Auteur |
Bericht |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Dinslaken 1 mei a.s
Zijn er nog forumleden die daar naar toe gaan?
Ik ben van plan daar naar toe te gaan.
|
19 maart 2004 15:21 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
|
19 maart 2004 15:49 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Hier kijken is eenvoudiger.
Gemak dient de mens.
Tot zover heb ik Frans, Marcel, Robbert,EriC4C, Michael ,Ben ,Paskal,PaSCal en ondergetekende gezien.
Weer een kans op een gezellige dag,
dus inschrijven maar.
Wie vertrekt er over Venlo, en hoe laat?
|
19 maart 2004 16:19 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Lijkt mij wel een leuk evenement. Ik moet alleen even kijken of mijn GT dan al binnen is .
Groeten,
Kevin-GT
(misschien al iemand die erheen gaat en een lege passagiers stoel heeft )
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
19 maart 2004 17:15 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
dat zal wel lukken,
vriend van me weet nog niet of ie meegaat,
anders heb je een zitje.
|
19 maart 2004 17:19 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 maart 2004 18:30 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
alweer moeten klikken,
|
19 maart 2004 18:39 |
|
|
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
Misschien ook hier maar even een oproep aan lieden die zich via Priktochten 2004 INFO hebben 'opgegeven' voor Dinslaken. Bij veel namen staat nog geen verzamelplaats (Duiven of Venlo). Geef je startplaats even door, dan zet ik het op de site. Enne, in Venlo schijnt er vlaai te worden geserveerd ...
Anne 2.7[/url]
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
19 maart 2004 18:57 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
met pit
|
19 maart 2004 19:00 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Misschien ook een idee om in Dinslaken met het Nederlandse gezelschap een afspraak te maken.
Prikborders en/of forummers-meeting
|
19 maart 2004 19:04 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
Cool Humpf, ik hou je in de gaten .
|
19 maart 2004 20:50 |
|
|
John
Cayenne
|
Luitjes,
Wie verteld me meer, op de website kom ik echt veel info tegen.
Wat me opvalt is dat je je moet inschrijven en betalen om erbij te mogen.
In mijn geval is dit een soort evenement waarbij ik op het allerlaatste moment beslis of ik ff ga kijken.
Zaterdag is nou eenmaal bij mij moeilijk te plannen (werk, heb medelij).
Van hoelaat tot hoelaat begint die zooi daar.
Anne kom op jij bent de aangewezene om te reageren of niet.
verder:
Humprey, gister gezien dat je een rsje kocht voor je kids , is die kleine ukkepuk van je al een beetje Porsche leip, neem hem dan in ieder geval mee, of heeft ie niet dat Robintjes virus (Porsche van vader op zoons op zoontje), of is ie wijs en houd ie van een lekkere gevulde knip, want die van die Robintjes worden dacht ik telkens door de rijkswacht omgekeerd.
Als het aan die Robin (mist dus gelukkig nog de -son maar niet het P- gevoel) van mij ligt dan is Koos Spee mijn grootste fan.
|
19 maart 2004 20:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Je hoeft je niet in te schrijven en je kunt daar gewoon bij aankomst betalen is mij verteld. Happening op zich lijkt me leuk door de grote hoeveelheid Porsche's en aanverwante zaken. Verwacht echter eerlijk gezegd ook een hoog "Porsche Scene Live" gehalte .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 maart 2004 21:32 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
leve de "sjonnies"
Sorry Mark
|
19 maart 2004 21:52 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Humph, we moeten maar wat afspreken vantevoren, ik rij ook over Venlo, Frans zal ook wel deze kant opkomen. Heb jij nog wel eens iets gehoort van Ron en Ruud? Op het net zie je ze niet meer. Misschien de Porsche verkocht?
|
20 maart 2004 0:10 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Nee.
Ik heb wel gezien dat Ruud zich voor de Vet Cool Man rit heeft opgegeven.
|
20 maart 2004 0:48 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
ik kom zeker ... over Venlo natuurlek.
Zeg maar wat ... ik ben dur
Dirk
|
20 maart 2004 7:06 |
|
|
John
Cayenne
|
Dat zou mij toch wel een beetje thuis houden, ben niet zo gek op dat Sjonnie gehalte, veel spoilers en nepperij, en dito bezoekers.
Geef mij maar jongens ala het Forumclubbie, zoals ik tot op heden heb gezien houden wij van het originele en strakke ja zelfs tot perfectie.
Of het nu een SC- 3,2-, 964, 993 ja zelfs de waterkokers (alle types oud en jong), Cayennes, Boxters , 914's ect. ect.
Zie de discussie mbt die rode 993 spoilerlip.
Kijk en dit spiegelt gelijk het publiek, afgelopen donderdag maar weer is bevestigd gekregen.
Ben ook wel is in de Jochem Rindt show geweest (Essen) en dat was van het zelfde laken en pak, Bah.
|
20 maart 2004 8:21 |
|
|
horn
PF #57
|
In mijn geval niet hoor . Alleen heeft de Koos Spee fanmail een stukje van het Cup-velgen-en-spiegels-budget opgegeten. Maar van uitstel komt geen afstel!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 maart 2004 9:00 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Er is een verschil tussen "niet-orgineel" en dat sjonnie gehalte waar John op doelt.... Die van jou valt bij mij nog onder "orgineel" zelfs als je die cup-spiegels en velgen eronder zet...
Zelfs die van Tim valt daar nog onder bij mij (en die heeft 18" GT3-velgen onder een 964 )
|
20 maart 2004 11:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Who the F is Tim :?: ... en waar is z'n P te bewonderen ?
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
Laatst bijgewerkt door Olaf op 20 maart 2004 15:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
20 maart 2004 13:55 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
|
20 maart 2004 14:22 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Tegen het vervangen van de " en mini-velgjes met wieldoppen" door Cup exemplaren op een vroege 964 hebben alleen de "èchte" puristen bezwaar .
|
20 maart 2004 15:13 |
|
|
horn
PF #57
|
Wel opvallend dat zowel de magazijnbaas van Pon als Gerard van Renntech meteen zeiden: 'minivelgjes met wieldoppen en flaporen' zijn wel het origineel, zie je niet vaak meer. 'Ik zou hem zo houden'.
Dus origineel (in mijn ogen minder mooi) of verbouwen (niet meer origineel wel een stuk mooier)?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 maart 2004 17:14 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Origineel ..... ben zelf ook naarstig op zoek naar van die platte 8 spaaks velgen
En als je toch nog besluit "CUP" te gaan .... ff een ander stuurtje
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
20 maart 2004 17:29 |
|
|