Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 16:26

Antwoord op onderwerp  [ 293 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Slip & Slalom Training 2005 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Slip & Slalom Training 2005
Beste Forummers,

Het moment is daar! De datum voor de Slip & Slalom Training 2005 is bekend, dit zal op zondag 13 februari 2005 gaan plaatsvinden!

Prodrive te Lelystad biedt een cursus aan met als onderdelen: remmen en uitwijken op glad wegdek, de bermoefening, botsingsvermijdingsoefening, en de 'dynamische epoxy cirkel (ik kan het ook niet helpen, zo staat het op hun site). Deze oefeningen worden uitgevoerd met de eigen Porsche: ideaal dus om je P onder veilige omstandigheden beter te leren kennen. Daarnaast zal het laatste uur worden besteed aan een slalom op tijd (3x rijden, dit is 1 keer oefenen, en 2 keer om een snelle tijd neer te zetten). Deze slalomoefening zal in een BMW van Prodrive worden gedaan. Ten slotte zullen er nog enkele ronden over de 60% steile kombaan van de RDW gereden worden. De training begint om 9.00 uur en eindigt om 17.00 uur.

Voor meer info over deze cursus zie: http://www.prodrivetraining.nl/index.ph ... igantislip

Kosten dezes is 160 euro incl. btw. Gezien het feit dat we naar verwachting met een grotere groep komen, hebben we korting gekregen. De speciaal voor de Slip & Slalom Training 2005 ingelaste slalomoefening zorgt normaal gesproken voor een meerprijs.

Voor vragen over (algemene) voorwaarden en dergelijke verwijs ik jullie naar Prodrive. Ook in verband met vragen over verzekeringen. Prodrive heeft mij wel gemeld dat de P's bij uitvoering van de rijvaardigheidstraining tot maximaal 25.000 euro verzekerd zijn.

Hoe inschrijven? Ga naar bovenstaande link, klik 'Inschrijfformulier' aan. Geef aan 'Rijvaardig & Antislip weekend (de prijs is voor ons lager dan genoemde 175 euro). Kies vervolgens de datum, maar dan 12 februari ipv 13 februari (ik weet het, beetje raar). Vervolgens bestelling controleren, als het klopt 'Ga Verder'. Dan NAW-gegevens opgeven. Het enige belangrijke is dat hier onder het kopje Drivers deal ingevuld moet worden: Slip & Slalom Training 13 februari 2005. Dan weet men dat het om de besproken training gaat. Mochten er problemen zijn met de inschrijving, laat het me dan even weten.

Prodrive betalen kan ter plaatse, op 13 februari. Stuur mij even een PB dat je je ingeschreven hebt (of email naar MS964@hotmail.com).

Ik hoop jullie op 13 februari in Lelystad te treffen! :drive:

vr. groet,

MS964

08 jan 2005 0:09
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Kijk, dat zijn geen halve maatregelen.
En nou allemaal inschrijven stelletje...

08 jan 2005 4:56
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Check - goed geregeld Mischa!

Ik heb zojuist ingeschreven 8)

Let wel op:

Prodrive, die in zijn algemene voorwaarden schreef:
6. Gedurende de uitvoering van de praktijk onderdelen uit de RijVaardig- & Antislip Training is het gebruik van de eigen (lease) auto, welke casco verzekerd is, danwel tot een wagenpark behoort, door Prodrive Training B.V. verzekerd voor cascoschade, mits de eigen verzekeraar de schade, die is ontstaan tijdens bovenstaande training, in de algemene voorwaarden uitsluit. De auto mag niet ouder zijn dan negen jaar en de cataloguswaarde is beperkt tot € 50.000,--. Indien de cataloguswaarde hoger is dan € 50.000,-- doch lager dan € 150.000,--, bedraagt het maximale uit te keren bedrag € 25.000,--. Bij een cataloguswaarde hoger dan € 150.000,-- dient vooraf overleg te worden gepleegd met Prodrive Training B.V. De maximale schade uitkering bedraagt € 20.000,-- incl. BTW en het eigen risico bedraagt immer, ongeacht de oorzaak van de aanrijding € 227,-- incl. BTW € 295,-- voor bestuurders jonger dan 23 jaar).

08 jan 2005 5:21
Profiel
Westervoort
Bericht 
Mischa en Harald, ik ben er ook bij, heb me al ingeschreven! :wink:

08 jan 2005 11:12
Profiel
Bericht 
horn schreef:
Check - goed geregeld Mischa!

