02 sep 2006 18:41
02 sep 2006 18:45
02 sep 2006 18:49
02 sep 2006 18:52
02 sep 2006 18:54
02 sep 2006 18:54
Jort schreef:Bied ik tegen je op met 2 appels en 2 eieren.
02 sep 2006 18:55
Jort schreef:Nu maar hopen dat 't studiemodel niet wordt verkracht zoals dat met de Brera is gebeurd...
02 sep 2006 19:00
02 sep 2006 19:10
Jort schreef:
Nee, als die Maser V8 met achterwielaandrijving blijft, heb ik nu goede hoop.
02 sep 2006 20:38
Hoop houden Jurgen. Deze doet onze oude Bertone harten(en ik denk alle andere ex- alfisti hier) weer een slagje sneller kloppen heJurgen schreef:Jort schreef:Nu maar hopen dat 't studiemodel niet wordt verkracht zoals dat met de Brera is gebeurd...
Vind 'm ook héél erg gaaf...maar vond dat óók van de Brera die ik toen op de Rai zag staan...en wat daarmee gebeurt is, is bekend...
02 sep 2006 20:42
Die ouwe schurk heeft mij in een ver verleden bijna een 75 3.0 america verkocht die een jaartje ouder bleek te zijn dan waar hij hem voor wilde verkopen.Devils son schreef:Als die nou eens gaat afschrijven gelijk iedere Alfa, dan ga ik over een paar jaartjes wel eens langs Milano met een appel en een ei.
02 sep 2006 20:48
2000 gtv schreef:Die ouwe schurk heeft mij in een ver verleden bijna een 75 3.0 america verkocht die een jaartje ouder bleek te zijn dan waar hij hem voor wilde verkopen.Devils son schreef:Als die nou eens gaat afschrijven gelijk iedere Alfa, dan ga ik over een paar jaartjes wel eens langs Milano met een appel en een ei.
02 sep 2006 21:12
2000 gtv schreef:Hoop houden Jurgen. Deze doet onze oude Bertone harten(en ik denk alle andere ex- alfisti hier) weer een slagje sneller kloppen he
02 sep 2006 21:15
Jurgen schreef: hoewel ik ook meteen een probleem zie qua marketing ; deze auto zit eigenlijk in een ander segment...
02 sep 2006 21:42
2000 gtv schreef:Die ouwe schurk heeft mij in een ver verleden bijna een 75 3.0 america verkocht die een jaartje ouder bleek te zijn dan waar hij hem voor wilde verkopen.
02 sep 2006 21:46
Devils son schreef:Ik ken Milano niet anders dan WYSIWYG. Als je verstand van auto's hebt dan doe je daar een goede deal. Als je met verstand op 0 daar een auto koopt kun je de deksel op de neus krijgen.
02 sep 2006 21:58
Jurgen schreef:maar die laatste zin van jou strekt mijn inziens niet tot aanbeveling, mocht dit waar zijn...
02 sep 2006 22:04
02 sep 2006 23:11
2000 gtv schreef:Hoop houden Jurgen. Deze doet onze oude Bertone harten(en ik denk alle andere ex- alfisti hier) weer een slagje sneller kloppen he
03 sep 2006 9:22
Dat akkefietje van mij speelde zich zo'n 15 jaar geleden af.Hij had toen nog niet zoveel auto's te koop staan(ik denk een stuk of 10)en verkocht ze volgens mij in een schuur naast zijn huis.Hij verkocht ze zelf dus ik ben ervan overtuigd dat hij toen heel goed wist wat hij deed.(of wat hij eigenlijk niet moest doen).Devils son schreef:2000 gtv schreef:Die ouwe schurk heeft mij in een ver verleden bijna een 75 3.0 america verkocht die een jaartje ouder bleek te zijn dan waar hij hem voor wilde verkopen.
Ik ken Milano niet anders dan WYSIWYG. Als je verstand van auto's hebt dan doe je daar een goede deal. Als je met verstand op 0 daar een auto koopt kun je de deksel op de neus krijgen.
Je moet er van houden, maar ik mag dat bedrijf wel. Geen flauwekul, gewoon ja of nee.
03 sep 2006 9:25
EriC4C schreef:TE KOOP 964C4Cabrio, nachtblau, 1991.
Onder voorbehoud van beschikbaarheid van de 8C Competizione en het verkrijgen van de financiering van de aanschaf ervan.
03 sep 2006 9:28
03 sep 2006 9:41
Devils son schreef:
Dat hebben ze wel beloofd.
En anders krijgen ze drie coupés in hetzelfde segment. Twee is al teveel van het goede, maar drie?
Nu die afschrijving nog, drie appelen en drie eitjes....
03 sep 2006 13:25
03 sep 2006 13:32