ligt, bij jouw thuis op het dressoir in de kamert en gaston wat heeft hij gewonnen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 sep 2009 23:05 |
|
|
Olaf
|
... er heerst nu al verwarring ... met die waakhond van hem denk ik niet dat zijn terrein 24/7 begaanbaar is ... en dat is nou juist wel een van de regels bij het hunten ... ga nu knorren - morgen naar Zandvoort
|
26 sep 2009 23:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dus Noord Brabant en Noord Holland maken de grootste kans op een verstopte PFT.
En de kaartverkoop van deze voorstelling start op...............
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 sep 2009 4:45 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
32 September
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
27 sep 2009 7:17 |
|
|
Olaf
|
Dat zou best eens kunnen, Rodger that! .. of 'n dagje eerder .... .... geen ondebouwing is geen antwoord in de zin van JA of NEE
|
27 sep 2009 8:00 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ik dacht dat die taxateur een presentje van je had gehad Hij liep met een doosje bij jouw 968 weg Staat ie bij de taxateur
|
27 sep 2009 8:10 |
|
|
kdebeuker
ex Panamera (alweer verkocht.)A'dam
|
Ik heb net de spelregels opgezocht en zou graag ook eens een keer meedoen. Ik neem aan dat het over meerdere dagen gaat en dat je dus niet 24/7 ingelogd hoeft te blijven.
_________________________________________ Ik ben d'r klaar voor.
|
27 sep 2009 12:08 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
De meeste PF-junkies zijn 24/7 ingelogd wat met de hunts soms goed te merken is. Soms ben je een middagje niet online en mis je de complete hunt: dus gewoon 24/7 koppie er bij
_________________________________________ mijn snapshots
|
27 sep 2009 12:26 |
|
|
Olaf
|
.... dat hangt van de snelheid van de hunters af - hoe snel ze de juiste antwoorden op de hints raden Omdat er vorige keer (wederom) geklaagd werd, dat de hunt voorbij gegaan was zonder dat men er erg in had, heb ik het nu 'n paar dagen van te voren aangekondigd .... Straks 'ns bedenken waar de Trofee z'n nieuwe onderkomen heeft
|
27 sep 2009 14:46 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
KRIJGT Of heeft gekregen (tippie: Gedragsrichtlijnen porscheforum.nl - 5e punt! P.)
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
27 sep 2009 15:03 |
|
|
Olaf
|
|
28 sep 2009 20:19 |
|
|