Auteur |
Bericht |
johnj
996 Targa '02
voorheen
911 3.2 Carrera Jubileum '88Den Haag
|
Wie wil een mooie poetsbeurt en gratis sealant in Den Haag?
[shameless plug mode on]Dergelijke posts zijn dus niet de bedoeling[/shameless plug mode off]
Horn
_________________________________________ Pluk de dag, voor je in een vaas eindigt. (Loesje)
|
27 okt 2009 23:47 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Wie wil een mooie poetsbeurt en gratis sealant in Den Haag?
Wandelen op het slappe koord der commercie... is op het randje wat mij betreft, misschien wel nét erover...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 okt 2009 0:43 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
klinkt anders wel erg dienstverlenend. maar Horn heeft hier een scherpe antenne voor is in het verleden vaker wel gebleken(terecht)
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
28 okt 2009 21:09 |
|
|
johnj
996 Targa '02
voorheen
911 3.2 Carrera Jubileum '88Den Haag
|
Jammer dat mijn bericht is verwijderd. Begrijp jullie angst wel al was dit absoluut niet bedoeld als commerciele actie. De verkoper had er ook niks mee te maken, het was puur een solo-actie van mij om mijn Porsche voor een redelijke prijs winterklaar te maken en zo anderen die mogelijkheid ook te geven. In het algemeen belang is het toch mooier als onze favoriete auto er mooi bij rijdt en langer mooi blijft? Nogmaals, ik begrijp jullie ingrijpen ook wel, maar ik denk echt dat dit niet over het randje van de commercie ging.
_________________________________________ Pluk de dag, voor je in een vaas eindigt. (Loesje)
|
29 okt 2009 11:52 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
+ 1 begrijp ook niet dat ie weg is ,maar zoals altijd komt er vast een gefundamenteerde uitleg
|
29 okt 2009 12:03 |
|
|
horn
PF #57
|
Na enig overleg wij wel. Sorry. Er zijn hier meer mensen die hun geld verdienen met autowassen, en zulke duidelijke reclame is niet gewenst. Als je nou meldt dat je daar je auto hebt laten wassen en dat het je goed bevallen is, no problem. Maar een soort van bedrijfspresentatie compleet met najaarsaanbieding is een beetje té. "Vandaag bij mijn broer een fantastische tuinset gekocht. Mijn broer is eigenaar van Tuinmeubelzaak 't Buurmeisje en hij heeft nu mooie teakhouten tuinsets in de aanbieding. Echt heel mooi spul! Als je dit weekend langsgaat krijg je een bladblazer er gratis bij..." (bovenstaande is fictief overigens, om een voorbeeld te geven. svp niet mijn broer gaan bellen )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 okt 2009 12:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Zoals altijd moet ik ook even vermelden dat het hier helaas geen democratie is.
|
29 okt 2009 12:06 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
zie je wel ,daar is de verklaring al Nou ik laat dus mijn auto onderhouden door Bart ccc en dat bevalt inderdaad prima.Wat mij ook erg beviel is dat hij naar Leiderdorp is gekomen,wat mij het meest beviel is dat hij daar enkelt benzine kosten voor rekende en nog vlaai meenam ook.Wat ook erg prettig is bevallen is de sealant behandeling die hij de auto heeft gegeven voor het koude weer.Kortom is mij allemaal enorm bevallen.
|
29 okt 2009 12:08 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
29 okt 2009 23:06 |
|
|
drknauf
|
goeiendahg mevrauw is u man thuisss ?wei zein van poetsbedrijfff pogsjuh duh haag, wei willen wetuhh is u pogjs al wintahh kelaahh (jacobse en van es )
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
30 okt 2009 2:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Beste Richard, fijn dat het je zo goed is bevallen.
|
30 okt 2009 8:37 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
En de linkerbaan is voor de vrije jongens, weg met al die pindapanda's. Ook in de geest van bovenstaand duo.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
30 okt 2009 9:50 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
|
30 okt 2009 10:09 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Hou die bladblazer maar, heb liever dat het buurmeisje de set komt leveren!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
30 okt 2009 17:20 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
In mijn tuin heb ik momenteel toch echt meer aan de Stihl dan aan een sletje.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
30 okt 2009 17:22 |
|
|