Ik heb zojuist ingeschreven 8)

Let wel op:

Prodrive, die in zijn algemene voorwaarden schreef:
6. Gedurende de uitvoering van de praktijk onderdelen uit de RijVaardig- & Antislip Training is het gebruik van de eigen (lease) auto, welke casco verzekerd is, danwel tot een wagenpark behoort, door Prodrive Training B.V. verzekerd voor cascoschade, mits de eigen verzekeraar de schade, die is ontstaan tijdens bovenstaande training, in de algemene voorwaarden uitsluit. De auto mag niet ouder zijn dan negen jaar en de cataloguswaarde is beperkt tot € 50.000,--. Indien de cataloguswaarde hoger is dan € 50.000,-- doch lager dan € 150.000,--, bedraagt het maximale uit te keren bedrag € 25.000,--. Bij een cataloguswaarde hoger dan € 150.000,-- dient vooraf overleg te worden gepleegd met Prodrive Training B.V. De maximale schade uitkering bedraagt € 20.000,-- incl. BTW en het eigen risico bedraagt immer, ongeacht de oorzaak van de aanrijding € 227,-- incl. BTW € 295,-- voor bestuurders jonger dan 23 jaar).

Juist. Prodrive heeft toegezegd, en dat heb ik ook per email bevestigd, dat die voorwaarde dat auto's niet ouder mogen zijn dan 9 jaar, vervalt. Prodrive gaat deze auto's apart op kenteken verzekeren voor die dag. Overige voorwaarden blijven wel van kracht.

08 jan 2005 12:06
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Fantastisch initiatief!

Wij hebben beide ingeschreven! Sandra gaat de Boxster temmen en ik de 964.

Can't wait!

ER

08 jan 2005 12:38
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Turbo (930) - VERKOCHT
IJsselstein
Bericht Testdrive
Dat komt goed uit. Net een P gekocht, weet nog niet eens waar alle knopjes voor dienen en waar ze allemaal zitten en krijg meteen de gelegenheid om een beetje veilig te leren rijden. Nu doe ik dat al meer dan 20 jaar met mijn dieseltje maar dit is een leuk verjaardagskado dat ik nog tegoed had van mijn vriendinnetje.

Tot de 13e (gelukkig geen vrijdag :wink: )

08 jan 2005 13:35
Profiel WWW
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Fijn, ben ik er weer niet :cry:

08 jan 2005 13:52
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht OPgegeven
Ik heb me ook opgegeven, maar zag alleen de datum 19-02 staan heb deze genomen en waar je bijzonderheden moest invullen heb ik wel wel vermeld 12-02, en de andere code nu maar hopen dat alles goed komt. :roll: .

08 jan 2005 15:02
Profiel WWW
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Kan alleen 5-2 6-2 en 19-2 ingeven ?

ps wat zijn de kosten voor een bijrijder??

08 jan 2005 15:10
Profiel WWW
foxtrot / oscar
Bericht Re: OPgegeven
Gizmo schreef:
waar je bijzonderheden moest invullen heb ik wel wel vermeld 12-02

wil niet zeuren, maar daar moest je dus de 13e febr. invullen!
kan ook gewoon effe (heel ouderwets) bellen met die mannen ;)

08 jan 2005 15:19
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Nee, 13-02 was geen optie. Je moest 12-02 aanklikken en dan bij Drivers Deal invullen "Slip & Slalom Training 13 februari 2005". Alleen toen ik vannacht 12-02 aanklikte waren er voor die datum nog maar 5 plaatsen over. Ik denk dus dat 12-02 nu volzit, door onze bevestigingen op 12-02. Gewoon aangeven Porscheforum en Slip & Slalom Training 13 februari 2005. Zal het vast wel goedkomen. En anders gewoon even een mailtje naar die mannen. :wink:

08 jan 2005 17:12
Profiel
Bericht 
horn schreef:
Nee, 13-02 was geen optie. Je moest 12-02 aanklikken en dan bij Drivers Deal invullen "Slip & Slalom Training 13 februari 2005". Alleen toen ik vannacht 12-02 aanklikte waren er voor die datum nog maar 5 plaatsen over. Ik denk dus dat 12-02 nu volzit, door onze bevestigingen op 12-02. Gewoon aangeven Porscheforum en Slip & Slalom Training 13 februari 2005. Zal het vast wel goedkomen. En anders gewoon even een mailtje naar die mannen. :wink:

Precies! Prodrive wilde het graag zo laten lopen, is qua invullen datum een beetje vreemd, maar zolang bij Drivers Deal ingevuld wordt Slip & Slalom Training 2005 dan weet men dat het om de 'Groep MS964' gaat. :wink:

En ik houd contact met Prodrive om de inschrijvingen inderdaad op de juiste datum te krijgen, no worries! :D

08 jan 2005 17:29
Profiel
Bericht 
André 3.0 schreef:
Kan alleen 5-2 6-2 en 19-2 ingeven ?

Zie antwoord Horn.

ps wat zijn de kosten voor een bijrijder??

Goeie vraag: voor 42 euro kan een bijrijder mee, beide rijders rijden dan ongeveer de helft van de 'rijbeurten'. Ook is het mogelijk dat 2 rijders 1 auto 'delen', en dat ze dus het normaal aantal rijbeurten krijgen. Kosten hiervan: 160 euro. Je betaalt dus de normale prijs twee keer. Als iemand dit van plan is, dan ga ik het nog wel even dubbelchecken bij Prodrive.

08 jan 2005 17:43
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Zal es informeren of ik dan mijn SC'tje weer heb.... Erwiiiiiiiiiiiiiiin ! ;)

08 jan 2005 18:27
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
paSCal schreef:
Zal es informeren of ik dan mijn 11je weer heb....

..... daar zat ik ookal aan te denken :(

mss moet ik mijzelf hier maar opgeven als eventuele bijrijder (voor de helft van de rijbeurten) :roll:

Olaf -diebangisz'n11jenietoptijdklaartehebbenvoorditevenement- 8)

08 jan 2005 18:30
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
prima geregeld

Wij willen allebei de cursus doen en hebben niet zoals ER en Sandra twee Porsches, dus wordt het delen :cry: :cry:

zal ook ff inschrijven

Sandra

08 jan 2005 21:32
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Afbeelding Zojuist ingeschreven: Ben d'r bij :!:

08 jan 2005 22:13
Profiel
Bericht 
Binnen 24 uur al een mooie opkomst. Dus dan maar het eerste lijstje, om een traditie in stand te houden :wink: :

Ingeschreven zijn, in volgorde van binnenkomst:

- Horn
- Jurgen
- Sandra en ER, met 2 auto's
- Rolf
- Gizmo
- Sandra en Eric (delen een auto)
- EriC4C
- MS964

Dit zijn dus 9 auto's en 10 mensen!

Daarnaast meldt Perrz op het prikbord dat 'ie zich heeft ingeschreven
'wel onder voorbehoud van verkoop en rijbewijs'. Dit is dus nog even afwachten.

:bounce: Ik kan niet wachten!

09 jan 2005 0:00
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Sandra & Eric schreef:
prima geregeld

Wij willen allebei de cursus doen en hebben niet zoals ER en Sandra twee Porsches, dus wordt het delen :cry: :cry:

zal ook ff inschrijven

Sandra

Voor je het weet is het zover Sandra.....

Leuk dat jullie meedoen!

Wordt een mooie waterpartij (als het niet vriest..............)

Afbeelding Afbeelding

09 jan 2005 12:01
Profiel
Bericht 
Hhhmmm, ik meen dat ik hier vannacht al een berichtje had geplaatst
Rare dingen die computers en internet, snap er nie veel van.

back-on track:
als het goed is is dan mijn turbotje al wel verkocht maar ik kom in ieder geval wel.
Ga ik wel aanmoedigen, fotos en filmpies maken.
of misschien dat ik een P van paul kan lenen, of mag ik met mn bussie ook komen ?

09 jan 2005 12:14
PorscheForum Rakker
PF #87
Heesch
Bericht 
Yes yes yes kben erbij :D
En khadutnodug :( :( :(

09 jan 2005 12:35
Profiel
PorscheForum Rookie
944 Turbo Cabrio
Loosdrecht
Bericht 
Heb me ook ingeschreven, Ik kom samen met mijn vrouw!

09 jan 2005 12:57
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
P951C schreef:
Heb me ook ingeschreven, Ik kom samen met mijn vrouw!

Fotootjes? :lol: (van je 944 cabrio dan natuurlijk... )

Welkom hier: lang de kat uit de boom gekeken voor je ook zelf postte? Ingeschreven vanaf 8 oktober 2003 en zojuist je eerste post! Tóp.

CU de 13e!

09 jan 2005 13:01
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Kijk, dat zijn geen halve maatregelen.
En nou allemaal inschrijven stelletje...

Zoals belooft, heb ook ik mij ingeschreven.

@Jeroen914
Ik moet toch ergens beginnen :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

09 jan 2005 17:34
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 293 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende