_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
Laatst bijgewerkt door brian951 op 09 okt 2009 10:58, in totaal 4 keer bewerkt.
24 sep 2009 8:18
Martin K.
Boxster 3.4 S
Twente
Re: Meeting Twente 11 oktober
Het is stil ..............aan de overkant, het is stil...
Hey Brian,
Ik hoop toch echt op een paar luitjes, die hun trotse bezit nog NIET in de winterstalling hebben gezet
_________________________________________ Groeten uit Twente
25 sep 2009 1:48
horn
PF #57
Ik denk dat niemand zich durft in te schrijven omdat ze bang zijn dat het op het laatste moment niet doorgaat omdat Piet Paulusma denkt dat het wellicht zou kunnen gaan regenen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 sep 2009 8:07
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951
Hengelo
horn schreef:
Ik denk dat niemand zich durft in te schrijven omdat ze bang zijn dat het op het laatste moment niet doorgaat omdat Piet Paulusma denkt dat het wellicht zou kunnen gaan regenen...
"Piet paulusma" had toen wel gelijk Anyway..ik sta er dan gewoon hoor..rij m desnoods in mn eentje, alleen een goddelijke interventie kan deze gebeurtenis nog stoppen
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
25 sep 2009 8:14
Martin K.
Boxster 3.4 S
Twente
met alle
Daag die nu niet uit
_________________________________________ Groeten uit Twente
26 sep 2009 21:08
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
De dag na de cross van de Militairy in Boekelo... , volgens mij mag ik dan nog niet rijden van de politie...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum