Auteur |
Bericht |
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
28 & 29 mei Air To Move goes Borgswold 2005
|
08 maart 2005 14:46 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
gellof niet dat ze daar op 993 zitten te wachten en 996 al helemaal niet...
maar ja "feestavond" he dan word ik wakker....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
08 maart 2005 15:10 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
vergeet de glow off niet
_________________________________________ Got coffee?
|
08 maart 2005 15:14 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
Waterkokers zijn ook welkom hoor! (zowel Porsche als VW).
Het blijft echter wel een evenement voor luchtgekoelde Porsches en V-doubble-U's.
|
08 maart 2005 15:33 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Mag je hier wel met je 911 het parkeerterrein op?
Veendam, ff denken, da is wel VER weg he....
|
08 maart 2005 15:39 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
ver ver....20 km als ik in het noorden ben...
lijkt me iig wel leuk om even langs te wippen.
|
08 maart 2005 15:46 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Als men waterkokertje niet mag komen, zal ik de oude dame van stal moeten halen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
08 maart 2005 15:58 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
Als er meerdere personen met een watergekoelde Porsche willen komen dan wil ik binnen Air To Move wel even
een balletje opgooien voor een speciale plaats voor deze watergekoelde Porsches. Daar komen we wel uit.
Geef dan wel even in dit topic aan of je intresse hebt om met je watergekoelde te komen, dan kan ik iets regelen!
Ben je in de gelukkige omstandigheid dat je én een watergekoelde én een luchtgekoelde Porsche hebt, dan
geniet de luchtgekoelde uiteraard wel de voorkeur.
|
08 maart 2005 16:34 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Ik zou me een beetje vreemd voelen tussen als die snelle kevers.
Moet zeggen het is wel een hele mooie plaats om te rijden.
Prachtig gebied daar.
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
08 maart 2005 20:11 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Mijn 911 is een luchtkoeler he, pas op hoor!
|
08 maart 2005 20:33 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
Nou, op 28 en 29 mei naar Veendam dan!
|
08 maart 2005 21:44 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
Er zitten wel een paar snelle kevers bij ja, maar dat zijn ze natuurlijk niet allemaal.
Vreemd tussen de luchtgekoelde VW's hoef je je al helemaal niet te voelen, want de Porsche en
de VW hebben meer gemeen dan dat menig persoon weet! Alleen dat maakt deze meeting al interessant!
En naast kevers is er natuurlijk meer!
Bijvoorbeeld de VW Karmann Ghia
De VW T1 (spijlbus)
T2 (pano), ponton, fastback, nochback, VW 181 buggy's etc etc
En natuurlijk jullie in jullie Porsches!
|
08 maart 2005 22:43 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Snelle kever:
Maareh, ff terzijde, in principe is het dus gewoon een standaard kever-meeting, waar inderdaad ook de andere aircoolers van VW zijn?
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds spijt als haren op mijn hoofd dat ik mijn kever verkocht heb hoor!
|
08 maart 2005 22:51 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
Het is een luchtgekoelde Volkswagen én Porsche meeting.
Dus voor alle types Porsche en Volkswagen met een luchtgekoelde motor (al dan niet origineel).
Waterkoelers zijn ook welkom, maar die zetten we apart.
|
08 maart 2005 23:16 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Het gaat toch ver met de discriminatie tegenwoordig
En maar werken aan een multiculturele maatschappij
Het moet verschrikkelijk zijn, verstoten te worden door je eigen familie
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
08 maart 2005 23:22 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Dan ga ik maar niet.
vinny944dienietvanaperthoud
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
09 maart 2005 1:30 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
Wel even goed lezen hè Vinny....
Of heeft Vinny944ookeenhekelaanspeciaal?
|
09 maart 2005 10:22 |
|
|
kruk@b
|
Heee,Skywokker die Air to Move hier loopt te promoten !!
Ik ben er ook bij met mijn 1967 westfalia met Porsche 993/996 remmen & 16" Fuchs velgen.
Tis een beetje een VWorsche geworden dus
|
18 maart 2005 9:28 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
LMAO, daar is de meester zelf...
Je weet toch wat ik gezegd heb?
Ik snap het trouwens niet dat er mensen zijn die het te ver rijden vinden,
het is toch een heel mooie gelegenheid om een stukje te rijden? Daar hebben
we onze Volkswagens en Porsches toch voor?
|
18 maart 2005 19:44 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ben ik op een ander forum beland
_________________________________________ Got coffee?
|
18 maart 2005 22:56 |
|
|
horn
PF #57
|
Een Vworstje?
Gave bus!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 maart 2005 9:37 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
puur interesse, die velgen kan ik begrijpen uit estetisch oogpunt, maar waarom andere remmen gemonteerd; motor opgevoerd?
_________________________________________ Got coffee?
|
19 maart 2005 10:33 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
Kruk@b heeft idd een gaaf busje, met Porsche rijeigenschappen! I know, I’ve driven it.
De motor van de Westfalia is opgevoerd, naar schatting ongeveer 100 pk.
Waarom Porsche remmen? Om snel tot stilstand te komen.
De standaard aanwezige trommelremmetjes met de combinatie van meer dan 1.000 kilo
ledig gewicht van de bus maken dit gewoon noodzakelijk om in het dagelijkse verkeer
mee te kunnen komen.
Ik kan wel zeggen dat Kruk@b mij met het Porsche virus heeft aangestoken nu ik met
de restauratie van mijn spijlbus bezig ben.
Voor de geïnteresseerden: Op het Volksforumis meer info te vinden over onder andere
Kruk@b en mijn spijlbus. Daar zullen we jullie hier niet mee lastig vallen.
Krukkies spijlbussie is dus aanwezig op 28 en 29 mei bij de 3e Air To Move Volkswagen & Porsche meeting te Veendam.
Een mooie gelegenheid om deze spijlbus eens van dichtbij te bekijken.
Mijn bus is dan nog niet klaar, dus ik ben er met mijn 1303.
|
19 maart 2005 12:19 |
|
|
horn
PF #57
|
Wellicht kom ik nog wel even langsrollen met mijn VW busje...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 maart 2005 0:19 |
|
|
skywalker
heel veel P-onderdelen op mijn spijlbus!Rûne
|
hmm, ik zou de Porsche pakken Horn, in dat rol geval is maar plaats voor één...
|
25 maart 2005 0:04 |
|
|