Auteur |
Bericht |
Sjonnie
|
Porsche meets Harley-Davidson op zondag 19 september!
Het lijkt me niet mogelijk om samen te rijden aangezien de P's veel sneller cruisen dan de HD's.
Maar het is misschien wel leuk als we in de buurt van elkaar aan het toeren zijn om 's middags bijvoorbeeld ergens samen te lunchen. Dan kunnen we voor/tijdens/na de lunch mekaars masjientjes bewonderen.
Ik ben lid van de HD club van Eindhoven , zie hun website: http://www.motoplaza-eindhoven.nl/lighttown/
Er is ook een rit die door mij georganiseerd wordt en als er voldoende animo is vanwege beide clubs zouden we samen kunnen lunchen in de buurt van het kasteel in Bokrijk (Genk, zie www.bokrijk.be ).
Het is tenslotte niet voor niets dat HD en P samen al projecten doen!
Ik ben dus degene die probeert om in Nederland te blijven wonen en werken (ondanks de "ratten", wat een vreselijke verhalen), en met een Belgische nummerplaat te rijden omdat ik ook in Belgie werk.
Overigens kan ik jullie garanderen dat we een toffe club zijn en dat er enkele zeer mooie HD's tussen zitten. Daarenboven zijn er, in tegenstelling tot dit forum, wel enkele "Ladies of Harley".
Ik heb dit nog niet met het bestuur besproken omdat ik eerst even jullie reactie wilde zien, maar hen kennende is er niet echt een probleem denk ik.
Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 23 dec 2004 17:41, in totaal 2 keer bewerkt.
|
11 feb 2004 0:38 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
laat maar zien, lijkt me wel leuk.
Rij je dan met de Hd of met de Porsche met inmiddels Belgisch kenteken
|
11 feb 2004 0:57 |
|
|
Sjonnie
|
Als we de rit doen die ik zelf organiseer rij ik uiteraard met de HD. We hebben die rit al 2x eerder gedaan en het is telkens een suc6 (ongeveer 25 HD's die deelnamen).
Daarenboven plan ik de P pas begin volgend jaar wegens andere prioriteiten thuis, en hopelijk zijn de 996en dan ook weer wat goedkoper wegens "verouderd model"
Overigens ben ik nog steeds niet zeker dat het niet gaat lukken met dat Belgisch kenteken, en dat scheelt wel een hoop geld
|
11 feb 2004 1:04 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Harder werken.
Kun je dat ding ook in Nederland kopen.
Wat betreft die rit, waar, wanneer, hoe lang??
|
11 feb 2004 1:09 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
Met wat moet ik dan komen ??? HD of de P
|
11 feb 2004 7:33 |
|
|
Sjonnie
|
Als er voldoende animo is voor zoiets (en dat lijkt zo) zal ik eea kortsluiten met het bestuur van onze HD club. Op de website staan de diverse ride-outs reeds gepland (onder "agenda"). De rit die ik organiseer is die van 5 september, en loopt van Nederweert via binnenwegen en omwegen naar Genk (mijn geboortestreek) en via Helchteren naar Eindhoven.
Dirkie kan komen met wat ie wil, we hebben al eerder niet-leden meegehad tijdens een ride-out, zolang het maar een HD is.
Het lijkt me tof om zo een meeting te organiseren. Misschien moeten we tijd inruimen om P rijders die willen eens achterop een HD te nemen en er zijn zeker HD rijders die wel eens in een P willen meerijden denk ik.
Tzt wil ik over een evt. programma uiteraard uitgebreid overleggen met jullie.
|
11 feb 2004 11:10 |
|
|
John
Cayenne
|
Wel super uniek,
Meeting of two worlds.
Zie het voor me, maar is er dan ook een gozer met die Porsche HD want die moet ik zien, geweldige motor super design.
|
11 feb 2004 14:16 |
|
|
Sjonnie
|
Hi John, ja er is ook minstens 1 V-Rod in onze club. De motor ziet er wel mooi uit, maar rijdt niet echt fijn. Ik zou geen andere willen dan mijn Heritage Classic (lichtjes opgevoerd ).
Jullie horen op korte termijn hoe eea geregeld kan worden.
Zou zondag 5 september overigens een goede datum zijn?
|
11 feb 2004 16:43 |
|
|
John
Cayenne
|
He Sjonnie,
Bedankt voor je tips, ik ben wel geen Motorjongen maar deze is wel gelikt.
De Porsche Design HD
|
14 feb 2004 20:28 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
neigt toch wel een beetje naar vmax niet,
|
14 feb 2004 21:38 |
|
|
John
Cayenne
|
'k heb er geen verstand van Marcel, sorry.
|
14 feb 2004 22:59 |
|
|
Sjonnie
|
...is overigens ook de eerste waterkoker van HD.
|
14 feb 2004 23:18 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
moe ik nou met de P komen of met de Fat Boy ???? swel een serieus dillema ... heb hier nog een Fat boy van 77 staan in de originele kleuren van "de bom" op Hyroshima .... kenners kennne het verhaal wel ... is een verzamelobjectje ... bijhouden ...
|
15 feb 2004 0:07 |
|
|
Sjonnie
|
Er is over 2 weken vergadering van onze HD club en ten laatste dan wordt duidelijk of ze die meeting zien zitten (geen gemakkelijke jongens die Hell's Angels)
|
15 feb 2004 0:23 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
15 feb 2004 0:26 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Hell's Angels? Kijk effe op www.l1.nl niet schrikken AUB, of lees effe een [Nederlandse] krant morgen.
|
15 feb 2004 1:54 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
3 Hells Angels de pijp uit , gvonden in Echt.
Da's hier 3 km. vandaan.
|
15 feb 2004 1:59 |
|
|
Sjonnie
|
grapjeeeeeeeeeeeeeee Onze club (toch ruim 100 leden) bestaat uit brave huisvaders, de meesten in de penopauze.
|
15 feb 2004 10:56 |
|
|
Sjonnie
|
Zoals te verwachten hebben de leden van de Dutch Lighttown HD Club ( http://www.motoplaza-eindhoven.nl/lighttown/ ) enthousiast gereageerd op het voorstel om "iets" samen te doen met de Porscheforum club.
Ik stel als datum 5 september 2004 voor. Wil RS-R (of iemand anders uit die omgeving) eventueel samen met mij bekijken hoe en wat we kunnen organiseren?
|
29 feb 2004 18:31 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Geef maar een gil.
Zijn toch geen Hells Angels?/
|
29 feb 2004 19:53 |
|
|
Sjonnie
|
Prima RS-R, ik zal je een mailtje sturen om iets af te spreken.
Neen neen, geen HA, maar mensen die houden van mooie machines met een ziel, net zoals de gemiddelde P rijder. Het is niet voor niets dat er nogal wat mensen zijn die verliefd worden op beide machines.
|
29 feb 2004 23:06 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
29 feb 2004 23:54 |
|
|
Sjonnie
|
Goed gevonden Lou. Er zijn er inderdaad bij die zo'n Amerikaans vlaggetje (en andere gein) op hun HD gemonteerd hebben. De datum wordt zeer waarschijnlijk zondag 5 september. We zullen dat zo snel mogelijk bevestigen.
|
01 maart 2004 0:29 |
|
|
John
Cayenne
|
Zou wel een zeer uniek evenement zijn, die twee zeer verschillende werelden bij elkaar.
|
01 maart 2004 12:30 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Uniek ..... kijk maar eens bij Dirkie in de garage! Wel leuk inderdaad Nodig misschien mijn volledig "HD"-gekke vriend .....
..... ook wel uit.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
01 maart 2004 12:40 |
|
|