Weet iemand op dit forum een leuke run/rally in de periode najaar/voorjaar Ik ben na wat zoeken op internet op 1 organisatie uitgekomen. Ik kan er voor de rest nog niet veel over vinden. Lijkt alsof dit een jonge organisatie is. Het gaat om roadtripevents.com. Iemand al ervaringen met deze organisatie? Of misschien een leuk alternatief?
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
03 sep 2013 19:28
Tom
Re: Supercar run
http://www.petrolheadnirvana.com Zelf nog nooit meegeweest, maar wat vrienden wel. Zijn vooral engelsen, beetje ontstaan uit Pistonheads geloof ik en zie op de site dat ze ook wat samenwerken met Evo.
_________________________________________ Porsche Boxster S (987) 3.4
03 sep 2013 19:58
racebeus
Ex 944 en ex 968
Achterhoek
DE 911 (968) lover
_________________________________________ ieder zijn meug!
03 sep 2013 20:16
911lover
Uhuh.... Een Porsche 911 Carrera 2.7RS uit 73. Misschien krijg jij er ook ooit een.... In je dromen. Hahaha
03 sep 2013 21:09
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Denk ik dat ik met Koen te maken heb, is 911lover pas geregistreerd per vandaag..
Oh, ik heb het gevonden. Koen was de 911-lover.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum