Goedemorgen!
Ben nieuw hier op het forum (nog niet voorgesteld) maar heb vorig jaar meegedaan met mijn vader en zijn S80 V8. Wij hebben toen nog de parkeergarage-opdracht gedeeld Bocaloco
(Aardig geluidje zat er in jullie Porsche
(mijn vader heeft nog foto's op een brug gemaakt voor jullie. Is er niet van gekomen deze te sturen, of jullie op te zoeken.)
We hebben toen ontzettend genoten samen dat we zodra het kon direct twee nieuwe teams voor 2016 hebben ingeschreven.
Mijn ouders samen in de S80 en ik met een vriend in mijn S60.
Tot groot verdriet is mijn vader zeer abrupt in de nacht overleden aan een hartinfarct in september.
Mijn broertje zal nu zijn plek innemen.
Mijn vader was altijd groot fan van auto's maar durfde de stap naar een Porsche nooit te nemen. Wel diverse malen proefgereden in een 993 en 997, Nissan GT-R e.d.
Vanwege de bovenstaande gebeurtenis is het extra duidelijk geworden hoe kort het leven is en dat je er goed van moet genieten.
Daarom heeft mijn moeder een stille wens in vervulling laten gaan en besloten de Volvo in te ruilen op een 997 Targa 4S.
Daarom ook hier maar aangemeld en hopenlijk wederom een fantastische week met de rode S60 en witte Targa!