Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:12

Antwoord op onderwerp  [ 444 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Le Mans Classic 4-5-6 juli 2014 - Het Feest Is Geweest ! - 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Le Mans Classic 4-5-6 juli 2014 - Het Feest Is Geweest ! -
Beter te vroeg dan te laat...
Samen met zoon Bo en anderen van de NPC zijn we 3x naar dit schitterende event geweest.
Vorig jaar helaas gemist omdat de NPC dit niet meer geprogrammeerd had en toen we dat enkele maanden voor de happening in de gaten kregen konden we in Le Mans en omgeving geen goede slaapplaats meer vinden.
Volgend jaar hopen we er wel weer bij te zijn en op niet al te lange termijn denk ik al logies te gaan regelen.
Graag verneem ik de plannen van anderen in deze, misschien kunnen we samen iets afspreken?
Officiele website: http://www.lemansclassic.com/en/s01_hom ... 1_home.php

MOD:
Mede mogelijk gemaakt door het organisatie-talent van Johann.

De actuele stand van zaken:

MickRS 1 Persoon 1 Auto
Grogos 1 Persoon 1 Auto
sarsrich 1 Persoon 1 Auto
Hielkema997 1 Persoon 1 Auto
André 1 Persoon 1 Auto
Olaf 2 Personen 1 Auto
Johannvb 1 Persoon 1 Auto
PieterZ 1 Persoon 1 Auto
Black Betty 1 Persoon 1 Peugeot J7

ErikE 1 Persoon Rijd met MickRS naar Le Mans (onder voorbehoud)
Alfa Male 2 Personen 1 Auto

18 mei 2013 16:06
Profiel WWW
Forum Admin
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924S
Utrechtse Heuvelrug
Bericht Re: Le Mans Classic 4-5-6 juli 2014
Ik ga er zeker naar toe. Ik was vorig jaar voor het eerst op Le Mans Classic en vond het waanzinnig!

Ik was al 3 maal bij Speed Chills op de camping en het is een echte aanrader.

18 mei 2013 17:51
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Sint-Niklaas (B)
Ik zeg camperen Sjonnie - de camping zelf is de helft van de lol op LMC.

Gasten met een peperdure Ferrari of Porsche of wat je maar kan verzinnen die lekker worstjes staan te grillen voor hun tent, en er lol in hebben, priceless :D

18 mei 2013 20:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Tussen de bollenvelden
Mad friday Le Mans

19 mei 2013 6:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Hartelijk dank Johannvb voor je suggestie. Ik zie me niet direct een tentje met alles erop en eraan in de P stoppen, maar zo'n chaletje op camping Le Pont Romain zie ik wel zitten!
Met de NPC hebben we ook nooit poepsjiek gezeten, maar dat is daar idd niet belangrijk.
De hele sfeer in en rond Le Mans is dan zo geweldig, dat wil ik nooit meer missen.
We zullen wel niet meer in de Porsche tent op het circuit mogen zitten dan, dat was wel super want al die auto's moesten, vlak voor ze aan hun race begonnen, zich opstellen vlak voor de Porsche tent waar we van op het terras een geweldig uitzicht hadden.
Ik ga er wel van uit dat we ook tickets kunnen krijgen voor in de paddock en op de tribune bij de chicane na de start. Daar deden de marshalls 3 jaar geleden al heel erg moeilijk over, maar wij mochten nog net erop en vanaf daar is het een geweldig spektakel met al die driftende oudjes!!!

19 mei 2013 18:48
Profiel WWW
Forum Admin
Utrechtse Heuvelrug
Je kan bij Speed Chills ook een tent huren volgens mij, dus dan hoef je niets te shouwen. Ik heb ook paddock en grand stand tickets via ze geregeld. En je mag je auto naast je tent parkeren. Maar ik sta ook open voor andere suggesties.

