Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 14:52

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Porsche Sportscars Live 8 juni 2015 PCG(roningen) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex Boxster 986 2.5
Ede
Bericht Porsche Sportscars Live 8 juni 2015 PCG(roningen)
Mij valt op dat tot dusver op dit forum nog geen aandacht is besteed aan het (wat mij betreft) geslaagde evenement Porsche Sportscars Live op 8 juni 2015 in het Porsche Centrum te Groningen.
Ik heb tijdens dit evenement wat foto's gemaakt, die ik binnenkort zal posten.
Misschien hebben andere forumleden ook nog leuke foto's gemaakt die gepubliceerd kunnen worden?

Persoonlijk vond ik de bijdrage van (met name) Jan Lammers het hoogtepunt van de avond.
Op de manier zoals deze (wat mij betreft: icoon van de Nederlandse autosport) er in slaagde om op werkelijk geniale wijze een concreet antwoord schuldig te blijven op een concrete vraag, was wat mij betreft hilarisch (maar zeker ook ontwapenend).
Op de vraag van presentator Koense: "Jan, vertel ons eens of de rijders tijdens de 24 uren van Le Mans na een gereden stint ook kunnen slapen?" kwam een onnavolgbare uiteenzetting van Jan Lammers over de correlatie tussen de fout die een monteur van het Toro Rosso F1 team bij de bandenwissel maakte tijdens een pitstop van Max Verstappen in de GP van Monaco én de uitkomst van de race van afgelopen zondag in Montreal (slechts een vijftiende plaats).
Een briljante uiteenzetting van Jan Lammers, echter: wij weten nu nog steeds niet of Jan nu WEL of NIET na een stint op Le Mans is gaan slapen .....
Wat mij betreft: een geslaagd evenement, met geweldige catering en prachtige auto's!

Eén punt van kritiek moet mij echter van het hart: hoe is het mogelijk dat zo'n TOPmerk als Porsche, dat commercieel contact zoekt met vermogende cliëntele met (naar ik aanneem:) de bedoeling om auto's te verkopen, er NIET in slaagde om de in de showroom neergezette gloednieuwe Porsches keurig vlekkeloos en gepoetst tentoon te stellen?
Dit viel niet alleen mijzelf (als Pietje Precies) op, maar zelfs mijn dochter (die ik zelden of nooit betrap op het poetsen van haar eigen auto) merkte dit op.
Foei!

Laatst bijgewerkt door CaseyB op 09 jun 2015 21:06, in totaal 1 keer bewerkt.

09 jun 2015 11:21
Profiel
PorscheForum Rakker
ex Boxster 986 2.5
Ede
Bericht Re: Porsche Sportscars Live 8 juni 2015 PCG(roningen)
Hieronder volgen dan de beloofde foto's !

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

09 jun 2015 20:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht Re: Porsche Sportscars Live 8 juni 2015 PCG(roningen)
CaseyB schreef:
Mij valt op dat tot dusver op dit forum nog geen aandacht is besteed aan het (wat mij betreft) geslaagde evenement Porsche Sportscars Live op 8 juni 2015 in het Porsche Centrum te Groningen.

Klopt, na Amsterdam, Heteren en Leusden ontbrak Groningen nog ...

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=24&t=44650

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=44694&hilit=Sportcars

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=44672&hilit=Sportcars

09 jun 2015 20:35
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]