Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 9:00

Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ] 
911Events organiseert 2e Rally van Leusden 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Bericht 911Events organiseert 2e Rally van Leusden
Net een mailtje gehad of ik wil in schrijven.

"De deelnamekosten bedragen € 249,- (inclusief BTW) per equipe. Dit is inclusief de lunch, barbecue, drankjes, een aandenken aan de rally en eventuele technische assistentie. Tevens krijgt elke deelnemer een gratis rallycheck."

Ik vroeg me af waarom "exclusief" synoniem staat voor "duur"?
€ 249, dat is € 125 de man.
BBQ 25, lunch 20, drank € 25 en een aardigheidje € 15. Dat € 85 totaal.
Ik draag de stichting een warm hart toe maar vraag me toch af of dit vol te houden is.

16 jul 2013 23:13
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Carrera 2S cabrio. Mercedes B200 Turbo. TriumphDaytona Super3 Cosworth 997 Carrera2S 3.8 cabrio. Triumph Tiger 1050SE Hyperpro Arrow.
Bericht Re: 911Events organiseert 2e Rally van Leusden
Exclusief zal dan ook voor "erg rustig" staan denk ik.
Niet voor mij dank u.

17 jul 2013 22:40
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
voor elke vraagprijs is wel een joker te vinden... :scratch: En dan heet het ook nog de "Porsche Centrum Leusden Rally" - mag toch hopen dat PCL die naamsvermelding ook niet gratis heeft... :shock:

17 jul 2013 23:17
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Kreeg de "uitnodiging" ook, ging naar het oud papier :roll:

18 jul 2013 0:00
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Door het woord 'exclusief' te gebruiken denken mensen de hoofdprijs te kunnen vragen :roll:

By the way: Als je het te duur vindt dan behoor je niet tot hun doelgroep :wink:

18 jul 2013 8:54
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Even een opmerking vanuit Stichting 911Events want ik snap de comotie. De Rally van Leusden is een initiatief van Porsche Centrum Leusden zelf. Als Stichting 911Events faciliteren wij de route en opdrachten voor deze rally. Het is aan Porsche Centrum Leusden om daar vervolgens zaken om heen te organiseren en een business case van te maken en het prijskaartje aan te hangen voor hun klanten.

En dat er genoeg animo is bljkt, de inschrijvingen die bij Leusden binnen komen ziten na twee weken al ver over de helft van het maximaal aantal equipes.
Porsche rijdend Nederland kent een grote diversiteit mensen met een dito bestedingsgedrag. Porsche Centrum Leusden stelt hoge eisen aan de kwaliteit en daar zijn dan ook zaken op afgestemd met een dito prijskaartje. De ritten die wij organiseren zijn op een ander niveau ingestoken waarbij de kwaliteit niet ter discussie staat maar het ook niet direct 4 of 5 sterren hoeft te zijn.
En zoals al gesuggereerd, iedereen is vrij om te besluiten wel of niet mee te doen toch?

Dus wees gerust, onze eigen evenementen blijven we laagdrempelig en tegen kostprijs doen. Dit jaar hebben we in ieder geval de 911Kurvenroute en 911Snertrit nog op de kalender staan. :wink:

25 jul 2013 11:12
Profiel WWW
Cayman S 2009, 924 1977
Prima dat ze hoge eisen stellen en voor kwaliteit gaan, maar waar onderscheid een rit zich mbt kwaliteit? Gevaarlijke wegen, wel/geen risico op schades? (Die zij overigens niet dekken dus dat kan het niet zijn).
Dan kun je lunchen bij het café op de hoek of in een sjieker etablissement maar dan moet je toch al gek doen als je voor 50 euro luncht (wellicht zit er een dure champagne bij waarvan je niet teveel kunt drinken omdat je nog moet rijden :scratch: ). Dan de BBQ en de drankjes: bij een hele goede 'vleesjuwelier' (want dat mag je geen slager meer noemen) krijg je het niet voor elkaar om voor 50 euro p.p. Vlees in te kopen behalve wanneer het van met-de-hand-gemasseerde bizons uit een nog niet ontdekt stukje van de wereld komt.

Er zijn genoeg mensen die dit kunnen betalen maar de prijzen staan in geen verhouding meer tot hetgeen geboden wordt. Maar het is lekker exclusief en omdat men er zoveel voor betaald is het per definitie al fantastisch.
Ik gun iedereen het beste en als mensen het er voor over hebben dan moeten ze dat ook zeker doen, maar af en toe denk ik wel eens dat we gek geworden zijn.....

Ik hoor dus duidelijk niet (meer) tot de doelgroep :mrgreen:

25 jul 2013 11:51
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Ik vind het ook wel stevig aan de prijs, maar er komt wel meer bij kijken om zo'n rit te organiseren en dat kost ook geld. Zo moet bijvoorbeeld de route uitgezet worden, moet die uitgewerkt worden en ook (vlak) voor de daadwerkelijke rit gecontroleerd worden en moeten nog heel veel andere zaken geregeld worden om van zo'n dag een geslaagde dag te maken. En er is technische assistentie aanwezig en je krijgt een of andere check. Ik weet natuurlijk niet wat die twee dingen inhouden, maar het gaat bij zo'n dag om de complete belevenis en daar hangt een prijskaartje aan.

En optelsommetje als dit:

€ 249, dat is € 125 de man.
BBQ 25, lunch 20, drank € 25 en een aardigheidje € 15. Dat € 85 totaal.

gaat dan ook niet op...

Dat zou hetzelfde zijn als dat je zegt dat een avondje bioscoop € 10,00 kost, terwijl daar natuurlijk ook veel meer bij komt kijken: parkeren, een hapje en drankje vooraf, popcorn :popcorn: en iets te drinken voor bij de film en misschien wel een hapje eten na de film (tjemig... Als ik dat zo bekijk wordt er rondom en tijdens zo'n bioscoop (door mij alleen?) best veel gegeten :shock: ); voor je het weet heeft dat avondje bioscoop je zomaar 100 euro gekost.

Dat gezegd hebbende, vind ik € 249,00 per equipe ook wel stevig aan de prijs voor het gebodene voor een eendaags evenement, maar dat is puur gebaseerd op de info waarover ik beschik mbt dit evenement...

25 jul 2013 12:23
Profiel
‘64 Kever
Zoveel mensen, zoveel wensen... Als Porsche Leusden 250 per equipe wil vragen en daar genoeg inschrijvingen mee krijgen, dan doen ze het helemaal prima. Mensen die het "te duur" vinden, zullen niet inschrijven, dus de mensen die inschrijven zullen het er wel voor over hebben. Helemaal goed, wordt vast een leuke rit met dito faciliteiten ;)...

25 jul 2013 13:06
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
mbembe schreef:
Er zijn genoeg mensen die dit kunnen betalen maar de prijzen staan in geen verhouding meer tot hetgeen geboden wordt. Maar het is lekker exclusief en omdat men er zoveel voor betaalt is het per definitie al fantastisch.

Mbembe man, mooie definitie van 'de nieuwe Porsche rijder'... :cheesy: :^:

25 jul 2013 13:42
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

25 jul 2013 13:51
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
De meeste Porsche- en Ferrari-eigenaren geven geen 2,50 euro voor een flesje water aan de pomp; daarom kunnen ze een dergelijke auto permitteren, denk ik dan. Verkwisters kunnen nooit kapitaal vergaren :!:

Deze rit had ook voor 80 euro per equipe aangeboden kunnen worden door PCL! Dát zou een dealer sieren.
Maar ja, wie geeft er in deze tijden nog iets weg?
Ik weet nog van de tijd dat er hele dozen Marlboro in het publiek werden gegooid..... :roll:

25 jul 2013 14:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Weet iemand waar ik me voor deze rit kan inschrijven? Er staat nog niets op de site van PCL, en ook die van 911Events heeft geen inschrijfmogelijkheid.

Nu gelukkig met mijn 964 C2 Cabrio

25 jul 2013 21:21
Profiel
Moderator
PF #57
is op uitnodiging...

25 jul 2013 21:34
Profiel
Cayman S 2009, 924 1977
Bruno911 schreef:
Weet iemand waar ik me voor deze rit kan inschrijven? Er staat nog niets op de site van PCL, en ook die van 911Events heeft geen inschrijfmogelijkheid.

Jij hoort dus ook niet tot de doelgroep :mrgreen:

25 jul 2013 23:26
Profiel
Moderator
PF #57
sloeber... waarschijnlijk mag je ook al niet met Maartens Memorial meedoen. Wordt het toch weer de jubirit :^:

25 jul 2013 23:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 16 berichten ]