19 mei 2013 20:11
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ik heb Speed Chills een quick enquiry gestuurd met de vraag of ze mij een brochure willen sturen met info over al hun mogelijkheden, incl. prijzen want hun website is daar erg karig mee.
Als ik meer info heb van hun zal ik het laten weten. Het lijkt me wel leuk om met een groepje PF mensen naar daar af te zakken volgend jaar. Ik denk zelf overigens meerdere mensen te kennen die dit wel eens willen meemaken, zeker als we op tijd met een goed plan komen.
T.z.t. wil ik nog wel eens een film laten zien op groot scherm voor geinteresseerde PFers.
Ik weet dat het nog erg vroeg is, maar ik wil gewoon zekerheid en keuze hebben en dan kan je maar beter goed op tijd zijn.

19 mei 2013 20:29
Profiel WWW
Forum Admin
Utrechtse Heuvelrug
Hier heb je details over hun private camping. Ik ben hier al 3 maal geweest en kiest altijd voor een C35 - for standard car and 4 man tent

Hier een indicatie van de prijs. Ik ben normaal ± 450 euro kwijt voor de weekend + paddock + grand stand tickets + eten.

en fotos van de camping 8)

AfbeeldingAfbeelding

19 mei 2013 21:05
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Le Mans classic staat al jaren op mijn to do lijst samen met goodwood . Maar ook 2014 gaat het niet worden . Ik heb de keuze tussen de gewone le mans en de classic . Omdat porsche in 2014 weer met een LMP1 programma start wil ik dat zeker niet missen . Het zal wel 2016 worden

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

20 mei 2013 10:51
Profiel WWW
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Le Mans classic staat ook op mijn to-do lijst voor 2014 er van uitgaande dat mijn auto dan gereed is. In 2012 zou ik al eens aansluiten (als bijrijder zeg maar) bij het gezelschap wat Hessel toen regelde. Volgens mij was dit ook georganiseerd met overnachting op vrijdag buiten het circuit en dan zaterdag op zondag op het circuit met gerserveerd parkeren. Ik weet niet meer precies hoe dit zat maar wellicht kan hessel zelf of Niels hier wat meer licht op werpen?

There are no old Porsches, only new owners.

26 jun 2013 16:11
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Ik heb zeer zeker interesse om met een groepje daar heen te gaan .... moet alleen nog even de agenda doornummeren naar 2014 om te zien of ik dan ook daadwerkelijk mee kan...

.. ik heb een goed vertrouwen in de organisatie, Sjonnie & Johannvb :res:

:mrgreen:

26 jun 2013 20:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
1974 Carrera RS 3.0 tribute
Oud-Verlaat aan de Rotte!
Goed idee om met een forumgroep te gaan, ik ga dit draadje volgen en snel mijn programma voor 2014 checken, lijkt me fantastisch om eens mee te maken. :drive:

26 jun 2013 20:41
Profiel
PorscheForum Junkie
Leuk om idd daar met een paar forummers naar toe te gaan! Count me in, zet het gelijk in mijn agenda :thumleft:

26 jun 2013 20:45
Profiel
Forum Admin
Utrechtse Heuvelrug
Ik neem het regelen graag op me. Zoals ik al eerder zei reken op ±450 euro voor een weekend op Le Mans.

26 jun 2013 20:51
Profiel WWW
997 4S cabrio ex 964 cabrio 92 midnight blue
Alvast een voorproefje een mooie 917 (tot het laatst dan) :bang:
http://youtu.be/nvNX9Z6zueM

en nog een met heeel veel snelheid
http://youtu.be/pd9f9siBJfs

26 jun 2013 21:08
Profiel
PorscheForum Junkie
Johannvb schreef:
Ik neem het regelen graag op me. Zoals ik al eerder zei reken op ±450 euro voor een weekend op Le Mans.

Mooi Johan! Heb er nu al zin in... Le Mans blijft altijd iets heel bijzonders.. :ba:

26 jun 2013 21:48
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Johannvb schreef:

I'm In :!:

Camping, Huisje, Hotel ... allemaal OK, wat mij betreft.

Datum overigens ook :ba:

Note: Camping is natuurlijk wel heet en stoffig - maar op loop-afstand .... Huisje of Hotel kan wel eens filerijden zijn ...

Afbeelding

26 jun 2013 22:25
Profiel WWW Facebook 
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
handige link: http://www.traveldestinations.co.uk/rac ... classic/5/

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

26 jun 2013 22:50
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Die hebben wel gave onderdelen: Circuit Laps: We have a limited number of track laps available for our customers. Only qualifying cars will be allowed on the circuit during Saturday Morning. Circuit laps can be purchased at £tbc per car at the time of booking. Qualifying cars are all Porsche inclusief 997. Dat lijkt mij dan ook gaaf om zelf op het circuit te rijden.....

26 jun 2013 22:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 2.2 T 1971
WM550spyder schreef:
Le Mans classic staat ook op mijn to-do lijst voor 2014 er van uitgaande dat mijn auto dan gereed is. In 2012 zou ik al eens aansluiten (als bijrijder zeg maar) bij het gezelschap wat Hessel toen regelde. Volgens mij was dit ook georganiseerd met overnachting op vrijdag buiten het circuit en dan zaterdag op zondag op het circuit met gerserveerd parkeren. Ik weet niet meer precies hoe dit zat maar wellicht kan hessel zelf of Niels hier wat meer licht op werpen?

Wij gaan als Klassieke Porsche 911 & 912 Club nu alweer 5 edities naar Le Mans Classic. Ook in 2014. Normaal overnachten we vrijdag op zaterdag ergens boven Le Mans en rijden dan zaterdag ochtend vroeg naar het circuit. Daar parkeren wij op het speciale Porsche parkeer terrein pal achter de hoofdtribune bij de Porsche stands. Geslapen wordt er dan in de auto, een klein tentje of slaapzak voor de auto. De parkeerplaats ligt naast de toegangsweg naar het circuit, dus wakker worden met 917's en 512's als wekker. Daarna brak naar huis.

Porsche parkeerplaats gaat via Porsche Club France en is volgens mij alleen voor porsche club members.

Ik heb nu al weer zin in 2014!

26 jun 2013 23:33
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Ik zou graag aansluiten Hessel!

There are no old Porsches, only new owners.

27 jun 2013 6:55
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
wel weer erg leuk natuurlijk!

hoe word dit geregeld ?

met auto op binnenterein geparkeerd ?

met hotel of enkelt camper toestanden ?

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

27 jun 2013 8:55
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Utrechtse Heuvelrug
Mijn voorstel is donderdag of vrijdag afrijzen naar Le Mans, eventueel met een treintje. We boeken een standplaats op de Private Camping van Speedchills.

Het is een top klasse camping vlak achter de grand stands bij Blue Sud
Citaat:
A private area within the Bleu Sud campsite that is located just outside of the circuit on the run down to the start/finish of the circuit. 'Speed Chills - Bleu Sud' is a 5 minute walk to the nearest circuit entrance at Maison Blanche and a 15 minute walk to the start/finish line.

Waarom Speedchills?
- Schone toiletten en douches
- Eten en bier word door hun geregeld. DUs geen schouwen met boodschappen.
- Ze hebben een Pub met TVs en (Normaal zeer slechte) bandjes
- Je kan alle tickets via hun regelen
- Het is een bewaakte en afgesloten terein dus de wagens en spullen zijn veilig. Mijn armzallige Porsches waren altijd in goede gezeschap met de Bentleys, astons, ferraris etc.

Per equipe huren we een standplaats (C35) Hier kan met gemak je wagen naast je tent staan.

Afbeelding

Wat we normaal doen is de autos bij elkaar een de tenten bij elkaar parkeren, en de tentjes in een circkelachtig patroon pitchen dan is het lekker gezellig.

Qua Budget moet je voor zo'n weekend ~450 euro aanhouden voor de camping, eten, drinken, tickets, maar exclusief benzine en péage

27 jun 2013 9:24
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
:thumleft:

... ga ik vanaf nu elke week € 10 opzij leggen :popcorn:

27 jun 2013 9:53
Profiel WWW Facebook 
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
regel je enkelt camping plekken ? dus voor mensen die een hotel willen is er niks?

en als je je wagen op het binnenterein wil hebben dat regel je dan wel of niet ?

.

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

27 jun 2013 10:39
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 444 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende