Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 12:29

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Opkikkerdag Cas 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Opkikkerdag Cas
Mijn naam is Cat en ik ben vrijwilliger voor stichting Opkikker. Ik heb al eens eerder een verzoek gepost en was ontzettend blij met de reacties.

Ook nu heb ik weer een verzoek en hoop dat u me kunt helpen.

Voor de Opkikkerdag van Cas zijn we op zoek naar 2 Porsches met wie de ouders van Cas van een bepaald punt tussen Eijbergen en Rotterdam naar het restaurant Las Palmas gebracht kunnen worden in Rotterdam.
Cas heeft een oncologische aandoening en heeft een stamceltransplantatie ondergaan, helaas heeft het niet mogen baten en is Cas uitbehandeld. U begrijpt dat het gezin en ook zijn tweelingzusje het heel zwaar hebben gehad en een zware tijd tegemoet gaan.

Omdat we graag de ouders even willen laten ontspannen en een avondje samen gunnen lijkt het ons leuk om hen met 2 Porches naar restaurant Las Palmas (Rotterdam) te brengen waar ze een heerlijk diner aangeboden krijgen.
Het gaat dan om zondag 31 augustus rond de klok van 18.00.

Let wel het is niet de bedoeling om de gehele reis te doen (2 uur rijden) maar het laatste uur van de reis. Terug zullen zij door ons gebracht worden.

Mocht u kunnen en willen helpen of meer informatie nodig hebben kunt u mij mailen op Catskikkers@gmail.com

Alvast ontzettend bedankt voor de moeite!

Hartelijke groet
Cat

Stichting Opkikker organiseert Opkikkerdagen voor gezinnen waarvan een van de kinderen langdurig onder behandeling is in één van de samenwerkende ziekenhuizen. Een dag lang wordt het gezin in het zonnetje gezet. Lekker eruit, een dag lang genieten zonder te hoeven denken aan de ziekte. Voor gezinnen met een langdurig ziek kind is dat een met niets te vergelijken feest.

19 aug 2014 16:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Bericht Re: Opkikkerdag Cas
Hallo Cat,

Ik heb je een mail gestuurd. Je reactie zie ik graag tegemoet.

Harold

19 aug 2014 20:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht Re: Opkikkerdag Cas
Heb mij ook aangemeld. :wink:

20 aug 2014 11:58
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]