Hier bij mijn complimenten voor de heerlijke dag met de vele porsches in het noorden van het land en de perfekte organisatie door het 911 event team met de gastvrijheid van porsche centrum enter en groningen
dank jullie wel
mark911
15 apr 2012 21:15
Taatjen
lelystad
Re: krokus rit 2012
We hebben genoten vandaag. Organisatie bedankt Pluvius,u mag wat mij betreft ook op de volgende evenementen verstek laten gaan
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
15 apr 2012 21:30
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
ja was weer super mooie rit leuke route en achteraf een lekkere bbq vogende keer van de partij
the wolffman harlingen
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
15 apr 2012 21:38
thedutchguy
ex 993 Targa
I.DD, het événement was van grote klasse. Prima organisatie en dito deelnemers. Een absolute aanrader en menig organisatie kan hier een voorbeeld aan nemen. Nogmaals dank aan beide Porsche centra voor hun Gastvrijheid. Keep up the good work.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
15 apr 2012 21:42
Henkams
Het was in alle opzichten perfect, het weer, de ontvangst, de rit de sfeer en ter afsluiting de BBQ. ik ben benieuwd naar de foto's, iedereen van de organisatie bedankt en tot in het najaar.
15 apr 2012 22:36
Emiel964C4
964 C4 rood
Brabant
Was inderdaad een geweldige dag, heerlijk om de P weer eens uit te laten. mooi voorproefje op de 911stedentocht.
Organisatie en de twee Porsche centra bedankt, en tot September!
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
17 apr 2012 6:34
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Door wat problemen was ik pas op het einde van de rit aanwezig, hier een aantal van mijn foto's, de rest staat wel in het krokusrit album van 911events.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
17 apr 2012 16:48
MartinW
2006 Cayman S
www.vierenzestig.nl
Porsche lifestyle blog
Den Haag
Het was een superdag - veel dank aan de organisatie!
20 apr 2012 10:26
Taatjen
lelystad
Vandaag de foto gemaakt door Anderefoto (Polamex aanbieding Krokusrit) ontvangen. Vind het een erg mooie foto,de € 49,00 zeker waard!!
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum