Ik ben best trots dat mijn Peugeot J7 (fabrieks)kampeerauto door Autovisie is geselecteerd om te mogen figureren op Concours 't Loo...
Vandaag heb ik 'm gebracht en issie op z'n plek gezet.
Aangezien Autovisie als thema dit jaar 'klassieke werkpaarden' (klassieke bedrijfsvoertuigen) heeft, zijn interessante bedrijfswagens uitgenodigd.
Het heeft wel niets met Porsche te maken, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik dit topicje even heb geopend. Om die reden staat het ook onder het kopje 'discussie overige zaken'.
Hier even een previewtje...
Ik heb snel wat foto's geschoten toen Jeetje op z'n plaats werd gezet.
Zoals hierboven reeds aangegeven heeft Autovisie een aantal prachtige en bijzondere 'werkpaarden' uitgenodigd en die worden nu eens -naast alle klassieke personenautogeweld- in het zonnetje gezet...
Aangezien mijn auto een bedrijfswagen is staat 'Jeetje' er trots tussen.
Hier de impressie:
Een prachtige Peugeot D4 met het bekende 'varkenssnuitje' en de typische jaren '50 vormgeving.
Jeetje in gezelschap van een bestel-eend: jij bent groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk...
Let's Samba!
(gerestaureerd door/bij Pon in Leusden en met de trailer gebracht, want auto rijdt niet)
Tijd voor een Estafette: Op uw plaatsen, klaar voor de start.....
Tatuuuuu-tataaaaaa
Jeetje in goed gezelschap...
Goed gelukt, nietwaar? In de reflectie van de zijruit van een Opel Esso Petroleum-vrachtwagen ontwaarde ik deze Ford Taunus station...
(geen photoschop dus!)