Auteur |
Bericht |
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
I-tunes : een verslaving erbij
Een maand geleden heeft iemand me i-tunes leren kennen.
Sjonge, sjonge, sindsdien koop ik bijna dagelijks muziek.
0,99 cent per liedje. Voordelen zijn dat het legaal is en je kan ook voorbeluisteren.
Hebben jullie hier ook ervaring mee ?
Hier de link om nog een paar anderen met het virus te besmetten :
http://www.apple.com/nl/itunes/
Greets,
Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
08 aug 2006 13:57 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Is zeker een mooi systeem, dat I-tunes! Ik gebruik zelf nog Bittorrent, gaat ook errug goed! Voordeel is dat het gratis is .
|
08 aug 2006 14:03 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Zekers. Ik gebruik iTunes, Bittorrent, Kazaa, om al dan niet gratis muziek te downloaden en op de iPod te zetten. iTunes heb je sowieso nodig met een iPod.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
08 aug 2006 14:24 |
|
|
Peter 3.2
911 3.2 Carrera model 1989Den Haag
|
Doe tegenwoordig veel met
www.legaldownloads.com
Peter-$0.09 per song-3.2
_________________________________________ ""It's just pure Porsche-ografie"
Jeremy Clarkson
|
08 aug 2006 16:00 |
|
|
rufie
|
euhm , zeker dat het de goede link is ?
|
08 aug 2006 16:13 |
|
|
cvaniperen
Ex 996 Targa - Ex Macan S - 997 GTSGooi
|
Ik ben een echte Apple freak en gebruik i-Tunes al geruime tijd. Heb muziek door het hele huis (draadloos) en ook mijn Ipod heeft z'n weg gevonden in mijn auto. Helaas heeft Porsche nog geen fabrieksinbouwset , maar heb de Harmann Kardon Drive & Play ingebouwd.
_________________________________________ I don't run from trouble, I run over it...
|
08 aug 2006 19:44 |
|
|
Harley
|
Ik heb zo´n iTrip die draadloos de muziek van de iPod naar de FM-band zendt.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
08 aug 2006 19:57 |
|
|
sir marco
997 mk2 cabrioveluwe
|
en werkt dat ? of stoort dat ?
|
08 aug 2006 22:35 |
|
|
Peter 3.2
911 3.2 Carrera model 1989Den Haag
|
Sorry,
www.legalsounds.com
Peter-ff in de war-3.2
_________________________________________ ""It's just pure Porsche-ografie"
Jeremy Clarkson
|
08 aug 2006 22:36 |
|
|
Harley
|
Ja hoor, werkt best aardig (kabel is wel beter) en is erg praktisch natuurlijk, geen kabel die ergens ligt en niks om aan te sluiten.
Stoort niet als je een vrije band zoekt op de radio en de iPod bij je antenne in de buurt is/ligt. Klein nadeeltje is wel dat de iTrip die ik heb geen externe voeding heeft dus de iPod is sneller leeg. Mogen in NL alleen niet verkocht worden -is een FM zender- maar via internet vast wel ergens te vinden.
|
08 aug 2006 23:12 |
|
|
horn
PF #57
|
en handig als je in het buitenland in een huurbak je eigen muziek wil spelen...
als je een mooie wil hebben:
voor meer info - klikkerdeklik op de foto.
Oja, en Harley, hij is er ook wél oplaadbaar....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 aug 2006 0:28 |
|
|
rufie
|
weeral iets bijgeleerd vandaag
|
09 aug 2006 0:37 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Ik gebruikte vroeger een iTrip in de wagen maar sedert 6 maanden een Transpod - een stukje duurder (100 $) maar stukken beter qua zender en stevigheid. Het linksysteem waarmee je 'em in de sigarenaansteker plugt is knap ontworpen zodat het in elke auto zou moeten passen. Ik heb een sigarenaansteker + transfo gekocht zodat ik de Transpod ook in huis kan gebruiken.
Inderdaad niet legaal maar als je een frequentie zoekt die niet in gebruik is stoor je niemand, als je een (populaire) frequentie zoekt die wel in gebruik is, doe je dit wel (soms wel leuk in de file en aan drukke kruispunten, vooral als je er dan een streepje Frans chançon doorjaagt )
toevoeging : Transpod is enkel bruikbaar voor de 'dockable' iPods, dus niet voor de versies met een "jack" stekker zoals op de foto van Horn's mail
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
09 aug 2006 0:45 |
|
|
F@RGO
|
ik gebruik de itrip al van in 2003.
Opletten bij aanschaf ,er zijn modellen die alleen werken op sigaretaansteker,
of zoals bij mij lost op het toestel,
voordeel van die laatste is dat ik op reis ook de wekkerradio kan gebruiken in combi met de ipod.
Is idd ill (fm zender)
nu heb ik een mp3 speler (pcm) in mijn auto, dus das ook handig.
|
09 aug 2006 8:16 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
In de Leon zit een Dension Ice>Link Plus ( www.icepod.nl), werkt als een zonnetje, komt op de plek van de oude carkit en klaar. Ding is altijd opgeladen, bediening vanaf de radio (indien ondersteund natuurlijk, dat dan weer wel), en ALTIJD muziek bij de hand
In de nieuwe Leon komt ie er gewoon weer in (hoop ik )... Heerlijk!
(alleen wellicht een keer een zwarte iPod kopen ipv. een witte, iemand ruilen? )
|
09 aug 2006 9:20 |
|
|
Harley
|
Deze heb ik.
Weet ik, maar heeft de verkeerde kleur en ik wil geen spaghetti in de auto.
|
09 aug 2006 10:24 |
|
|
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
Re: I-tunes : een verslaving erbij
| | | | rufie schreef: Een maand geleden heeft iemand me i-tunes leren kennen. Sjonge, sjonge, sindsdien koop ik bijna dagelijks muziek. 0,99 cent per liedje. Voordelen zijn dat het legaal is en je kan ook voorbeluisteren. Hebben jullie hier ook ervaring mee ? Hier de link om nog een paar anderen met het virus te besmetten : http://www.apple.com/nl/itunes/Greets, Rufie. | | | | |
Hoi Rufie, ik gebruikte eerst altijd Kaza en nu Limewire om muziek binnen te halen.
Ik kom nu echter in dit draadje termen tegen van: Itrip, Ipod, Ice link Plus en I-Tunes, ik zal wel niet van deze tijd zijn maar heb geen idee wat het allemaal is en wat bijelkaar hoort en/of te combineren is.
Ga me dus orienteren.
JE HEBT ME DUS BESMET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
09 aug 2006 10:39 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Itrip is dat kastje dat je op je ipod aansluit zodat ie een fm signaal uit gaat sturen zodat je hem via elke autoradio kunt beluisteren, ice link plus is een vergelijkbaar apparaat, ipod is een mp3-speler van appe, i-tunes is het legale internet-portal van apple waar je legaal muziek kunt downloaden tegen vergoeding
Op itunes na heeft het dus allemaal niks te maken met programma's als limewire en kazaa.
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
13 sep 2006 19:33 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Veel klachten over nieuwe iTunes
Veel gebruikers van Apple's entertainmentprogramma iTunes hebben geklaagd over de vele problemen waarmee de nieuwe versie 7 blijkt te kampen.
Enkele gebruikers beweren dat nummers die via de iTunes-winkel gekocht zijn, plotseling verdwenen na de upgrade naar de nieuwe versie.
Tevens stellen enkele gebruikers dat het programma nummers in een onlogische volgorde afspeelt of zelfs overslaat.
Bovendien zou de afspeelkwaliteit drastisch gedaald zijn ten opzichte van de vorige versie.
Apple-topman Steve Jobs heeft nog niet gereageerd op de klachten.
|
14 sep 2006 19:49 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ik zal wel een audio purist zijn, maar als ik naar muziek luister (nee, niet de motor), dan toch liever een cd... (liefst SACD, maar dat lukt in de auto niet).
_________________________________________ Tjolk.
|
14 sep 2006 19:56 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
14 sep 2006 20:08 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
proef ik hier een nostalgisch verlangen naar de goede oude oliegekoelde tijd, meneer herbst?
|
14 sep 2006 20:28 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Leer van het verleden.
Leef in het heden.
Geloof in de toekomst.
|
14 sep 2006 21:46 |