Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 16:45

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 6 berichten ] 
Cars For kids 2012 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht Cars For kids 2012
Ook dit jaar is er weer een Cars For kids, maar niet in zuid limburg :arrow:

" Cars For Kids 2012

Na 2 succesvolle Cars for Kids events te hebben georganiseerd t.b.v. stichting Adelante, is het tijd voor fase 2. Aangezien wij met zijn allen het voor elkaar hebben gekregen om tot 2 keer toe voor dezelfde groep kinderen een onvergetelijke dag en een rolstoelbus te schenken.

Cars for Kids 2012 zal in het teken staan van nieuwe kinderen, Kinderen zonder meervoudige handicap.

Maar deze keer voor kinderen die in het gezin geen kansen meer hebben op een gunstige ontwikkeling naar volwassenheid.

Het is het belangrijkste voor deze kinderen om een positieve status in het leven te verkrijgen en Cars for Kids wil hierin meehelpen."

http://www.stichtingcarsforkids.nl/index.jsp

Ik heb me al aangemeld.....wie volgt?

Laatst bijgewerkt door Boxy&Boraman op 15 jan 2012 15:06, in totaal 3 keer bewerkt.

14 jan 2012 2:40
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Lada
Helemaal in het zuiden.
Bericht Re: Cars For kids 2012
Mooi initiatief. Kon het nog niet. Wacht nog even met inschrijven tot ik weer een P heb. Ga de 28e naar de 4S van Ralf996 kijken.

14 jan 2012 9:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S. Ex 911 3.2
Ook opgegeven 2 jaar geleden ook mee gedaan.
De weg word afgezet door politie en je mag gas geven :drive:
En dan die :D van die kinderen :thumleft:

14 jan 2012 12:56
Profiel
PorscheForum Rakker
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994 Hiervoor: 968 en 944
bij Eindhoven
Werkt het formulier op de site wel al?
Er staat nl nog 2010 boven...

14 jan 2012 15:52
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
EX 928S4, 928S, 924S.
Aalst Gelderland
Bericht Re: Cars For kids 2012/Je Droomauto 3 juni 2012
Geweldig om te zien dat iedereen van de voorgaande evenementen heeft genoten en geweldig veel plezier hebben geschonken aan de Kids.

Jammer dat er zoveel onduidelijk is. (Marcel bedankt voor de PB! anders was het mij niet opgevallen)

Tevens verzoek ik jullie om nog geen gebruik te maken van het aanmeldingsformulier op onze website aangezien het mailsysteem en de inhoud worden aangepast!

Over Cars for Kids 2012.

Na 2 succesvolle Cars for Kids events te hebben georganiseerd t.b.v. stichting Adelante heeft het bestuur er voor gekozen om een andere groep kinderen met jullie hulp een onvergetelijke dag te schenken . Aangezien wij met zijn allen het voor elkaar hebben gekregen om tot 2 keer toe voor dezelfde groep kinderen een onvergetelijke dag en een rolstoelbus te schenken t.w.v. €60.000,-

De rit zal inderdaad op een andere lokatie in Nederland starten (omgeving Veluwe) en wel op een horecalocatie waar ruimte is voor meer dan 150 auto’s. Maar waar er ook voorzieningen en activiteiten kunnen worden georganiseerd voor de achterblijvende (pleegouder)gezinnen van de kinderen en de gezinnen van de chauffeurs.

Ik kan volgende maand pas de ecxacte lokatie bekend maken, omdat ik nog in gesprek ben met de sponsor van de lokatie. Aangezien zij meerdere mogelijkheden hebben is het zaak om dit weloverwogen te doen.

Het doel waar wij dit jaar op 22 september voor rijden en dus ook de kinderen van blij gaan maken met jullie hulp is het Nationaal Fonds Kinderhulp.

Ik hoop dat jullie ons ook dit jaar ook weer komen helpen om er een topdag van te maken?!

Ik kan en zal dus namens de Stichting Cars for Kids pas volgende maand reageren een officieel bericht plaatsen.

Inmiddels bestaat stichting Cars for Kids uit 5 bestuurders en 20 vrijwilligers die zo enthousiast zijn, dat wij ons hebben voorgenomen om niet 1 keer in de 2 jaar een evenement te gaan organiseren maar ieder jaar.
Om het jaar willen wij een tourrit organiseren voor kinderen met een spierziekte of een chronische levensbedreigende aandoening. Ieder ander jaar een rally event voor kinderen die door gebrek aan rust, begeleiding en het gemis aan een rolmoddel in hun leven tussen wal en schip zijn geraakt.

De bestuurders die zich hiervoor inzetten zijn:
Bestuurslid: Phil Bastiaans
Bestuurslid: Walther Muurmans
Penningmeester: Bart van Eijck
Secretaris: Harm van der Heide
Voorzitter: Walter Massarroni

Ons doel voor 2012, Helpt u ons mee? http://youtu.be/hJ7RF586qCM

Porsche broeders mogen altijd bellen met mij of Bart van Eijck bellen als er vragen zijn.

Mijn nummer 06-47686339 of stuur een pb-tje

Laatst bijgewerkt door Massarroni op 15 jan 2012 23:23, in totaal 3 keer bewerkt.

15 jan 2012 14:27
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Dit topic gaat overigens wel op slot. Ondanks dat het een goed doel is, hebben we als team besloten om alleen "Porsche-Only" evenementen* te bespreken hier. De rest (mits interessant natuurlijk ;) ) mag hier wel gemeld/aangekondigd worden, maar eenmalig en het topic gaat op slot!

(terzijde, discussie en dergelijke over deze events kan natuurlijk wel, maar niet in het meetings subforum :idea: )

* = Of heel erg Porsche gerelateerd, de scheidslijn moge duidelijk zijn!

15 jan 2012 23:41
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 6 berichten ]