Auteur |
Bericht |
Johan2
't Gooi
|
historic grand prix crash porsche
Vanmiddag in Zandvoort geweest bij de Historic GP. Een van de onderdelen was een parade van Targa's uit verschillende jaren. Een waanzinnig mooi onderdeel waarvan je P-hart harder gaat kloppen. Helaas gebeurde er een ongeluk. Een prachtige oude zwarte 911 belandde in de vangrails. De bestuurder en een kind moesten met de ambulance worden afgevoerd. Heeft iemand enig idee hoe het is afgelopen met bestuurder het kind en (minder belangrijk) de auto?
_________________________________________ 997-1
|
30 aug 2015 20:06 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Re: historic grand prix crash porsche
Hoorde het ook net van een maat van me, gewoon achter de pace car De man is later met een ambulance naar Haarlem gebracht werd mij verteld.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
30 aug 2015 20:20 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Vorig jaar tijdens de parade ook een kop-staartje, recht voor de hoofdtribune. Mensen zijn bij zon demo niet met rijden bezig, vrees ik...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
30 aug 2015 20:44 |
|
|
Richheiloo
|
Ik heb vorig jaar met de parade meegereden, maar van een kopstaartje heb ik niets meegekregen.
|
30 aug 2015 21:08 |
|
|
912
|
Ik zat er vlak achter, heb het zien gebeuren, moest door de stofwolk... Een van die schuivers waarvan je zegt, hoe is het mogelijk... maar het gebeurt toch. Naderhand geen berichten meer gehad over de man en het kind. Hopelijk niets ernstigs. De zwarte targa had veel schade aan de voorkant.
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
30 aug 2015 22:19 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Waarschijnlijk doordat iedereen foto's zit te maken achter 't stuur..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
30 aug 2015 23:26 |
|
|
Ibexx
|
Ik snap echt niet hoe je dat voor elkaar krijgt. Ik was erbij (crash niet gezien) en ben weggelopen omdat het zo gruwelijk langzaam ging. Kon de nieuwe GT3 RS niet eens horen.
|
31 aug 2015 9:08 |
|
|
912
|
Dan stond je op de verkeerde plek want we zijn twee keer vol gas voor de tribune langs gegaan...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
31 aug 2015 9:36 |
|
|
Bertjan
2008 987 Cayman SVeluwe
|
Hmm.. deze demo zat er zaterdag niet in volgens mij. Wel een Porsche demo, maar die stak wat schraal af tegen het moois dat BMW Classic mee genomen had. Hopelijk doet Porsche volgend jaar hetzelfde
_________________________________________ Happiness isn't around the corner - IT IS THE CORNER
|
31 aug 2015 11:46 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Ik heb 2x met een parade meegereden: 2x bijna het hele zooitje op mekaar zien knallen. Je ziet en weet niet wat er voor je gebeurd. Ook beelden van die P tegen die F: zelfde geintje. Bij parades moet men meer instructie geven over de te rijden snelheden, en waar gestopt wordt! Voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=3W5fxFRZISU Op 1:14 min is het raak!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
31 aug 2015 14:58 |
|
|
912
|
Ja, Maleiers. Maar die kunnen ook niet rijden.... Sepang
|
31 aug 2015 15:10 |
|
|
horn
PF #57
|
gewoon kwestie van niet opletten, als chauffeur om je heen kijken naar de - indrukwekkende - omgeving. ongeluk is zo gebeurd. weet nog dat bij een van mijn eerste vet cool man ritten een klassieke gele targa kop staart kreeg op de afrit van Houten. Was zo gebeurd. Hoop schade. Zonde.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
31 aug 2015 16:52 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Één van de redenen dat ik nooit tussen dit soort idioten met teveel geld ga rijden.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
31 aug 2015 17:31 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Je weet toch wat zonde is Harald
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
31 aug 2015 17:39 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Wat heeft geld met rijkwaliteiten te maken ?
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
31 aug 2015 18:29 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Op zich nix, maar mensen met te veel geld zijn toch vaak wat minder zuinig op hun (en andermans) spullen dan mensen die lang gespaard hebben voor hun Porsche
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
31 aug 2015 18:48 |
|
|
Brulaap
|
Dat is al een betere redenering
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
31 aug 2015 21:41 |
|
|
Ibexx
|
Ik ga dan altijd in m'n hoofd naar dit filmpje: http://www.autojunk.nl/2007/03/sloop-ee ... -zandvoortLuister vooral ook goed. Ik rij op HARC dagen ook liever met race-auto's mee dan met de straatauto's. Die gaan er gemiddeld toch voorzichtiger mee om.
|
31 aug 2015 22:38 |
|
|
912
|
Dat filmpje (na 15 sec)... is EXACT de schuiver die de Targa maakte zondag... Zelfde bocht, zelfde plek...
|
31 aug 2015 22:45 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Helemaal niets. Idioten daarentegen weer wel. En aangezien je zonder centen geen parades in dikke sportwagens kunt rijden ben je een idioot met teveel geld als je dit soort capriolen gaat uithalen. Duidelijk zo, ouwe bruller?
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
31 aug 2015 23:00 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
| | | | steef schreef: Ik heb 2x met een parade meegereden: 2x bijna het hele zooitje op mekaar zien knallen. Je ziet en weet niet wat er voor je gebeurd. Ook beelden van die P tegen die F: zelfde geintje. Bij parades moet men meer instructie geven over de te rijden snelheden, en waar gestopt wordt! Voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=3W5fxFRZISU Op 1:14 min is het raak! | | | | |
Bizar toch hoeveel mensen er dan bij dit soort dingen gaan juichen.. Dan heb je toch ook een draadje los.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
01 sep 2015 0:19 |
|
|
Brulaap
|
|
01 sep 2015 18:56 |
|
|