Trip Frankrijk: startende op do 9 mei tot zo 12 mei
Deze post is aangepast!Hey,
Op de nieuwjaarsborrel in Lieshout heb ik het één en ander laten weten betreffende het organiseren van een trip.
Aangezien er nog heel wat andere activiteiten lopende zijn, heb ik geopteerd om een andere periode voor te stellen.De periode zou zijn van donderdag 9 mei tot zondag 12 mei, het is ook mogelijk om vanaf bvb vrijdag te komen.
Maandag eraan toevoegen zal ook tot de mogelijkheden behoren.(laat maar iets weten)Ideeën zijn altijd welkom, en navenant de berichten kan er ook nog het één en ander aangepast worden,...
Redelijkheid bij de reacties blijft aangewezen, hé
De insteek zal vooral gericht zijn op 'goedkoop' zodat het voor de meesten onder ons toegankelijk zou moeten zijn, maar waarbij toch wel wat mogelijkheden zouden zijn.
Er zijn hotels die mooi, proper en goed eten brengen voor een mooie prijs.
Dat beloven deze hotels toch en ik ben zeker zo benieuwd als jullie om eens te horen wat ze voor ons zoal kunnen doen.
(dus zal nog even onderhandeld worden)
Aangezien ik geen idee heb hoeveel forummers willen meegaan, is het nog een beetje afwachten wat het allemaal juist gaat worden.
(wordt het een groter Hotel of iets kleiner afhankelijk van het aantal geïnteresserden)
Hier zijn enkele ideeën:
Vienne-Le-Château (in de nabijheid van Luxemburg) of Nogent-sur-Seine (in de buurt van Parijs)... heb ik in gedachten voor bestemmingen.
Veronderstelling:
- 3 overnachtingen (of indien gewenst 2)
- 2 x avondmaal (do, vrij) (of vr en/of zo)
- 1 x 4 gangen dinee (za)
- 3 x ontbijt (vr,za,zo of za,zo of za,zo,ma)
- De mogelijkheid om de auto's vlakbij het hotel te parkeren en weg van de drukte.
De uitstapjes ga ik me nog wat verder in verdiepen.
Tijdens de middagen zou ik voorstellen om met enkelen een picknick te organiseren dmv een beurtrollen-systeem.
Als de weersvoorspellingen een pick-nick niet toelaten, voorzie ik als backup-plan een simpel adresje om te eten.
(zonder reservatie)
De kilometers zijn over voor- en namiddag verspreid, meestal binnendoor.
Geef genoeg feedback als jullie dit teveel of te... 'weet ik wat' vinden en/of jullie andere voorstellen hebben.
De routes ga ik op een tomtom bestandje zien te krijgen en zullen op voorhand gereden worden, en opgeslagen worden.
(tips hoe je dat goed kunt doen zijn uiteraard welkom)
1ste dag in het naar toe rijden het laatste stukje mooi binnendoor.
2de dag een tourtje van +- 300km + bezichtiging
3de dag een tourtje van +- 200km + bezoek
4de dag terug naar huis met een binnendoorroute tot aan een bepaald punt waar we kunnen afsluiten met nog een mooi gezellig terrasje of eetplekje
Ik wacht nu al op jullie reacties...