Auteur |
Bericht |
Henk
PF # 136
|
NPC slalom Lelystad
Vandaag weer een superleuke dag meegemaakt op het circuit van Lelystad.
Pascal heeft zijn eerste slalom gereden (zeker niet onverdienstelijk) en had meerdere porsche-forum-toeschouwers/fans.
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben,
Jurgen
Erwin (2000GTV)
Erwin (ER)
Erwin (Renntech)
Rob Herfst
MarcelC2C
ErikE
Anne
Rene914
Nieuwe mensen leren kennen en andere mensen weer beter leren kennen.
Kortom een zeer geslaagde dag waarbij het weer ons zeker niet in de steek heeft gelaten!
Nu maar wachten op de foto´s van Erik en Jurgen....
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
Laatst bijgewerkt door Henk op 04 sep 2005 20:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 sep 2005 17:22 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Was zeker leuk! En een weertje zeg.
Ben op aanraden van 2000GTV via de dijk Lelystad Enhuizen teruggereden naar de Zaanstreek (nou ja 'gereden' , man man, dat ging ff lekker af en toe met het dak er af daar op die dijk met die rijdende chicanes, pfieuw)
Jammer dat ik een paar gasten uit het rijtje gemist heb (ER, Renntech...) maar ik moest terug naar de basis -- mooi weer... nog ff wat anders doen met 't gezin... jullie kennen dat wel
Ik heb trouwens leuke foto's van deze NPC slalom! paSCal in Volle Vette actie, met Jurgen naast zich... als contra-gewicht
Moet nu BBQ-en.... zal de plaatjes straks plaatsen in het album!
Ciao,
ErikE
_________________________________________ Take the long way home....
|
04 sep 2005 17:39 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
Lekker stukkie hé !!
Vandaag een rondje almere, naarden, hilversum,loosdrecht, loenen,nichtevecht, weesp, muiderberg, almere gedaan. Erg aan te bevelen. Maar de slalom, ships, die had ik ff gemist
|
04 sep 2005 19:23 |
|
|
Rene914
914 2.2T '70Beuningen (gld)
|
Leuke dag en lekker weer.
Jammer dat mijn aandrijfas het begeven heeft.
Auto staat nu op ANWB verzamelstation en komt morgen terug naar zijn baasje om de schade te onderzoeken.
Valt denk ik wel mee.
Nu maar wachten op de uitslag.
|
04 sep 2005 19:34 |
|
|
Rene914
|
Oja, ik had iemand met een Forum stikker zien rijden, maar er niet meer aangedacht. Had even andere zorgen, maar hoe kan ik daaran komen?
|
04 sep 2005 19:35 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
De Forum Sticker Koning: PaSCal!
Ben benieuwd naar de foto's. Ben trouwens ook van plan om slaloms te gaan rijden. Zal me dus inschrijven voor NPC. Ben zeer benieuwd!
|
04 sep 2005 19:42 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Ikke he ... Maareh, ik had ze niet bij (schaam)... Vorige keer in Gorinchem uit de auto gehaald, en vergeten er terug in te leggen... Mailen kan, volgende maand op de slalom kan ook ....
Enne, slalom is echt stoer, ongetwijfeld niet goed voor je banden maar wel heel leuk!
(hoop dat je auto snel weer rijdt Rene... We vonden hem al olie-walmen roken!)
|
04 sep 2005 20:01 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Was zeker cool om weer eens wat Porsche liefhebbers te zien en te spreken. Prachtig weer voor zo'n dag!
hoewel Pascal wel erg bezweet was......
Het begon wel flink te kriebelen en ik kreeg weemoed naar de slaloms in het verleden..... we hopen snel weer van de partij te zijn.
@ Jurgen: ik blijf erg onder de indruk van je Ruf Turbo
jammer dat zijn marktwaarde gaat dalen binnenkort...
@ Rob: prachtige auto hebben jullie gekocht!!!! Jullie lange zoektocht in Duitsland heeft uiteindelijk een prachtig resultaat gekregen! Looking very sharp!
|
04 sep 2005 20:07 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
...lekker vleiend gebracht..
Maar een prachtige dag gehad vandaag ; was al om 8.10 bij Henk op de koffie en even later met PaSCal erbij naar Lelystad gereden.
Onderweg was het mooi achter de cabrio van Henk .
Op de tribune even genieten...terwijl het erachter zeker zo mooi was
Pascal deed vandaag voor het eerst mee, en het moet gezegd , hij stuurde 'm gewoon érrug netjes rond, waarbij hij zelfs een 993 op een gegeven moment begon op te duwen
Hier een actiefoto van Pascal die direct te zien is... aan het overhellen kun je zien dat hij behoorlijk tekeer gaat...wat meteen de reden is dat ik in de 2e heat ernaast ging zitten, waarin hij warempel nóg harder ging (kwam natuurlijk ook wel door vakkundige aanwijzingen.. ) ...door het succes van het extra gewicht tegen het hellen ging Pascal hierna over tot grof geweld en nam Henk mee...nu durfde de auto hélemáál niet meer te hellen
Te snel voor de camera ging het op het rechte eind af.
Erg mooi was dat Henk net zo verbaasd was als ik over zowel Pascal alswel het rijden van zijn SC.
Ten eerste ; als ik van tevoren had geweten dat PaSCal zo rijdt, had ik 'm nooit achter mijn stuur gelaten(rustige jongen...ja )
Ten tweede moet ik bekennen, dat ik een SC altijd onderschat heb..
Gezellige nieuwe mensen ontmoet, mooi weer, mooi evenement...wat wil een mens nog meer..
|
04 sep 2005 20:08 |
|
|
Rene914
|
Beetje hoog olie niveau in combinatie met ingereden cylinders geeft rook pluimpjes. Mag wel als het 30 jaar oud is toch??
Slalom 3 ben ik weg maar slalom 4 zijn we er weer. (Stikkers ook!!??)
|
04 sep 2005 20:08 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nee, dan is het goed, dan klopt het (ik ben niet technisch, had ik dat al gezegd? ) Moet ff kijken hoe het met de planning zit, maar komt vast goed!
Enne, Jurgen, dit was nog rustig (in tegenstelling tot een zeker Marcel die me zat te duwen op de terugweg )
|
04 sep 2005 20:17 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Wilde het niet brengen, maar zie nu dat je dat zelf al gedaan hebt ; Gefeliciteerd Erwin , voor die AKK ben ik niet bang dus dat komt goed...mooi mooi! Enige minpuntje is idd dat de mijne 50% minder exclusief wordt ...maar kan niet wachten om ze bij een volgende rit samen op de foto te zetten
Hééle nette auto Rob, die GT3-wielen staan 'm erg goed.Dat een "rotterdams" stel mijn woonplaats zo goed kent ...kleine wereld af en toe he!
Leuk jullie ontmoet te hebben!
|
04 sep 2005 20:22 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Leuke foto's en dito tekst Jurgen
Perfecte samenvatting van de dag!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
04 sep 2005 20:47 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Maar Marcel was het niet die me rechts passeerde toch..
We zijn elkaar onderweg ergens kwijtgeraakt...maar moesten bij Utrecht toch elk een andere kant op...
Nu maar hopen dat de palen niet al te actief waren..
|
04 sep 2005 20:49 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Ja goed he,Ik heb terug ook weer honderden rijdende chicanes verschalkt..Heerlijk lopen stampen met de P.
Had ook langer willen blijven.Maar ja had beloofd om 2 uur weer thuis te zijn.
@henk..Ik had toch nog wel graag ff het geluid uit je rsr dempers willen horen.Volgende keer dan maar(als ik ze dan zelf al niet heb )
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
04 sep 2005 21:18 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Volgende maand weer een slalom, wanneer je ze dan zelf nog niet hebt aangeschaft ( denk het wel hoor) dan proberen we het opnieuw
|
04 sep 2005 21:22 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Pascal... zitten je deur klinken er nog aan
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
04 sep 2005 21:41 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Heb van de NPC slalom een aantal in mijn album gezet....
o.a.:
en
en
Weer te veel geknipt om ze allemaal te plaatsen....
_________________________________________ Take the long way home....
|
04 sep 2005 22:00 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Da's lekker! Win ik gewoonlijk mijn eigen klasse (want enigst deelnemer), krijg ik concurrentie van paSCal!
Klasse 2 loopt van 164 pk (ikke: 165 pk) t/m 204 pk (=SC van paSCal ). Hoe krijgt'ie het voor elkaar! Enfin, ik heb het voordeel van het geringe gewicht en vele profielmilimeters ervaring.
Fijne dag overigens. Mooi weer, weer enkele nieuwe gezichten gezien (Henk, Jurgen), weinig mensen gesproken (ER, hoe heb ik je kunnen missen; schaam schaam ).
De platen:
Jaap in opperste concentratie.
Idem voor paSCal. Wijselijk genoeg sloeg hij mijn adviezen in de wind (doe rustig aan zo'n eerste dag....)
Eeeeeh, wie vroeg er een rookgordijn aan?
Volgende keer ben ik er weer bij. Ik verzoek elke forummer zijn nickname op zijn/haar voorhoofd te laten tatoëren, dan mis ik tenminste niemand.
Anne -linksrechtslinks- 2.7
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
04 sep 2005 22:11 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Erg mooie foto's Erik..
Heb wel in de gaten dat jij de kunst beter verstaat dan ik, om bewegende objecten te fotograveren, net zoals Anne zie ik trouwens.. .Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik veel foto's direct kon verwijderen(sorry Pascal..) omdat de auto net uit 't zicht verdwenen was.. ; dit heeft (denk ik) met het digitale fotograveren te maken waarbij de foto pas een seconde na het afdrukken gemaakt wordt ??
Ik hou het wel bij stillevens..
|
04 sep 2005 22:19 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Was idd een heerlijke dag!
Leuk om een aantal forummers eindelijk in levende lijve te ontmoeten, en als ik dit draadje zo lees heb ik er zelfs ook nog een paar gemist
@PaSCal: leuk rookgordijntje !! (je was toch aan nieuwe banden toe... )
@ER: gefeliciteerd....., want ik denk ook dat het met die keuring ook wel goed zal komen
@Henk2C2: gezellig even staan kletsen! P.S. Lekker soundje zit er in je 993 !!!
@Jurgen: idd leuk herinneringen op gehaald aan onze tijd in het oosten, ben en blijf onder de indruk van de Ruf!
Kortom een zeer geslaagde dag!
|
04 sep 2005 22:48 |
|
|
Marcel C2C
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupeDen Haag
|
Het was zeker weer genieten vandaag , wel bijna de gehele dag op de baan gestaan wand (helpende hand).
Toch nog veel mensen geproken en ook Pascal nog wat moed ingepraat, helaas kon ik niet met hem meerijden omdat ik direct achter hem moest starten.
eerste heat ging wel lekker, de tweede was iets te tam en kon ik mijn tijd niet verbeteren, de derde head ging lekker wild met veel gepiep en bandenrook en eindelijk een goede tijd.
Op de terugweg nog lekker met Jurgen, (verschrikkelijk mooie auto die helaas niet mee deed) en Pascal, (de dappere debutant) mee geboemeld. tot de afslag Utrecht waarbij zij eraf moesten.
Al met al een superdag waarbij het weer ons ook niet in de steek liet.
_________________________________________ Gas is alles, maar alleen op gepaste momenten.
|
04 sep 2005 22:49 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Erik en Anne ook jullie foto's zijn net als die van Jurgen super! Ik heb er stiekem al een paar gepikt
Rob inderdaad ook leuk met jou (en je mooie auto) kennis gemaakt te hebben. Voor wat betreft de sound de aankoop van de RSR-dempers is zo'n beetje de beste beslissing van de laatste maanden geweest denk ik .
|
04 sep 2005 22:57 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
En er reed ook nog een schitterende 993 2S vesuvio rond met Duits kenteken.........
Een paar forummers op de tribune vroegen zich gelijk af of zij daar .............................. zagen rijden
|
05 sep 2005 0:09 |
|
|
ome piet
993 C2Svechtdal
|
Tip nog gebruikt
_________________________________________ t beste maar weer...
|
05 sep 2005 0:19 |
|
|