Auteur |
Bericht |
leo555
|
Campingkaarten voor Le Mans
De 24 uur van Le Mans wordt dit jaar gereden op 12 en 13 juni.
Ook dit jaar zal Jan Lammer weer rijden op Le Mans in het Racing for Holland team.
Wie hierbij wil zijn heeft absoluut een campingkaart nodig maar deze zijn bij de A.C.O. echter allang uitverkocht.
Ik ga dit jaar weer met een grote groep naar Le Mans maar heb door een paar afzeggingen nog 2 kaarten over voor Camping “Maison Blancheâ€
|
21 mei 2004 11:51 |
|
|
Sjonnie
|
Hallo Leo, welkom op ons forum! Prima dat je aan ons denkt voor je kaart
Bedankt. Vermoedelijk zijn er velen die je kaart willen kopen, maar je moet die dagen wel nog vrij hebben.
Helaas is dat voor mij niet meer het geval. Misschien een volgende keer.
|
21 mei 2004 12:35 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Bedankt voor het aanbod, Leo.
Helaas heb ik op deze dagen andere verplichtingen.
|
21 mei 2004 13:00 |
|
|
Hillclimb2.7
1995 911 CarreraCherry Hill, New Jersey
|
Is dit DE Don Leo?
Wie heeft er afgezegd? Ik moet zeggen dat ik heel verleidelijk vind, maar helaas ben ik dit jaar niet van partij. Verplichtingen in VS en zo.
Wel goed dat jullie eindelijk een keer echte campingkaarten hebben kunnen regelen.
Pim
|
21 mei 2004 13:12 |
|
|
leo555
|
Hoi Pim,
Erg jammer dat je dit jaar niet meegaat en dat terwijl we het feest dit jaar nog groter gaan maken.
Op het verlanglijstje gaan staat momenteel:
- partytent,
- diesel aggregaat,
- feestverlichting,
- koelkast,
- frituurpan met bitterballen,
- mini Le Mans racebaan
- biertap met 7 vaten bier
en de laatste ontwikkeling is een BBQ ter grote van 40 hamburgers.
Leo
(DE Don)
|
22 mei 2004 1:23 |
|
|
Sjonnie
|
Don de djuu, da ziet er goe uit. Als er in die frituurpan ook frieten mogen ga je zeker wel een kandidaat vinden
Ik ga alvast kijken wanneer het evenement volgend jaar is
Veel piezelier in elk geval (gaat ongetwijfeld lukken).
|
22 mei 2004 11:15 |
|
|
leo555
|
Sjonnie,
Als je geen vakantiedagen beschikbaar heb lukt het ook om vrijdag avond richting Le Mans te vertrekken, tegen de nacht kom je dan aan en het feest is dan al in volle gang maar goed de race begint pas om 14:00 en na de race kan je op zondag weer (fris) naar huis.
Je bent niet de eerste die dit zo doet maar je mist dan natuurlijk wel de kwalificatie op donderdag.
Leo
|
22 mei 2004 11:38 |
|
|
Sjonnie
|
Ik zou het meteen doen (vanaf donderdag), was het niet dat ik dat weekend een trip georganiseerd heb naar Antwerpen voor een gezelschap van 24 personen.
Ik twijfel er niet aan of er zijn op dit forum velen die dit zouden willen meemaken, maar mogelijk verhinderd zijn door een verplicht nummer op die dagen. John4S is zo iemand volgens mij.
|
22 mei 2004 12:07 |
|
|
RufBTR
|
Hee Leo,
je verkoopt toch niet mijn campingkaart die ik van Rob heb gekregen ???
mooi man, wanneer komt dat zwembad er nou bij ??
groeten,
Mike
|
22 mei 2004 14:24 |
|
|
leo555
|
Hoi Mike
Dit zijn niet de kaarten van Rob.
Het zwembad en Caroke bar staan voor volgend jaar gepland maar ik denk dat we hiervoor een paar campingplaatsen extra moeten kopen.
De douches zou Rob dit jaar regelen maar als Rob niet meegaat dit jaar zullen we weer in de rij moeten staan voor de gemeenschappelijke douches.
Leo
|
22 mei 2004 15:23 |
|
|
RufBTR
|
nou mensen halen die kaartjes zou ik zeggen, kunnen we mooi met een porsche trein daarnaar toe rijden.
dirkie zeker ook iets voor jouw, kan ik eindelijk even jouw bolide van dichtbij zien!! en kan ik je ven het Ruf turbo gevoel even laten proeven.
|
23 mei 2004 3:52 |
|
|