Auteur |
Bericht |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
PBVH Travels bied aan : Alpine Roadtrip Spring Edition 2019
Wij van de PBVH zijn gek van bergen en de mooie passen die er overheen lopen. De afgelopen jaren hebben we de meest waanzinnig mooie autorezien met bergetappes gereden en we hebben een heel stel van onze favorieten gebudeld in deze nieuwe editie van Alpine Roadstrip Sring Edition 2019.
Dus ben je fan van prachtige vergezichten, geweldige stuurwerk, gezellige berghotels met soms maar liefs 1 ster en lekkere eten?
Dan is dit dé autoreis die je niet moet missen.
BEGINT 12 Mei 2019 at 6:00
EINDIGT 18 Mei 2019 at 23:59
START LOCATIE Een tankstation ergens richting Duitsland
ORGANISATOR PBVH
WAT KUN JE VERWACHTEN We hebben 6 dagen super stuurwerk door de bergen voor je in petto. Deze route blijft geheim en word per dag met je gedeeld. We rijden de lange weg naar Breschia in Italie waar we de start van de Mille Miglia mee zullen maken. Daarna rijden we weer met veel omwegen richting huis. We rijden elke dag onwaarschijnelijk mooie collen. Het verblijf tijdens ARSE2019 is in traditionele basic hotels waar je geen luxe kunt verwachten.
BEGELEIDING De autoreis wordt uitgezet en begeleid door PTT. PTT kent de bergen als de achterkant van zijn hand en weet de beste plekjes op te zoeken.
DATUM EN PRIJZEN Zaterdag 12 Mei tot en met Zaterdag 18 Mei 2019
De prijs voor een einzelzimmer op basis van soms wel pension is grofweg € 600,00 per persoon zelf af te rekenen op locatie
Inclusief in deze autoreis zijn de begeleiding van de route, goodiebag incl. routeboek. De koffiestope - en lunchlocatieas worden met zorg uitgekozen. Deelname aan deze stops is verplicht.
CONTACT
Graag een PB'tje met je motivering sturen aan PTT, Riichard of Johann
BALLOTAGECOMMISIE
Omdat er maar een plaats over is, en we veel reactie verwachten, zullen alle inschijvingen beoordeeld worden door de PBVH ballotagecommisie. De besluit van deze commisie is finaal.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
03 apr 2019 20:56 |
|
|
Octaaf
|
Re: PBVH Travels bied aan : Alpine Roadtrip Spring Edition 2
Klinkt goed. Wij gaan ook met 3 auto’s richting Brescia. Wellicht komen we jullie nog tegen in Brescia, bij een lowwww budget hotel of op een mooie bergpas
|
04 apr 2019 0:19 |
|
|
Kheldar
996 C2, 944 RS-style
|
Misschien volgende editie ... ovv dat ik door de balletage kom uiteraard
|
05 apr 2019 20:55 |
|
|
Johann
|
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
09 apr 2019 15:40 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Oef das gaaf. Helaas bedrijfsuitje dat week-end...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
09 apr 2019 17:28 |
|
|
Johann
|
Nah, lekker dan....klinkt een beetje als “dat weekend moet ik mijn haar wassen”
|
09 apr 2019 21:00 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
25 jarig bestaan van de zaak, met 30 man naar Malaga
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
10 apr 2019 12:55 |
|
|
Johann
|
Even een update. We hebben inmiddels bijna alle hotels geboekt en de route is voor 95% klaar. Er zijn dus nog tijd om jullie voorstellen voor mooie routes te negeren. We hebben van enkele enthousiastelingen ook de vraag gehad: “zijn er wel goeie sanitaire gelegenheden in de goedkope accommodatie die de PBVH boekt?” Daar kunnen we volmondig JA, er zijn toiletten genoeg op antwoorden. Hier is de Belleveu hotel We overnachten er niet, wel een mooi hotel. We stoppen vaak op mooi locaties voor een bifi en wat foto’s Enuh...goeie eten, daar houden we van Mis het niet, schrijf je in
|
23 apr 2019 21:16 |
|
|
Johann
|
Goed nieuws!Het laatste hotel is vastgelegd , dus de route is nu compleet Hier een foto van de restaurant die met drie Wanli sterren zijn bekroond Er waren ook weer vragen binnen gekomen: "Ik snappen nu dat er voldoende sanitaire gelegenheden zijn, maar hoe zit het met andere faciliteiten?"Ook hier is uiteraard aan gedacht. Hier een greep uit de faciliteiten die op jullie wachten. Sublieme uitzicht Sportschool Kamer met alleen het beste Egyptisch katoen beddengoed Let ook op het curved screen TV. Van alle gemakken voorzien dus
|
25 apr 2019 9:30 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 apr 2019 11:58 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
sublieme post weer!!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
25 apr 2019 13:39 |
|
|
Johann
|
Laatste kans...het is nu of nooit. Zeg “Flikker op!” tegen je baas/vrouw/man/partner/klant “Ik gaan even een weekje voor mezelf nemen” Waarom? Because, you’re worth it.
|
01 mei 2019 8:39 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Geweldig initiatief Johann! Had de Mille Miglia 2019 dit jaar op de planning staan echter omdat ik geen (betaalbare) georganiseerde trip kon vinden heb ik er van af gezien en in plaats daarvan een lang weekend Frankrijk geboekt en aansluitend 17/18/19 mei de Spa Classic (ook leuk). Was anders graag meegegaan, zeker vanwege de titel! Echt iets voor de "Alpine"
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
01 mei 2019 10:56 |
|
|