Last-minute minirit omgeving Gouda (zondag 13 januari 2013)
Afgeleid van het topic "Waar rijden we vandaag op een mooie zonnige zondag", waarin William K voorstelde om direct gebruik te maken van het positieve weerbericht voor morgen, een nieuw topic met de info van de rit.
Aanmelden hoeft niet, maar het zou leuk zijn als er meer dan twee auto's komen opdraven
Locatie beginpunt: Golfbaan IJsselweide, Sluisdijk 15, 2809 NA, Gouda Tijd: 10.30 uur in het Grand cafe Rit: vooralsnog landelijk langs Reeuwijk, Gouda, Stolwijk, Bergambacht, Schoonhoven.
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
12 jan 2013 23:12
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Last-minute minirit omgeving Gouda (zondag 13 januari 20
Olaf schreef:
:thumleft:
... helaas geen Porsche in de nabijheid
Olaf, dan kom je toch met de DD en rij je met een van ons mee? Of zijn onze waterkokers niet interessant genoeg???
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
12 jan 2013 23:35
Bob C4
964 C4 1991
Fiesta 2015
Drechtsteden
Zou er graag bij zijn, is in de buurt, maar heb iets anders te doen. Vanaf Bergambacht kun je ook de pont nemen naar de Alblasserwaard, ook genoeg leuke routes te bedenken.
Veel plezier !
_________________________________________ Win on sunday, sell on monday.
12 jan 2013 23:36
Olaf
911 Carrera S
Lionhunter schreef:
Olaf, dan kom je toch met de DD en rij je met een van ons mee? Of zijn onze waterkokers niet interessant genoeg???
Als ik op tijd wakker - en met de honden terug - ben, knal ik er wel even heen met de diesel
12 jan 2013 23:41
William k
Olaf schreef:
Als ik op tijd wakker - en met de honden terug - ben, knal ik er wel even heen met de diesel
prima toch ........... vor de rest nog tikkie stil met aan-hakers
13 jan 2013 0:06
arjan
Voor mij nog iets te vroeg, vannaf maart weer interesse. Auto is nog niet helemaal klaar en moet zo ook nog eens gaan werken
13 jan 2013 5:54
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Hmmmm, lees het nu pas. Ga ik niet meer redden. En had de kleine man beloofd naar het MECC te gaan voor in de Interclassic.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Bob, Rob en Arjan, jammer dat jullie niet mee kunnen rijden, maar het berichtje was ook wel heeeel last-minute
@ William, wij gaan zo rijden, dan zien wij ter plekke wel of er nog meer Porsche's aanschuiven. Zag alleen wel dat ik m'n witte hoognodig weer moet wassen.... Laten we het er maar op houden dat je naar een grijze Porsche uit moet kijken
13 jan 2013 10:35
William k
tot zo dan ! een mat witte/grijse dus, oke. ik/wij hier aan een broodtje nu. de koffie sla ik hier over dan.
william
Laatst bijgewerkt door William k op 13 jan 2013 10:44, in totaal 1 keer bewerkt.
Edit: laten we 11.00 uur aanhouden voor het wegrijden van het golfterrein. Dan weten de last-minute aanhakers tot hoe laat wij daar zijn (van 10.30 tot 11.00 uur dus )
13 jan 2013 10:44
William k
goed plan, had ook zoiets in gedachten
13 jan 2013 10:50
William k
ik ben veilig thuis, net voor t donker wordt. was echt een top dag !
13 jan 2013 18:34
Olaf
911 Carrera S
William k schreef:
was echt een top dag !
ook nog plaatjes geschoten? Of alleen maar je handen aan het stuur gehad
Lionhunter schreef:
Edit: laten we 11.00 uur aanhouden voor het wegrijden van het golfterrein.
Lees het nu pas - maar had het sowieso niet gered
13 jan 2013 18:42
William k
plaatjes komen er vast aan. zijn geschoten door co-pilot van lionhunter. 2 handen aan stuur: altijd toch !
ps, de start locatie was super, ruime P, puik bakkie koffie [wist ik al] www.grandcafeijsselweide.nl mogelijk krijgt dit een vervolg.
13 jan 2013 18:52
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Was een alternatief geweest voor vandaag, maar zat (net als Delnoy) in Maastricht
Sorry, het duurde even. Van de foto's van Michiel heb ik snel een kleine (film) compilatie gemaakt als Youtube filmpje. Het in en uit "zoomen" is een beetje irritant, maar het lukt mij even niet om dit uit te zetten.
Zoals William al schrijft, was het startpunt bij Golfbaan IJsselweide (serveren echt een heerlijke cappuccino), waarna een rit door Reeuwijk, Gouda, Stolwijk, Bergambacht en Schoonhoven volgde. Heerlijk bochtenwerk op de lekdijk en eindigend met een lunch in ‘t Vaantje. Wat ons betreft een succesvolle minimeet van twee Porsche 911 996 op een zonnige zondag in januari in de omgeving van Gouda
13 jan 2013 19:04
Olaf
911 Carrera S
.. met het dak er af
13 jan 2013 19:13
William k
pracht reportage. complimenten hoor !
en: knap van ons dat we elkaar niet kwijt raakten ook ! dat had pas giller geweest..........
Olaf schreef:
.. met het dak er af
Thanks Bij mij komt er geen hardtop op, dan mis ik veel te veel lol. Daarbij met de met de windvanger (en verwarming aan) is het rijden ondanks deze temperaturen niet onaangenaam, mits de zon schijnt natuurlijk
Had graag meegereden, is in m'n achtertuin zowat, met de Lekdijk als vaste prik voor me. Moest vandaag helaas (gezien m'n eindtijd toch niet...) een wedstrijd 10km lopen. Toch nog nuttig daagje geweest, weliswaar zonder P, maar toch. Volgende keer probeer ik aan te sluiten....
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
GhostRider schreef:
Had graag meegereden, is in m'n achtertuin zowat, met de Lekdijk als vaste prik voor me. Moest vandaag helaas (gezien m'n eindtijd toch niet...) een wedstrijd 10km lopen. Toch nog nuttig daagje geweest, weliswaar zonder P, maar toch. Volgende keer probeer ik aan te sluiten....
Je was vandaag niet de enige die actief was, maar de lekdijk was vandaag prima te rijden. Niet al te druk. De volgende keer zullen William of ik eerder een topic starten als er mooi weer aankomt. Dan zou het leuk zijn als je mee kunt rijden. Deze keer was ons bericht wel heel last-minute
13 jan 2013 19:26
hilmp2
Zag het ook veel te laat. Zelf vanmiddag maar hele grote ronde Groene Hart gedaan. Veeeels te mooi weer. Volgende keer, als ik het op tijd zie en kan, rij ik mee.
13 jan 2013 19:55
William k
hilmp2 schreef:
Zag het ook veel te laat. Zelf vanmiddag maar hele grote ronde Groene Hart gedaan. Veeeels te mooi weer. Volgende keer, als ik het op tijd zie en kan, rij ik mee.
jaaaa, echt doen hoor next time ik had je zelfs nog PB gestuurd ook. maak niet uit, de trend is gezet: dit krijgt vervolg !! wat limburg kan, doen wij hier ook. tripjes maken: het Westen staat nu op de kaart ! hihihihhi
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum