Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:43

Antwoord op onderwerp  [ 140 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
PSC Classic Day's, Porsche Edition - 13 en 14 september 2014 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
Bericht PSC Classic Day's, Porsche Edition - 13 en 14 september 2014
Ik ben zeer verheugd om de eerste editie van de “PSC Classic Day’s, Porsche Edition”, te kunnen aankondigen. Het evenement wordt op 13 en 14 september op het terrein van Classic Park in Boxtel georganiseerd en zal kleinschaliger zijn dan andere bekende evenementen. Toch heeft het evenement een aantal leuke elementen. Wanneer jullie een grote hoeveelheid standhouders willen zien, verwijs ik jullie door naar het evenement wat een week eerder plaatsvind in Rosmalen. Het is immers niet de bedoeling een kopie van elkaars evenement te zijn.

Waarin kenmerkt dit evenement zich?
Natuurlijk draait het deze dagen allemaal om ons favoriete merk: Porsche. En waar kan je een beter terrein vinden waar autoliefhebbers zich thuis voelen, dan op het terrein van Classic Park? Zo herbergt het schitterend verbouwde industriële gebouw niet alleen een automuseum (met daarin circa 120 klassiekers) en een prima restaurant, maar is er ook een 600m2 grote congreshal aanwezig en zijn er op het buitenterrein ruime parkeerplaatsen voor onze geliefde automobielen aangelegd.

Occasionshow
Maar er is nog meer. Zo misten wij een professioneel Porsche occasion evenement speciaal voor particulieren en zelfstandig ondernemers. Tijdens de PSC Classic Day’s zullen de Porsche occasions binnen in de congreshal staan, waar de verkopers hun wagen professioneel en gezamenlijk met de andere occasions, aan het bezoekende publiek kunnen tonen. En met professioneel bedoelen wij ook echt professioneel. Meer informatie over het verkopen van uw occasion vind u hier in het "occasion gevraagd gedeelte.

Wie weet maken andere Porsche liefhebbers op deze dagen hun dromen waar!

Interactie
Wij vinden het belangrijk dat er buiten gezelligheid ook interactie mogelijk is. Wat wij voor jullie geregeld hebben zijn een handjevol namen die nooit (of vrijwel nooit) aan evenementen deelnemen. Zo zijn wij heel blij dat Michel van de Putte van Auto Resto aanwezig zal zijn. En niet alleen om het blok van een gerestaureerde en inmiddels gemodificeerde 997 te tonen, maar hij zal jullie ook tijdens een aantal workshops/presentaties bijpraten over de feiten en fabels van de “plof” motoren.

Een andere bekende forum naam is Roel Reijers van Detail Today, ook hij gaat een aantal presentaties geven. Dus voor informatie over het coaten van de lak en de aanschaf van diverse detail producten van kwalitatief hoogwaardige merken, zoals CarPro, ValetPRO en Optimum, kunnen jullie bij zijn stand terecht.

Voor de mensen die met een restauratieproject bezig zijn, is de stand van Patrick Beek van Beek Classic Wire een interessante plek om meer te weten te komen over de ins-ans-outs van kabelbomen. Hij zal ons ook een kijkje in zijn keuken geven en hij doet dat onder andere aan de hand van een heel mooi project: een 911 targa uit 1973.

Verder staan de mannen van VOF De Loods voor jullie klaar voor al jullie vragen over de transaxel modellen en Maikel de Munnik kan jullie alles vertellen over het taxeren van sportwagens en klassiekers.

Begin september zullen de exacte tijden van de presentaties op de website van psc-events.nl vermeld worden.

Ondernemers
Bent u ondernemer en denkt u dat de activiteiten van uw bedrijf prima aansluiten bij het “PSC Classic day’s - Porsche Edition” evenement, stuur mij dan een pb met uw bedrijfsgegevens en e-mail adres. Dan stuur ik u z.s.m. alle informatie toe.

Entree
En voor wat betreft de toegang: bestuurders en inzittenden van een Porsche hebben kosteloos toegang tot het gehele evenement inclusief museum. Bezoekers die met ander vervoer naar het evenement komen hebben gratis entree voor het restaurant, het terras, de occasionshow en de presentaties van de standhouders. Voor toegang tot het museum dienen bezoekers die zonder Porsche komen wel entree te betalen.

Inschrijven
Om een beetje inzicht te krijgen in het aantal bezoekers zou ik het heel erg waarderen wanneer jullie mij willen laten weten of jullie langs willen komen. Dat kan zowel per pb, Facebook of email (inschrijven@psc-events.nl). Zet er even bij of je bezwaar hebt dat ik hier op het forum je nickname vermeld.

Ingeschreven zijn:

- boxster550spyder
- The Mud
- Driver4S
- Master Ken
- Ber
- Peter S
- Robbierob
- michielvdb (misschien)
- BIW 4S
- Zuugnap
- Tunnis12

Zaterdag
- rswartz
- Thijsch (misschien)
- sarsrich
- Danny (ochtend)

Zondag
- Jaspa
- de911gek
- Richheiloo
- PA951
- Remmel
- Pacoloco (waarschijnlijk)
- Taatjen
- Carrera 007
- elkrommo
- RuBoxS
- Pw250
- TERRUM (misschien)
- Marc' Oh Oh…
- Pw250
- aher
- Vincent Vega
- 997cabrio
- auto mt motortje achterin (zondag en misschien ook zaterdag :mrgreen: )

Hopelijk kunnen wij nog meer forumleden verwelkomen op 13 en/of 14 september :drive:

(Navigatie) adres: Koppenhoefstraat 14, 5283 VK in Boxtel

Laatst bijgewerkt door Lionhunter op 13 sep 2014 5:39, in totaal 14 keer bewerkt.

21 maart 2014 22:01
Profiel
Bericht Re: PSC Classic Day's, Porsche Edition - 13 en 14 september
Leuk, da's om de hoek,

Ik kom ff checken.

21 maart 2014 22:14
PorscheForum Super Junkie
964 C2
Weten jullie dat dit het weekend er voor plaats vindt?

http://www.autotron.nl/evenementen/RS-fest

21 maart 2014 22:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Sigrid schreef:
Weten jullie dat dit het weekend er voor plaats vindt?

http://www.autotron.nl/evenementen/RS-fest

Daar zijn wij van op de hoogte Sigrid. Onze plannen lagen al een tijdje klaar, toen 402 Automotive toch aankondigde het Porsche Fest (nu het RS Fest) alsnog dit jaar te gaan organiseren. Het zou namelijk in de eerste instantie niet doorgaan dit jaar. Dus de timing is wat ongelukkig. Maar ondanks dat er tussen de diverse evenementen veel overeenkomsten zijn, kan ik gelukkig ook een aantal verschillen noemen.

Zo is zowel de entree als het parkeren op de PSC Classic Day's, voor Porsche rijders en inzittenden van de deelnemende of bezoekende Porsches gratis. Bezoekers zonder Porsche betalen wel entree aan Classic Park. Wij zijn ook nog in overleg om de drive-in bioscoop gedeeltelijk gesponsord te krijgen, zodat daar alleen een kleine bijdrage voor deelname voor nodig is.

Verder ligt bij ons een grote nadruk op de Porsche occasions (ondanks dat er op het RS Fest ook ruimte beschikbaar gesteld is voor occasions), echter wij zorgen bij dit evenement voor een bepaalde uniformiteit en genereren ook vooraf extra aandacht aan de occasions door onze catalogus.

En, wat ook heel leuk is, wij kunnen onze bezoekers met Porsche (het grootste gros) met dit evenement gratis toegang bieden tot het automuseum van Classic Park.

Zou de NPC ook interesse hebben om een stand te huren Sigrid?

21 maart 2014 22:42
Profiel
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Klinkt goed allemaal. Leuk concept bij elkaar!
Datum staat alvast in de agenda. Succes met de verdere voorbereidingen!

21 maart 2014 22:51
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
987.2 Cayman S
Roosendaal
September Porschemaand zou je zo zeggen. :thumleft:

22 maart 2014 0:36
Profiel WWW
964 C2
Lionhunter schreef:

Zou de NPC ook interesse hebben om een stand te huren Sigrid?

Geen idee Sylvia. Gewoon het bestuur een mailtje sturen.
Wat ik wel vreemd vind is dat jullie geen goede informatie hebben gehad via bijvoorbeeld Jan de Boer, van RS. Want ik weet al sinds september vorig jaar dat het, nu genoemde RS fest, weer plaats zou vinden. Of is er tussendoor twijfel ontstaan?
Alleen moest de naam aangepast worden van Porsche AG.

22 maart 2014 8:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Sigrid schreef:
Wat ik wel vreemd vind is dat jullie geen goede informatie hebben gehad via bijvoorbeeld Jan de Boer, van RS. Want ik weet al sinds september vorig jaar dat het, nu genoemde RS fest, weer plaats zou vinden. Of is er tussendoor twijfel ontstaan? Alleen moest de naam aangepast worden van Porsche AG.

