Auteur |
Bericht |
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Essen Motorshow 2009
Omdat er volgens mij elk jaar redelijk wat PF-ers gaan, even dit topic. Vandaag even wezen kijken en eerlijk gezegd viel het wat tegen. Veel merken, tuners en toeleveranciers waren afwezig en speciaal voor de gelegenheid was zelfs de grote hal (hal 3) volledig gesloten. Jammer genoeg bleef er daardoor vooral veel ruimte over voor polyester, knipperende lampen en net-niet-velgen. Desondanks hebben wij ons toch nog wel vermaakt. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
29 nov 2009 19:30 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: Essen Motorshow 2009
Plan is hier om komende zaterdag even te gaan.
Ik wil kijken of ik mss nog een goede deal kan maken voor een schroefset onder de BMW
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
29 nov 2009 19:34 |
|
|
RB911
11-je
|
Het is dat het rijden in Duitsland met de porsche een feest is maar anders zou het naar mijn mening de ruim 225 km rijden niet waard zijn.....
Ik ben vanochtend ook ff geweest met mijn zoontje van 8, maar na twee uurtjes hadden we het wel gezien.
Waren lekker vroeg vertrokken om half zeven en even na half negen in Essen, dan kan je nog redelijk dichtbij parkeren en nog net een bakkie doen voor ze om negen uur open gaan. toen het om elf uur druk begon te worden hadden wij alles al gezien.
Het is een mooi excuus om de P even in Duitsland uit te laten, maar mijn inziens niet veel meer dan dat.........
|
29 nov 2009 19:49 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Doe dit met een groepje vrienden altijd 2 dagen. We komen om 13.00 aan op zaterdag, doen de beurs, inchecken hotel, kerstmarkt, eten , kneipe en de volgende morgen weer beurs tot 12.30. De beurs was echt slecht, enkele RS replica's, als je er brede schermen op zet en RS stickers is het tegenwoordig al een RS replica (zelfs omgebouwde G model)!! Hal 3 dicht, was wel een grote hal. Een hal met drifters waar je het vanwege teringmuziek die boven de driftauto's uitkomt het geen 5 minuten kon uithouden!! We gaan al 20 jaar, dit jaar was kwa beurs het dieptepunt...... Het was wel weer beregezellig!!!!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
29 nov 2009 20:03 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Hmmm, dat belooft niet veel goeds.... ik ga vrijdag. Ga ook alweer meer dan 20 jaar en heb nog geen jaar gemist. Ben benieuwd
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
29 nov 2009 20:19 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Wij gaan volgende week zondag... de laatste dag als ik me niet vergis... We zien het wel...
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
29 nov 2009 20:29 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
29 nov 2009 22:01 |
|
|
samesame
993 Carrera,
ex Boxster S
|
wooow op het filmpje zie ik toch een hoop vette auto's die ik vandaag gemist heb in Essen. Zeker weer teveel naar de vrouwen lopen kijken......
|
29 nov 2009 22:10 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Handig filmpje; als je hem hebt gekeken, heb je de gehele beurs gezien ow enne objecten op het filmpje kunnen groter en mooier lijken dan ......
|
29 nov 2009 22:25 |
|
|
samesame
993 Carrera,
ex Boxster S
|
heb je toch teveel naar auto's lopen kijken, heb daar dingen gezien, die zeker niet op het filmpje staan
|
29 nov 2009 22:28 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Ik ga morgen, voor mij ook de tiende keer of zo... ik ben benieuwd.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
30 nov 2009 16:44 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
gezien bovenstaande referenties plan gecanceld
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
30 nov 2009 17:36 |
|
|
RG996
N-H
|
Ik ga komende vrijdag. Let wel, voor de een niets voorsteld, kan voor de ander een grote ontdekking zijn
|
30 nov 2009 19:16 |
|
|
horn
PF #57
|
... veel blauwtjes gelopen zeker vroeger ...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 nov 2009 19:54 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
_________________________________________ mijn snapshots
|
30 nov 2009 21:50 |
|
|
drknauf
|
shot 2 day:
Laatst bijgewerkt door drknauf op 01 dec 2009 0:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 dec 2009 0:51 |
|
|
drknauf
|
|
01 dec 2009 0:56 |
|
|
Wouter
|
Dat is al beter dan die smakeloze troela's; thanx Knauf.
|
01 dec 2009 10:06 |
|
|
drknauf
|
gisteren nog wel op essen het boek ferrytales bemachtigd voor maar 49 euries weegt lood man dat boek ik hlml blij
|
01 dec 2009 14:37 |
|
|
smoontje
|
Was er zondag, veel grote tuners waren er niet .Nog wel een paar mooie st uitvoeringen zie staan en daarvan de foto's van de op bouw gezien top res uit gevoerd maar de prijs was er ook naar meer dan 170.000 uries voor een repro. bij de rally demo eerste auto auto met achterkant in het betonblok schade viel wel .maar de muziek stond zo hard dat je het geluid van auto's amper kon horen ben na 10 min weg gegaan.Voor de rest niet veel nieuws.
|
01 dec 2009 18:59 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Inderdaad, vrijwel geen fabrikanten dit jaar. Heb me desondanks goed vermaakt en mijn collectie autogereedschap uitgebreid.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
01 dec 2009 22:04 |
|
|
havermanst
1970 Porsche 911T Targa / 1999 Audi TT / 2008 Porsche Cayman S / ex 1959 Porsche 356 A Sunroof , ex 1960 Porsche 356 B, ex 1963 Porsche 356 C
|
De crisis heeft zich hier duidelijk ook laten voelen blijkbaar. Géén van de grote duitse merken had een eigen stand, in tegenstelling tot andere jaren, en de hoofdhal stond leeg. Of zouden de constructeurs de Technoclassica toch belangrijker vinden en zich daar meer op focussen. Er was ondanks alles, toch well wat moois te beleven. Meer fotos op Liebe zu Ihm
_________________________________________ www.loveforporsche.com
|
02 dec 2009 13:31 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Wij zijn afgelopen zondag even geweest. Moet zeggen dat we best wat leuke dingen hebben gezien waaronder ook een aantal mooie auto's De andere foto's plaats ik hier maar niet maar je kunt ze vinden via: http://www.kwinsel.nl (via tab "cars")
_________________________________________ mijn snapshots
|
08 dec 2009 23:27 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Wij zijn zondag ook geweest, de fabrikanten inderdaad gemist. Alleen Skoda en Alfa Romeo waren er. Verder wel kostelijk vermaakt, Brabus had een paar prachtige wagens meegenomen. De ST was inderdaad een pareltje. Daarnaast ons kostelijk vermaakt met het zien van de duitse jongeren die zich verdringen voor de stellages met lexus lichten, schroefsetjes van 128 euro, boomboxen etc. Blijft vermakelijk om te zien, helemaal wanneer ze na aankoop nog de verdere beurs af moeten met een kuipstoel in de handen. Sommige hadden dit voorzien en hadden een winkelwagen meegenomen, één verkoper leverde bij zijn schroefset zelfs een klein karretje zodat je de set makkelijk over de beurs kon meenemen. Voor ons was de mooiste auto een BMW station in een mat bruin/grijze folie met een V10 motor van de M5 erin. De auto was enkel voorzien van M onderdelen, dus geen opzichtige spoilers, maar mooi ingetogen. Wij hebben ons dus kostelijk vermaakt, leuke dag gehad, volgend jaar graag wat meer autofabrikanten en het vertrek vanaf de grote parkeerplaats beter regelen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
09 dec 2009 8:02 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Heb je gezien wat vogelpoep doet met die carbonfolie op het dak? De auto is een week voor de beurs gefolied en er is wat vogelpoep opgekomen die meteen de folie heeft beschadigd! Is folie altijd gevoeliger voor vogelpoep, of is deze kwaliteit slecht?
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
09 dec 2009 10:27 |
|
|