Auteur |
Bericht |
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
Verslag dagje Nordschleife
Ondanks dat de 911 te koop staat ben ik afgelopen maandag weer een dagje met de Porsche op de Ring geweest. Ik heb in totaal zo'n 10 rondes gedaan waarbij de 911 het prima deed. Beetje jammer dat ik ondanks dat toch nog aan het sleutelen moest.
Mijn verslag van maandag vind je hier.
Leuke foto van mezelf in actie:
Paskal
|
05 okt 2005 8:55 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
mooi verslag, heb het weer met plezier gelezen
_________________________________________ Got coffee?
|
05 okt 2005 9:10 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
leuk verslag Paskal
Als je volgend jaar de 205 nog hebt hoop ik eens een keertje een rondje te kunnen meerijden met je.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
05 okt 2005 9:13 |
|
|
Geert
911 3.2 Carrera 1989
997 Carrera S 2004Amsterdam
|
Goed verslag
Wederom leuk en enthousiasmerend geschreven.
Beetje off-topic:
Tot wanneer is het ongeveer te doen op de Ring?
Omdat jij het hebt over een van je laatste bezoekjes..
Ik zag dat de kalender zeker tot in december doorloopt qua openingstijden.
Ben nog druk bezig ben met de selectie van de voor mij meest geschikte Ring mobiel.
En hoop nog wel wat rondes daarin te kunnen doen en niet tot voorjaar 2006 te moeten wachten..
|
05 okt 2005 9:22 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Verslag dagje Nordschleife
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
05 okt 2005 9:36 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Oeps
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
05 okt 2005 9:51 |
|
|
pakkie
Cayenne SZO-Brabant
|
| | | | Geert schreef: Goed verslag Wederom leuk en enthousiasmerend geschreven. Beetje off-topic: Tot wanneer is het ongeveer te doen op de Ring? Omdat jij het hebt over een van je laatste bezoekjes.. Ik zag dat de kalender zeker tot in december doorloopt qua openingstijden. Ben nog druk bezig ben met de selectie van de voor mij meest geschikte Ring mobiel. En hoop nog wel wat rondes daarin te kunnen doen en niet tot voorjaar 2006 te moeten wachten.. | | | | |
Geert,
De kalender loopt wel zo ver door, maar aangezien ik de komende 3 weekenden op vakantie ben zou het wel eens de laatste keer geweest kunnen zijn. Vorig jaar liep de kalender ook door tot eind november, maar was 7 november de laatste dag dat je kon rijden. Daarna was de baan voorzien van een laagje sneeuw of ijs en was het over met de pret.... Maar met goed weer kan het nog wel even duren voordat de baan dicht gaat. Als je echter bekijkt dat ik daar op 17 september 's ochtends al mijn ruiten stond te krabben ben ik bang dat het wel eens snel over kan zijn.
@outlet:
Uiteraard ben je van harte welkom op de passagiersstoel.
@Eric,
Goed onthouden en scherp gezien In de 911 kan ik simpelweg geen helm op omdat ik dan, ondanks mijn beperkte lengte van 1.82m met mijn hoofd klem tegen het schuifdak zit Met de 911 hou ik echter een dermate grote marge dat de kans dat het fout gaat wel heel erg klein is. De personen die mee hebben gereden kunnen dit bevestigen. Had het gepast met een helm dan zou ik hem echter zeker op doen.
Paskal
|
05 okt 2005 10:38 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
mooi verslag
Mooi verslag Paskal. Krijg na het lezen weer helemaal zin in om
weer naar de Ring te gaan. Echter even de lange winter afwachten pffff..
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
07 okt 2005 12:27 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
Je hebt je idd weer lekker geamuseerd
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
07 okt 2005 12:36 |
|
|
racebeus
Ex 944 en ex 968Achterhoek
|
verslag
Voordeel van dit forum:
niet alleen kijken naar je (top)snelheid maar ook naar de veiligheid, die van je auto, de medeweggebruikers en tenslotte die van jezelf
Zulke verslagen vind ik prettig om te lezen (en bijna zelf mee beleven) en zetten mij toch aan het denken.
Ook al zou geld geen rol spelen, met een dwarsleasie is het slecht rondtoeren.
Paskal: dank je wel
_________________________________________ ieder zijn meug!
|
07 okt 2005 19:15 |
|
|
Karel
911 Carrera 2 Cabrio 3.6 1992de Groninger Ommelanden
|
Genoten van het verslag, maar ook van de mooie foto's. Zéker die van de 911 in de mist zijn genomen.
_________________________________________ Ik heb ze het liefste topless...
|
07 okt 2005 20:47 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
nice pictures
de drang wordt groter om er ook een keertje heen te gaan
'' de ring ''
_________________________________________ duitse laagvlieger
|