Gisteren besproken met JeanPierre tijdens de MiddenLimburgrit; bijgaand de route. Als het uitkomt misschien een rit om met meerdere rijders te doen? Iemand behoefte aan meer info laat even weten of kijk hier : http://www.pff.de/porsche/board101-rund ... des-alpes/
Groet, Bert
30 dec 2012 12:13
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: Route des Grandes Alpes
Hoi Bert,
Al iets bekend over een datum?
Gr.
Rob
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
30 dec 2012 12:32
raelle
ex964, ex993, 997S cab, 970
[quote="Delnoy"]Hoi Bert,
Al iets bekend over een datum?
Laten we het daar de volgende keer eens serieus over hebben
30 dec 2012 12:48
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Bedankt Bert! De route die ik dit jaar ga rijden is anders, start in Sospel en eindigt in de Ardennen. Maar deze ziet er ook erg fraai uit, het kriebelt al!
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
30 dec 2012 12:55
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
rij je dan vanuit sospel de col de turini omhoog (rechtsom ) of via luceram , lantosque (linksom )
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum