Niet volledig. In de voormiddag is er deze keer nl. geen experience. Alleen in de namiddag wordt er gereden.
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
15 aug 2006 20:27
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Gisteren helaas niemand tegengekomen. Komt omdat we niet lang gebleven zijn. Na 25 min rijplezier ineens problemen met de motor. Ik kreeg hem nog amper en op den duur zelfs niet meer gestart. Lag aan de ontsteking maar begin dan maar te zoeken boven zo'n warme motor. Dus wagen opgeladen - goed dat op die remork een deftige katrol staat - en terug naar de "stal" gedaan. Aangekomen bij Koen startte de motor terug en draaide hij normaal. Ik trok bijna mijn haar uit, grrrr !
Hebben we hem zitten nakijken en bleek dat de delco onderaan was losgekomen. Proefritje daarna in de buurt liet duidelijk voelen dat alles terug ok was.
Tja, mekaniek hé...
Enfin, woensdag 13 september staan we er weer...
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum