Auteur |
Bericht |
Stangman
|
Gumball 2004
Gumball 2004
Na 2 jaar afwezigheid keert het circus van Maximillion Cooper weer terug naar Europa. De alweer 6e editie voert vanaf Parijs, via Marrakech naar Cannes. Oftewel; 7 dagen van feest naar feest toeren, waarin iets meer dan 4800km dienen te worden afgelegd.
Alhoewel er steeds meer van dit soort rally's bijkomen blijft de Gumball toch een bijzonder grote aantrekkingskracht op mij houden. Wat u?
http://www.gumball3000.com
http://www.playersrun.com
http://www.memorialrun.com
en nog veel meer...
|
19 sep 2003 23:08 |
|
|
Joost
uhm... nog geeneen :(Provincie Utrecht
|
Gumball heeft iets wat moeilijk te omschrijven is;
mooie auto's, mooie vrouwen, grote feesten, veel avontuur, illegaliteit...
Ik hoop ooit aan zoiets mee te kunnen doen!
Joost.
_________________________________________ Sed primum vivere, hic et nunc.
|
21 sep 2003 12:21 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
gumball is helemaal top. het is dat het zo vreselijk duur is anders zou ik graag keertje meerijden. joost dan mag jij me co-pilot zijn. lijkt me erg gaaf. ooit!. nederland heeft zo zijn eigen evenement. de quote challenge. die word gesponserd door hoe kan het ook anders... jawel het tijdschrift quote. ik heb een vaag stukje gelezen in een tijdschrift dat je alleen mag lezen als je 18 bent. ze gaan door ned belgie duitsland frankrijk italie en nog een zooi andere landen. met een hele zooi porsche een viper een paar ferrari's, snelle audi's, grote benzen, bentleys en rolssen. en heel veel mooie vrouwelijk navigator's. herman heinsbroek wou ook meedoen met zijn Z8 vorig jaar maar werd door jan peter balkenende op het matje geroepen. iig het is een stuk goedkoper dan de gumball. maar ik weet alleen niet wie ik moet benaderen.
groeten rick
|
09 okt 2003 23:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Heren,
Zoekt en gij zult vinden;
http://www.thequotechallenge.lunarpages ... -2003.html
Vanaf daar mogen jullie het zelf verder gaan regelen
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
20 okt 2003 19:54 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
hey bedankt olaf.
lijkt het je ook niet gaaf er een keer aan mee te doen? ik zou zeker een keer mee willen rijden.
|
20 okt 2003 21:01 |
|
|
Joost
|
Rick, neem je die gast met die turbo dan ook mee? (en die gast met die XKR )
Joost.
|
21 okt 2003 14:35 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
ja denk het wel. wat bedoel je die GAST met die jag. das geen gast maar me pa en roel zou het ook zo doen. maar goed aan zoiets ga ik nog ff niet denken. eerst ga ik een mooi rit plannen voor het voorjaar. met meer dan genoeg mooie auto's en exotische plaatsen. en daarna eens denken aan een quote challenge ofzo als het zou mogen van me ouders als je nog mooie plekjes kent op dit vlak dat europa heet mag je het best ff zeggen. ik hoor het nog wel
mazzel
rick
|
21 okt 2003 15:58 |
|
|
Joost
|
Op flat 6 hebben we ooit een topic gehad met de mooiste routes om te rijden in europa, ik zal eens even kijken...
In Nederland; de dijk tussen amerongen en wijk bij duurstede; smal, bochtig, en overzichtelijk, door supermooi landschap. En niet onbelangrijk: dicht bij mij in de buurt!
Groetn Joost.
|
21 okt 2003 16:08 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
ik d8 meer aan frankrijk italie zwitserland. snappie maar ik zal eens kijken of f6 die het bij mij momenteel niet doet.
rick
|
21 okt 2003 16:10 |
|
|
Joost
|
F6 doet het bij mij ook niet, en op mn werk ook niet. Ik begin serieuze ontwenningsverschijnselen te vertonen... Gelukkig heb ik hier een soort tweede huis gevonden.
Joost.
|
21 okt 2003 20:24 |
|
|
Joost
|
|
22 okt 2003 8:44 |
|
|
Kevin
Porsche 944 '89Amsterdam
|
Of bij de enige haardspeldbochten in NL, Posbank gedeelte van de Veluwe. Net ff lopen gassen met de 206 lesauto. Gewenst is er nu een C4.
|
05 nov 2003 20:59 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
met een lesauto. dus je bent of rijinstructeur of je hebt nog geen rijbewijs.
|
05 nov 2003 21:02 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
kevin is die 944 soms van jou. ziet er goed uit.
|
05 nov 2003 21:04 |
|
|
Kevin
Porsche 944 '89Amsterdam
|
Helaas, het rijbewijs is al bijna binnen handbereik, eerste auto wordt natuurlijk een Porsche. 944/924/914, een 944 dus. Voor de zomer van 2004 hopelijk.
|
05 nov 2003 21:36 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
mag jij raggen in je lesauto dan? toen ik dat een keer deed kreeg ik me toch op m'n flikker. mooie rijinstructeur heb jij dan haha. een 944 is een mooi begin en dan maar zien dat je de ladder steeds iest verder opklimt he.
mazzel
|
05 nov 2003 21:42 |
|
|
Kevin
Porsche 944 '89Amsterdam
|
Mijn rijinstructeur is uiterst coulant wat betreft het stevig doorrijden, zelf kan hij er ook een potje van. Verder wil ik natuurlijk uitgroeien naar een 911. Duurt nog wel even gezien mijn baantje bij de LCAS (Local Car Audio Shop). Vorig weekend was daar btw een Boxster S voor nieuwe versterker, navigatie, radio en boxen. Een lekker gevalletje.
|
05 nov 2003 22:43 |
|
|
Stangman
|
5 Mei, oftwel: vandaag start de Gumball in Parijs!
|
05 mei 2004 10:42 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
is dat serieus. ik ga g*dv*r maandag via frankrijk naar iatlie. konden ze nou geen week wachten. weet iemand ook nog de route? mischien kan gaan ze wel door italie. lijkt me super om een stukje mee te rijden met allemaal snelheids verslaafde idioten
stangman bedankt voor het melden.
groeten rick
|
05 mei 2004 13:30 |
|
|
Stangman
|
Tjek de officiele site Rick:
www.gumball3000.com
|
05 mei 2004 13:44 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
ja heb ik gedaan best lachen. je kunt je hummer bestikkeren enzo. de route staat er wel op en volgens mij gaan ze zelfs door italie maar of ik dan nog op tijd ben om een stukje mee te rijden?????????????
de gemiddelde snelheid zal wel zo'n 250 zijn en dat ga ik meer inhalen. maar iig bedankt.
gr rick
|
06 mei 2004 19:16 |
|
|
flat power
996 C4Shengelo
|
opes nee ze gaan niet naar italie. ze komen wel door cannes. daar is de finish. das mischien nog wel te halen.
in dat geval horen jullie het wel.
rick
|
06 mei 2004 19:30 |
|
|
Stangman
|
|
07 mei 2004 22:02 |
|
|
jokke
997 turboOudsbergen - Belgie
|
Ook een Belg die meedoet met zijn Aston Martin .Beestje heeft 450 pk.
|
07 mei 2004 22:11 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
En eentje in een klein fiatje
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
07 mei 2004 22:32 |
|
|