:mrgreen: Dank je voor het compliment, maar ik ben ook weer niet zo bekend dat ik vooraf geïnformeerd wordt :wink: De plannen voor de Porsche occasionmarkt hadden Ellen en ik al vlak na de Lentemeeting 2013, maar het heeft ons aardig wat tijd gekost om onze plannen uit te werken en concreet te maken. Daarna hebben wij ook veel tijd besteed aan het zoeken naar een interessante en voor de Stichting betaalbare locatie. In het concept van Classic Park konden wij ons helemaal vinden en wij zijn ook heel verheugd dat de PSC Classic Day's daar georganiseerd kunnen worden. Maar om alles op tijd en op een goede manier te kunnen organiseren hebben wij een datum in het najaar gekozen. Later kwamen wij er pas achter dat het RS Fest de week daarvoor plaats zal gaan vinden.

Toch zien wij het RS Fest niet als concurrent. Ondanks dat wij met onze beide evenementen Porsche liefhebbers aanspreken, hebben wij een andere achtergrond (commerciële instelling en Stichting) en spreken wij over een totaal andere grootte van organiseren: een paar honderd Porsches tegenover een paar duizend.... Vorig jaar heb ik ook het Porsche Fest bezocht en de schaal daarvan en organisatie was gewoon super. Ellen en ik vinden het gewoon heel leuk om een goed georganiseerd evenement voor de liefhebbers neer te zetten en wij hopen dan ook dat de PSC Classic Day's door onze bezoekers, maar ook door onze standhouders gewaardeerd gaat worden.

Maar zoals 3AE '99 al schreef, september wordt gewoon een Porsche maand :cheers: .

Citaat:
Geen idee Sylvia. Gewoon het bestuur een mailtje sturen.

Dat gaan wij zeker doen, stond al op ons "te doen lijstje". :thumleft:

22 maart 2014 9:54
Profiel
Gewoon beide evenementen bezoeken.
Boxtel - Rosmalen reistijd 20min.
Of anders zat en zon een leuk uitje.

Van Ja maar naar Ja en.....

22 maart 2014 10:08
PorscheForum Junkie
Heen en weer rijden in hetzelfde weekend is niet nodig, het RS Fest in het Autotron is op 7 en 8 september, de PSC Classic Day's, Porsche Edition vinden op 13 en 14 september plaats :wink:

22 maart 2014 11:19
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 "GT3", ex 986S
Mooi initiatief in een passende locatie :thumleft:

22 maart 2014 11:52
Profiel WWW Facebook 
....dan snap ik het 'probleem' niet. Prima toch zo, complimenten.

Ben op beiden evenementen aanwezig.

22 maart 2014 13:31
Cayman S 2009, 924 1977
leuk! beiden staan genoteerd :wink:

22 maart 2014 13:33
Profiel
PorscheForum Junkie
Leuk! Ben er ook bij!

22 maart 2014 17:21
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2e targa 1971
noord brabant
Staat genoteerd. :cheers:

22 maart 2014 18:40
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
:thumleft: :cheers:

23 maart 2014 11:58
Profiel
997 4S Cabrio MK2 Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6
Heeze
Staat genoteerd :)

23 maart 2014 12:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Klinkt goed!!

23 maart 2014 12:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic, nu Alpine A110 Legende Iriswit
Regio 077
September Porsche maand 8) Staat in de agenda :thumleft: :salut:

23 maart 2014 18:54
Profiel
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Gisteren de opening van de locatie voor het PSC Classic Day`s evenement mogen meemaken, buiten dat het een geweldige show met dito verzorging was is het ook een schitterende locatie die veel zaken kan overtreffen. Mooie en makkelijke ligging, een geweldige omgeving en meer dan voldoende plaats om onze "hobby bakken" te bewonderen. Met een beetje goed weer zullen we er een geweldige dag tegemoet gaan en de plannen van Sylvia en Ellen gehoord te hebben iets bijzonders meemaken. Meiden succes met het afronden van deze grote organisatie. :thumleft:

17 apr 2014 10:11
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S. Ex 911 3.2
Heb je Foto's Hans ..... :D

Is genoteerd.

17 apr 2014 20:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Heb ze (de foto's) even niet bij de hand, maar voor de FB mensen onder ons: klik hier. Zal later de foto's in mijn album uploaden, zodat de verwijzing naar FB kan vervallen.

17 apr 2014 21:37
Profiel
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Had dit draadje nog niet gezien. Leuke locatie en vooral de bios lijkt me geweldig. :thumleft:

22 apr 2014 8:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
Wat een mooi event de opzet ziet er veelbelovend uit.
Als ik in nederland ben kom ik zeker kijken.

01 mei 2014 6:59
Profiel
Gelderland
:shock: Amsterdam ligt toch nog wel in Nederland ??? :lol:

01 mei 2014 9:45
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 140 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende