Auteur |
Bericht |
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
wekelijkse meeting?
Motorijders onder ons kennen zeker het fenomeen van elkaar in de
weekenden ergens treffen om een bakkie te doen,over de gezamelijke
hobby te kletsen en niet geheel onbelangrijk een doel hebben om naar toe
te rijden. Vroeger gebeurde dat b.v veel op de Posbank en de Holterberg.
Zou het leuk zijn om dit mischien met Porsche rijders op te zetten? Ik kan
mij voorstellen dat vele van ons de weekenden bezet zijn en de nodige
aandacht aan het gezin willen schenken dus daarom is mischien de woensdagavond beter. En dan alleen zomers.Bij ons in de buurt aan de duitse kant doen ze dat ook (met motoren) en komen er elke woensdagavond honderden motoren bijéén!
Het samenzijn hoeft niet langer te duren dan een uurtje of zó. Het gaat
meer om de rit er naar toe, elkaar ontmoeten/leren kennen, een beetje
kletsen en weer naar huis.....
Omdat dit een landelijk, zelfs internationaal forum is zou je zelfs aan
meerdere lokaties moeten denken anders wordt het voor velen te ver.
Ik denk niet dat er zoveel auto's zullen zijn als bij motortreffens dus
is een parkeerplaats van een wegrestaurant/motel of Mc D. al voldoende.
Het moet wel een lokatie zijn met horeca gelegenheid zodat je ook een
bakkie kunt nuttigen.
Denken jullie dat hiervoor interesse bestaat onder de forum leden?
Ben benieuwd naar jullie reakties
Greetz,
Mark
LOKATIE: RESTAURANT BUITENLUST. APELDOORNSEWEG 30 HOENDERLOO
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 27 sep 2005 19:41, in totaal 6 keer bewerkt.
|
19 aug 2005 11:58 |
|
|
John
Cayenne
|
Dit super idee had ik al is geopperd, vroegah (komt ie weer) zat ik bij de Opel Gt Club (150 leden) in het bestuur en hadden we een honk in Oyen (bij Oss) en dat was geopend ieder eerste zondag van de maand, een hong ter grootte van een garagbox, met een paar oude banken en dito stoelen, was heel leuk.
Ik weet dat zeer veel Porschisten altijd zo op de bonnefooi naar een paar adressen rijden en dan zonder reden.
Van de Gugten in Bodegraven heeft altijd koffie voor de liefhebbers op zaterdag, en dan niet te vergeten Erwin (jaja de no. 9 driftkampioen van de autovisie) die eigenlijk altijd zijn deuren open heeft staan.
Zelf ga ik altijd ff zomaar naar de Wittebrug, die hebben ook in de showroom een leestafel om zomaar ff te jippie, wellicht kan ik daar is een treffen eens per maand op de zaterdagmiddag regelen.
Wel komen veel forummers altijd naar de slalom op het Midslandcircuit te Lelystad, van de Nederlandse Porsche Club, (4x per jaar) daar kan je altijd heen om is lekker te leuten en te kijken naar Porsches.
|
19 aug 2005 12:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.... niet voor niets is "ons" meeting-point in Meerkerk dit jaar de start-locatie van de Jubileum-tocht
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
19 aug 2005 12:13 |
|
|
marknineoneone
|
ok
Leuke reaktie John. Klinkt goed.
Ga zelf zaterdags vaak ook even naar Lammertink waar mijn P. in onderhoud is. Zal binnenkort ook eens richting Steenwijk cruisen.
Is een leuk ritje voor mij. Edwin heb ik eventjes tijdens "zijn"
kastelenrit gedag mogen zeggen. Lijkt mij een aardige gast dus daar
ga ik binnenkort zeker even buurten
Witteburg is een beetje te ver voor mij om eventjes aan te doen
Volgens mij moet je ook lokaties in het midden/oosten, noorden,westen
en zuiden zoeken....Anders wordt het te ver om ff aan te doen...
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 19 aug 2005 13:50, in totaal 1 keer bewerkt.
|
19 aug 2005 12:21 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
leuk plan
_________________________________________ Got coffee?
|
19 aug 2005 13:27 |
|
|
horn
PF #57
|
de laatste keer dat we met een paar man een kopje koffie zouden drinken...
stonden er plotseling 50 auto's op de parkeerplaats
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 aug 2005 16:13 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Maar was wel HEEL geslaagd..
|
19 aug 2005 16:32 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
He, anders gaan we zondag bij ons "vaste restaurant" een kopje koffie drinken 's-ochtends?
Terzijde, en serieus, John, prima plan, maar wie vindt je zo gek om als "vast honk" te gaan dienen...
|
19 aug 2005 17:46 |
|
|
marknineoneone
|
animo genoeg
Animo genoeg zou je dus zeggen.
Ik denk dat we het eenvoudig en vrijblijvend moet houden door gewoon
af te spreken op een grote parkeerplaats van een horeca gelegenheid.
B.v een 'van der Valk' of Mc D....
Daar is meestal plek genoeg en kun je ook een bakkie doen
Voor het oosten van het land is mischien Van der Valk Apeldoorn (A1 aflsag Hoenderloo) een optie. Mensen uit het oosten en midden van het land kunnen via de A1 snel reizen maar ook door de veluwe lekker toeren
om er te komen. Is dit wat?
|
19 aug 2005 20:11 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Waar blijven de opties voor het zuiden van het land
|
19 aug 2005 20:15 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Best wel een leuk idee. Meestal weten we ook niet goed waar naartoe met de motor...
Natuurlijk, zolang het niet té ver is. Afstanden van +200 km (= heen en terug + 400km) doen we niet veel omdat dat vrij vermoeiend is op een racer.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
19 aug 2005 20:28 |
|
|
Rolf
911 Turbo (930) - VERKOCHTIJsselstein
|
Leuk idee
Apeldoorn klinkt prima. 75 km heen, 75 terug en een beetje toeren: net leuk voor een woensdagavond .
Wel leuk om eens wat vaker bij elkaar te komen.
|
19 aug 2005 20:43 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik vind het een prima idee.
Doch de woonplaatsen van de forummers liggen zeer ver van elkaar en ik kan me levendig voorstellen dat men niet elke week +200km (enkel) zal rijden om elkaar te treffen.
Anders moeten we het doen zoals de Engelse PVG.
Die hebben hun club met een paar duizend leden ingedeeld in regio's met regio verantwoordelijken. Zo kan die verantwoordelijke de sfeer tussen de leden in zijn regio warm houden en stimuleren als er een forum evenement is. Daardoor zijn de opkomsten dan talrijker daar er en onderlinge vriendschapsband is opgebouwd en de leden persoonlijk er meer bij betrokken zijn.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
19 aug 2005 21:21 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Ja precies, laten we naar een notaris gaan, even wat statuten regelen, een secretaris benoemen die voor de notulen zorgt, en...
Maarre, lijkt mij prima plan, een honk, in het weekend open ofzo, ik ben voor!
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
19 aug 2005 21:51 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Was inderdaad SUPER geslaagd die dag. Nogmaals hulde voor de uit de kluiten gewassen "koffie-ochtend" Harald! Volgens mij hadden San en ik het een beetje koud die morgen....
Misschien dat straks zowel het nieuwe Porsche Honk in Oirschot alsook het nieuwe Porsche Centrum Gelderland GRAAG de koffie bruin heeft iedere zaterdag voor de forummers ....
|
19 aug 2005 23:13 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Marknineoneone schreef:
De motorrijders onder ons weten dat het de Posbank is en niet de
!
Maarreh, goed idee Mark! Dit alhoewel tijd een behoorlijk schaars goed is voor velen, maar desalniettemin lijkt het me een goed plan!
|
19 aug 2005 23:28 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Leuk idee, maar niet op zondag. Die is alvol genoeg.
Zaterdagmiddag of woensdagavond prima.
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
20 aug 2005 0:05 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Zondagmiddag? Prima!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
20 aug 2005 0:32 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 aug 2005 0:39 |
|
|
Chris_lbr
|
...voetbal (dacht ik toch eerder)
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
20 aug 2005 7:08 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zou een circuit een goede ontmoetingsplaats zijn
Aardig verdeeld in het land, meest een goede parkeerplaats met een koffiecorner in de buurt
Assen, Zolder, Spa en Zandvoort
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 aug 2005 7:08 |
|
|
Chris_lbr
|
Ik heb ondertussen gesnapt dat ik het (weer eens) een beetje verkeerd verstaan had wat Mark911 hier had gelanceerd. Ik dacht dus dat dit een oproep was aan de motorrijders onder ons om ook af en toe met onze 2-wielers eens af te spreken. Vandaar dat ik e.e.a. inzake afstanden op de motor had geschreven... Op zich ook wel een leuk idee maar hoort dan misschien eerder thuis in een nieuw topic.
Sorry voor de verwarring (als jullie dat van mij al niet wat gewoon zijn geworden ) ! Komt waarschijnlijk weer door dat luxe-probleem
|
20 aug 2005 7:42 |
|
|
John
Cayenne
|
jongens,
On topic blijven aub, we zitten niet hier om iemand openbaar te maken.............
nieuwsgierig naar iemand zijn auto-smoel-vakantiekiekjes? kijk ff in de daarvoor bestemde albums.
John
|
20 aug 2005 9:19 |
|
|
marknineoneone
|
[De motorrijders onder ons weten dat het de Posbank is en niet de
Oeps, sorry and thanks
|
20 aug 2005 20:24 |
|
|
marknineoneone
|
spita afbijten
Ok jongens, belangstelling genoeg zie ik.
Als initiatiefnemer zal ik maar de spits afbijten.
Eerste meeting: woensadavond 31 augustus.
Lokatie: Parkeerplaats "van der Valk Motel de Cantharel" Apeldoorn.
Tijd: Tussen 19.00 en 20.30uur
A1 afslag Hoenderloo. Vanaf Amersfoort onder aan de afslag links af.
Vanaf Deventer onder aan de afslag rechts af.
Mochten we in de toekomst een betere of leukere lokatie vinden kunnen
we altijd nog "verhuizen " Maar voorlopig is dit voor iedereen makelijk
te vinden.
Ik zal er zijn. Hopelijk niet alleen
Suggestie: mischien een A4 printje met Forum Nickname en echte naam
achter de vooruit leggen.
Groet'n uut Twente,
Mark
|
20 aug 2005 20:41 |
|
|