Ik heb echt genoten van het Porsche forum camp vorig jaar. Ik wil het niet persé organiseren maar wil via deze weg peilen of meer mensen mee willen gaan.
Organisatie kunnen we gezamenlijk doen net als vorig jaar.
Ik hoop dit jaar alleen op minder pech onderweg.
Wie vind het leuk om mee te gaan? Graag de POLL invullen als je geïnteresseerd bent.
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
Laatst bijgewerkt door leander op 18 maart 2017 9:59, in totaal 2 keer bewerkt.
07 maart 2017 20:56
heuer
West Friesland
Re: Porsche forum camp 2017
Ik ga mee !!
07 maart 2017 23:16
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
Mits het niet in juni is (of het moet echt in de eerste week ofzo) ga ik alle mogelijk moeite doen om weer mee te gaan....altijd erg leuk!
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
07 maart 2017 23:36
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Probeer er bij te zijn, hoor wel wanneer
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
08 maart 2017 0:04
Springfield1911
987 Boxster S 3.4
Ex 986 Boxster S - 944 Type 2
Gemballa
Landgraaf
Ook ik ben erbij!
Daar er vorig jaar nogal wat complicaties zijn opgetreden, en we hierdoor nog niet heel veel van de omgeving hebben gezien, zou ik willen voorstellen om nogmaals de camping van vorig jaar te nemen. Of als alternatief een nabije camping in de regio. Zo zouden we tevens alsnog de toertocht kunnen rijden, waarvan we verleden jaar maar een klein stukje gereden hebben.
Een tweede optie is om eventueel terug te gaan naar waar het Porsche camp destijds ontstaan is, n.l. de camping in Ettelbrück(Luxemburg). Een groot voordeel van deze camping is dat de faciliteiten en overnachtingsmogelijkheden een stuk beter zijn dan de hierop volgende edities.
_________________________________________ If one does not fail at times, then one has not challenged himself
08 maart 2017 0:13
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Zeer goed idee, Luxemburg
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
08 maart 2017 1:00
beermw
Camping Ettelbruck is altijd goed,. Sanitair prima voor elkaar. Kwam er heel veel met de motor.
Heb gestemd,
08 maart 2017 9:21
Peter S
Porsche Spyder 718
Vinkeveen
Ik ga graag weer mee afgelopen jaar kon ik er helaas niet bij zijn.
08 maart 2017 21:25
The Wolffman
eigenaar Hanzetechniek
harlingen
ik sluit me aan bij Hans
_________________________________________ het hebben van de zaak is ????
08 maart 2017 22:06
leander
Brabant - Westland
Klinkt goed Rico.
Weet je nog die camping die we tegenkwamen onderweg? Waar we koffie hebben gedronken bij de watermolen. Dat was ook een goede camping toch?
De camping in Luxemburg lijkt me ook top. Die doen dan?
En pakken we dan juni of augustus? Stemmen gaan gelijk op.
09 maart 2017 1:15
Springfield1911
987 Boxster S 3.4
Gemballa
Landgraaf
leander schreef:
Klinkt goed Rico.
Weet je nog die camping die we tegenkwamen onderweg? Waar we koffie hebben gedronken bij de watermolen. Dat was ook een goede camping toch?
De camping in Luxemburg lijkt me ook top. Die doen dan?
En pakken we dan juni of augustus? Stemmen gaan gelijk op.
Daar de meerderheid voor Ettelbruck is, en zelf ook van mening ben dat dit de beste camping is tot op heden, ben ik het volkomen eens om deze camping te nemen. Hiernaast is het zeer prettig dat er ook voldoende faciliteiten beschikbaar zijn; waaronder tipi tenten, caravans en safaritenten. Zo denk ik dat we ook gezellig de gehele groep bijeen houden, zonder dat mensen naar een hotel uitwijken.
_________________________________________ If one does not fail at times, then one has not challenged himself
09 maart 2017 14:53
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Moet dan wel 9-11 worden hè.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
09 maart 2017 17:19
Springfield1911
987 Boxster S 3.4
Gemballa
Landgraaf
Voor de geïnteresseerden; graag even d.m.v. de bovenstaande poll je voorkeur data aangeven.
10 maart 2017 11:39
heuer
West Friesland
Aangezien ik van ver kom, kan ik niet deelnemen zonder tussenstop om soep te te eten... Nou weet ik dat ze hun rijdende serre te koop hebben staan, maar aangezien niemand in zo'n glasgevel wil rondrijden neem ik aan dat ze nog eens meegaan en misschien ook nog eens voor ons een soepje en broodje willen maken.... Kortom datum stemmen doe ik nog even niet aan, aangezien ik niet weet wanneer / en of dat stel nog tijd voor ons wil vrij maken.
Heb wel gehoord dat je in Luxemburg ook kan shoppen....
Kortom, kom er eens in .....
10 maart 2017 20:46
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Gaat dus weer niet lukken dit jaar. Alle 4 de data zijn geen optie.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
18 maart 2017 10:06
barolo
3.2S
010
Re: Porsche forum camp 2017 Datum kiezen topic
Ja dat is de safari tent. Ze hadden ook een tipi en een eenvoudige caravan. Die laatste heb ik ingeslapen en was best wel luxe. Het is een mooie camping, maar rijden in Duitsland is een stuk leuker. Er staan overal camera's in Luxemburg.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum