Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 9:30

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Dongle en duo-simkaart 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht Dongle en duo-simkaart
Vraagje aan de internet-freaks hier
Wie weet of dit gaat werken : heb een duo-kaart kpn/onbeperkt internet. 1 kaart in gsm, wil de andere in een dongel op laptop steken, en lekker snel zonder steeds die nokia e75 aansluiten met 1 muisklik online zijn op basis van bestaande tel-abo.? Ik moet dan dus een dongel aanschaffen zonder abo. En dat kan ( ca. 130,- )
Vlgs kpn krijg komen de kosten van internetten via die dongel dan bovenop de bestaande kosten.
Da's wreed, en vreemd, want hoe weet kpn via welke sim ik online ben ( gsm of dongel ) :roll: ??

05 sep 2009 13:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
Bericht Re: Dongle en duo-simkaart
Er zijn zoveel opties met abonnementen. Waarschijnlijk heb je de Duo zakelijk abonnement voor 40 euro per maand. Deze kan je alleen gebruiken met 2 toestellen. KPN herkent de SIM's en als jij die tegelijkertijd gebruikt, dan zal je voor de extra kosten moeten betalen. Die snelheid is niet echt geschikt voor een PC. Voor 17,50 heb jij een Dongel met redelijke snelheid bij KPN, die geen gebruik van een SIM card maakt, maar een vaste Dongel van Samsung. Persoonlijk vind ik die snelheid nog te traag, maar voor af en toe op de boot is dat zeker toereikend. Ik zou dus voor een aparte dongel gaan en volgens mij zijn die nu in de aanbieding. :wink:

05 sep 2009 14:33
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Bericht Re: Dongle en duo-simkaart
Nadeel van duo-sim is volgens mij ook dat ze niet gelijktijdig gebruikt kunnen worden. Tijdens internet moet je gsm dus uit. (Is bij mij zo dat de auto gsm enkel werkt als de zak-gsm uitstaat.)

05 sep 2009 16:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]