Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:46

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Pssst, niet doorvertellen ! Een E30 cabrio 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Pssst, niet doorvertellen ! Een E30 cabrio
Kwam onlangs één van mijn onthoofde E30 cabriootjes tegen op internet (bij het "zoeken" naar een Porsche). De verkopende partij heeft een aantal zaken niet vermeld die wellicht uitermate interessant zijn voor een potentiële koper van deze E30. Verkopende partij is Auto Oostra in Surhuisterveen.

Wat niet vermeld is dat (toen de auto in mijn bezit was) de auto voorzien is van een volledig nieuwe linnen kap, de distributieriem vernieuwd is, laatste uitlaatdemper vervangen is, de auto i.v.m. steenslagschade volledig is overgespoten, geen schade heeft gehad, idd dealeronderhouden is. Motor ter bediening van de kap vervangen is. De oplettende kijker heeft gezien dat de standaard stoelen zijn overtrokken met leer. Dit is door de dealer gebeurd. Derhalve geen sportinterieur.

Mijn verkoopprijs destijds (naar ik mij meen te herinneren zomer 2005) aan een particulier was EUR 5000. Korte tijd daarna (1-11-2006, bron; RDW) is de auto bij de bewuste garage beland.

Betreft echt een uitzonderlijk mooie en originele BMW. Bij verkoop door mij was kilometerstand geheel kloppend met boekje. Auto heeft grotendeels gestald gestaan in Zuid-Frankrijk.

Op mijn woord en met de hand op mijn hart; Heb geen enkele band met de huidige aanbieder.

Foto's van de auto in mijn bezit (helaas niet digitaal). Nieuwe kap, nieuwe lak, uitlaat, en distributieriem in mijn opdracht geplaatst/uitgevoerd. Waarom de melding hier op het P-forum ? Degene die een echte E30 zoekt moet deze zien !!! Kan niet anders dan dat de prijs naar beneden kan. Aangetoond kan worden dat ik destijds eigenaar was.

porsche@911

19 jan 2008 1:52
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
mmm. niets te maken met Porsche. al meer dan 2 jaar in andere handen geweest. kan een hoop mee gebeurd zijn in die tijd. mocht je op zoek zijn, kan deze info wellicht toch handig zijn.

enfin, ik sluit dit topic. mensen die een e30 cabrio zoeken kunnen via pb de topicstarter bereiken. :salut:

19 jan 2008 2:04
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2 berichten ]