Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 1:36

Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ] 
24 h Nürnburgring. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 WTL Cabrio VERKOCHT !!
Groningen
Bericht 24 h Nürnburgring.
Gaan er nog mensen nar de 24 uur op de Nürnburgring volgende week vanaf 5 mei tot 8 mei.
ben van plan om een paar dagen te gaan kijken,moet een geweldig spectakel zijn..
trainingen zijn do en vrijdag ,zaterdagmiddag is de start van de race.

26 apr 2005 22:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Frank,

Uiteraard ben ik weer van de partij. Moet helaas in de nacht van za. op zo. weer naar huis omdat ik zo.ochtend om 10.00u competitie moet tennissen :(

Hoe het vorig jaar was lees je hier

Paskal

26 apr 2005 23:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 Amethyst
Bericht 24h nurburgring
wil zeker gaan, weet iemand hoe laat precies de start is die zaterdag en hoelaat de race zondag eindigt?

27 apr 2005 0:14
Profiel
PorscheForum Rookie
Diverse in 1:18
Venray
Bericht 
Ik ga op vrijdag naar de trainingen kijken.

Start, en dus ook finish, zijn volgens mij om 15.00 uur.

Kijk voor de zekerheid anders even op www.24h-rennen.de

27 apr 2005 6:39
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Ik wil zelf do,vr,zat er naar toe ,en waar blijven jullie slapen ????
Paskal,jij hebt toch een adresje in de buurt van de ring.

27 apr 2005 8:05
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera 1989 997 Carrera S 2004
Amsterdam
Bericht 
Vraagje van praktische aard: hoe is de parkeergelegenheid daar, weet iemand dat?

Tnx

27 apr 2005 18:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik zal er niet bij zijn.
Dan heb ik ergens anders mijn verplichtingen :wink: :lol:

Laatste update 22/10/2013

27 apr 2005 20:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Frank,

Ik ben de dagen daarvoor al in Bittburg (niet echt in de buurt dus) en ga dus niet overnachten. Hoop er za.middag rond een uur of 17.00 te zijn en dan net zoals vorig jaar rond 2.00-3.00u huiswaarts te gaan.

Parkeren is op zijn zachtst gezegd nogal problematisch. Om bij sommige delen van de baan te komen moet je wel erg ver lopen als je je auto enigzins sociaal neer wil zetten. Noway dat ik met de Porsche zou komen.

Paskal

27 apr 2005 23:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Paskal, ok, misschien zien we elkaar nog zaterdag mar het zel er wel beredruk zijn .
Heb een Pension gebeld in Antweiler 10 km van de Ring,deze heeft nog plek.Dus als er nog leutjes die kant op willen gaan ? stuur even en PB naar me.
Heb ook rondom de Ring pensionnetjes gebeld ,maar alles is vol.

30 apr 2005 13:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Frank,

Wij zien elkaar daar echt niet. Ten eerste is de baan 22 km lang en ten tweede komen er meer dan 200.000 mensen...

Hoe dan ook gaat het weer gaaf worden mits het weer een beetje meezit.

P.

01 mei 2005 0:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233
Limburg
Bericht 
Ik ga zondagmorgen ff op en neer.

01 mei 2005 9:01
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ik ben er niet bij :( , heb andere prettige dingen te doen 8) :D :drive:

http://www.porsche356meeting2005.be/

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

01 mei 2005 10:28
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
965 L
gemonde
Bericht 
me too

winkelen in de stad :P =not :(

01 mei 2005 11:18
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Geert schreef:
Vraagje van praktische aard: hoe is de parkeergelegenheid daar, weet iemand dat?

Afbeelding
911 kompressor schreef:
Noway dat ik met de Porsche zou komen.
8) :wink:

2003: een uur of 2 voor het einde van de race:
Afbeelding

01 mei 2005 11:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Limburg
Bericht 
Weersvoorspelling voor komend weekend, overdag rond de 8 graden en s'nachts een paar graden boven nul, brrrr.

http://wetter.rtl.de/deutschland/uebers ... ort=adenau

04 mei 2005 23:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Joost Houben schreef:
Weersvoorspelling voor komend weekend, overdag rond de 8 graden en s'nachts een paar graden boven nul, brrrr.

http://wetter.rtl.de/deutschland/uebers ... ort=adenau

Joost,

Heb het gezien en dan ook nog wat regen erbij... Dat wordt dus weer super voor de race alleen wel wat fris om te kijken maar daar kun je je op kleden.

04 mei 2005 23:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Limburg
Bericht 
Respect voor de coureurs die met zo'n temp en regen in de nachtelijke uren over de ring rijdenAfbeelding

04 mei 2005 23:54
Profiel
PorscheForum Rookie
Venray
Bericht 
Het is echt bar en boos op de ring. Ik lees dingen over hagel, zelfs sneeuw, modderstromen over de baan.
De polesitter ( zie foto ) heeft al problemen.
Ik was gisteren even bij de trainingen.

Afbeelding

07 mei 2005 15:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Chris,

Al die barre weersomstandigheden horen bij een 24 uur. Ik vond het in ieder geval supergaaf. Mijn verslag is te vinden op mijn site

Veel leesplezier!

Paskal

09 mei 2005 21:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
leuk verslag, was van plan om ook te gaan, helaas had ik ook andere verplichtingen. :(

09 mei 2005 21:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Ik was zelf donderdag avond al op de Ring.Wel een kaartje gekocht ook voor de donderdag met "Fahrerlager "toegang.Maar er gebeurde niet echt veel op die donderdag.
Vrijdag morgen het regende verschrikkelijk,1e tijdtraining jonge jonge zeg wat een auto's reden er mee ,wat een geluid die dinge en hoe vreselijk hard dat dan gaat over de Nordschleife.
"gewone "auto's met 350 a 400 pk worden als de brandweer ingehaald door de top tien auto's van 500 tot 700 pk.zo ongelofelijk hard.
s'middags was er een 4 uurs wedstrijd met veel klassieke auto's. 911 rs van '73 een paar orginele 911 carrera rsr en ,een echte 904 ,ouwe bmw's
gewoon een gigantisch veld ,en s'avonds de tweede tijdtraining,goed weer baan droog.binnen een paar ronden ,pole position Uwe Alzen team met de 996 turbo met plus minus 650-700 pk in een tijd van 8,30 .het werd langzamerhand donker en de training duurde tot 23.00 uur.Stond bij Breitscheid,en het was me een feest daar,zoiets had ik nog nooit gezien,vuurwerk, een gejuich en geschreeuw van alle fanaten ,en de auto's geweldig,vuurrode remschijven,opschakelen ging gepaard met steekvlammen uit de uitlaten.spectaculair gewoon. :shock:
En zondag om drie uur nog even de start gekeken en een paar ronden en toen naar huis gereden,was tot aan het bot toe onderkoeld,had me toch niet perfect voorbereid op het barre weer,maar volgend jaar weer en dan ook de zaterdag nacht erbij.Is een aanbeveling voor iedereen,geweldig sfeertje,gigantische auto's en hopelijk dan wat beter weer.

info ,foto's en fimpjes op

http://www-11.24h-rennen.de/live/ticker ... &jahr=2005

09 mei 2005 22:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
ga voor info ,foto's en video's naar

http://adac.24h-rennen.de/ en dan naar Sitemap

09 mei 2005 22:53
Profiel
PorscheForum Rookie
Venray
Bericht 
Mooi verslag weer Paskal. Je hebt gelijk als je zegt dat dit soort weersomstandigheden erbij horen. Daar heb ik ook nog de minste problemen mee, omdat je daar rekening mee kunt houden, en je er op kunt kleden.
Ik had het echter van vorig jaar helemaal gehad met de mogelijkheden tot parkeren. Met al die modder kon je je auto wel kwijt, het was alleen nog maar heel erg de vraag of je dan later nog wel weg zou kunnen komen. Zonder hulp lukte dat i.i.g. zeker niet.
Zag vrijdag op de campings langs de B412 ook weer overal dik de modder liggen. Daar zullen zondag zeker tractoren aan te pas zijn gekomen om de mensen daar weer weg te krijgen.

10 mei 2005 7:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Limburg
Bericht 
ik ben zondag van 9:00 tot 14:00 uur geweest, eerst naar het fahrerlager geweest waar eigenlijk niet veel te zien was. Daarna naar schwalbenschwanz, de baan was nat en het was na een hagelbui maar een paar graden boven nul, de snelheid was er helemaal uit dus het spektakel was een beetje een tegenvaller. Van daaruit zijn we naar pflanzgarten gelopen waar we een uurtje gekeken hebben. Het rechte stuk hebben we bekeken vanaf de parkeerplaats bij de nordschleife ingang de snelheid ligt daar erg hoog hierna zijn we nog wat gaan eten bij Hannes en daarna nog ff bij breidscheid gekeken waar de snelheid mij weer tegenviel de race was een beetje gelopen zo leek het. Al met al viel het mij een beetje tegen veel snelle auto's waren al uit de race en tijdens de regen was de gang er helemaal uit (op een paar auto's na). Volgend jaar probeer ik weer op zaterdag te gaan en zijn er hopelijk meer droge periode's.

10 mei 2005 15:37
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 24 berichten ]