Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 3:58

Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Porsches te Beringen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht Porsches te Beringen
Via het Belgische PorscheForum kreeg ik een tip dat er bij mij in de buurt een Porschebijeenkomst zou zijn van een 70 tal wagens.
Dit liet ik me , ondanks de voorbereidingen voor het verlof , niet ontgaan en trok gewapend met Camera (en zoon) op weg om dit te gaan bekijken.
Het hele Centrum was afgesperd en overal waren terrasjes , animatie van zang en dans , springkastelen , kinderschminken, viskraampjes, etc.
Eén straat stond volmet de Porsches en ook in verschillende zijstraten waren leuke exemplaren te bewonderen.
Het aanbod was zeer verscheiden en ging van 356 , over 914 en 924 naar alle types 911 , Boxster en Cayman met als hoogtepunt de Carrera GT
De gemaakte fotootjes kunnen jullie in MIJN MAGIX-ALBUMMETJE vinden

Enkele voorbeeldjes

Afbeelding Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

25 jun 2006 18:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
leuke foto's, vooral van die 914tjes :cheers:

25 jun 2006 18:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht 
Ja er zitten zeker leuke plaatjes tussen!
Ik hou daar wel van.

25 jun 2006 18:46
Profiel Facebook  Twitter 
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
he das leuk.maar waarom heb je het niet aan ons gemeld?zodat wij er ook heen hadden gekunt.

gr anton964

25 jun 2006 21:36
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, ben dagelijks in beringen maar moest weg :( :(

25 jun 2006 21:59
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Dáááár komen we dus te laat achter Koen.........

maar ik krijg het idee dat dit óók voor jouw een last-minute bekendmaking betrof. Lijkt me een mooie middag geweest.

Heb jij eigenlijk wel eens een weekend meegemaakt ZONDER een Porsche meeting?????? :lol:

25 jun 2006 22:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
ER schreef:
Dáááár komen we dus te laat achter Koen.........

maar ik krijg het idee dat dit óók voor jouw een last-minute bekendmaking betrof. Lijkt me een mooie middag geweest.

Ja, het stond pas op het belgisch porscheforum vandaag...

25 jun 2006 22:06
Profiel
vianen
Bericht 
geweldige foto's weer Koen, vooral de cgt, leuke nummerplaat trouwens, 666 :evil: :twisted: :lol: :wink: en dan de foto's van die 914's geweldig, ik ben nog steeds op zoek................. :thumright:

25 jun 2006 23:54
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik wist het idd pas een uurtje VOOR dat het begon.
Nog snel even de 968CS gewassen (was een beetje vuil (vliegjes en bestoft) van het ritje naar Porsche Center Brussel gisteren) en rijden maar.
Had ik het eerder geweten had ik het zeer zeker hier vermeld.
Een weekend zonder Porsche , effe denken , wannneer was dat weer :?: :?: :?:
Bestaat er dan nog een leven zonder :twisted: :wink:

Laatste update 22/10/2013

26 jun 2006 0:28
Profiel WWW Facebook 
vianen
Bericht 
Nee Koen, er bestaat geen leven zonder porsche als je er eenmaal mee geinfecteerd bent, das dus een dodelijk virus :lol: :lol: :lol: :wink:

26 jun 2006 1:02
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Offtopic: hmm..als het zo dodelijk was geweest, dan waren er geen Porsche rijders meer op de wereld denk ik zo :roll:

Trouwens, zag ik dat nou goed dat er ook een paar oude rsjes tussen stonden? Waren die echt? Hoorde namelijk op Spa dat er nogal wat Fake exemplaren de ronde deden. Waaraan kun je zoiets herkennen? :!:

26 jun 2006 11:23
Profiel Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
FROST schreef:
Trouwens, zag ik dat nou goed dat er ook een paar oude rsjes tussen stonden? Waren die echt? (..) Waaraan kun je zoiets herkennen? :!:

Da's nou net vaak het probleem; aan de buitenkant is het vaak helemaal niet te zien, en sommigen zijn zo gedetailleerd nagebouwd dat ook van binnen bijna niet te zien is dat het nepperds zijn.
Dan moet je echt al de chassis en motornummers gaan bekijken, en helaas is dat tegenwoordig ook al niet meer een volledige garantie.

Het is dan nog wel echt te controleren; volgens een schrijver in de laatste "911 & Porscheworld" zijn er nog wel wat truukjes waarmee een echte expert het kan zien, maar die hangt ie (wijselijk) natuurlijk niet aan de grote klok... :wink:

Afbeelding

Zo stond dit (overigens prachtige) model bij de laatste 911 en 912 klassieker rit; ik kon 't aan de buitenkant echt niet zien... :?

26 jun 2006 11:38
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Patrick, die laatste is makkelijk, da's geen echte ;)

Verder zijn er inderdaad wat nuance dingen, maar makkelijk is het zeker niet (voor leken zoals wij!)... Overigens had ik het bij die laatste ook al gezien VOOR de kenteken-check :cheesy:

26 jun 2006 12:03
Profiel Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
paSCal schreef:
(...)... Overigens had ik het bij die laatste ook al gezien VOOR de kenteken-check :cheesy:

PaSCal, even uit interesse (wel weer erg off-topic. Sorry!), waar kon jij dat aan zien?
Het enige wat mij niet lijkt te kloppen aan die laatste zijn de P-badge op de klep voor (was dat niet een sticker, of is dat alleen bij de latere??) en de metaalkleurige roostertjes bij de lampen die voor een 73er zwart horen te zijn.
Maar dat zou beiden uit esthetische overwegingen gedaan kunnen zijn, toch?

26 jun 2006 12:40
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 14 berichten ]