Gezocht Routes/kaarten voor tocht Ardennen en Eifel
Auteur
Bericht
polpol33
1980 911 SC Targa
Ulvenhout
Gezocht Routes/kaarten voor tocht Ardennen en Eifel
Beste Forummers,
Op 13,14 en 15 mei willen we onze 911SC's gaan uitlaten in de Ardennen en of de Eiffel. Ik ben al even op zoek naar routes die leuk zijn om te rijden. Niet te veel snelweg maar graag het betere bochtenwerk met wat klimmetjes. Mijn speurtocht op het internet heeft me nog weinig opgeleverd. Ik vond hier op het forum een link naar een site waarop motorritten te vinden zijn. Het zag er wel aardig uit. Ik heb ook een bedrijf dat deze ritten georganiseerd gemaild met de vraag of zij de kaarten verkopen. Dat wilden ze niet.
Mijn vraag: Heeft een van jullie misschien een leuke rit met bijbehorende kaart?
Re: Gezocht Routes/kaarten voor tocht Ardennen en Eifel
Stuur mij maar ff je emailadres.
Ik heb er vanuit de A90 (964) club voor je beschikbaar.
15 feb 2016 17:23
voordem
Utrecht
Re: Gezocht Routes/kaarten voor tocht Ardennen en Eifel
Kijk eens op: http://www.gpstracks.nl/ov-motor-nederland.php# Is officieel een motortochten site maar ik weet uit eigen ervaring dat nagenoeg alle tochten ook met de kunnen! Soms wat krapjes en soms een paaltje, maakt het uitdagend voor stuurman en kaartlezer.... (Tom)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum