Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur...

07 sep 2006 12:23

Odz: hoe krijg je het voor elkaar?

Een 33-jarige vrouw uit Veendam is maandagmorgen aan de Troelstrastraat in haar woonplaats aan haar been gewond geraakt, nadat zij haar auto had gestart. De Veendamse startte de auto, terwijl ze met één been in en één been buiten de auto stond. De Veendamse had pech, want haar auto stond nog in de versnelling. Hierdoor schoot de auto vooruit en kwam tegen een muur tot stilstand. De portierdeur klapte daarna ook nog dicht. De vrouw kwam vervolgens klem te zitten tussen haar auto en de muur.

De 33-jarige vrouw is voor controle naar een ziekenhuis gebracht. De politie heeft een rapportage van het ongeval gemaakt.

07 sep 2006 12:30

Een 33-jarige vrouw uit Veendam is maandagmorgen aan de Troelstrastraat in haar woonplaats aan haar been gewond geraakt, nadat zij haar auto had gestart. De Veendamse startte de auto, terwijl ze met één been in en één been buiten de auto stond. De Veendamse had pech, want haar auto stond nog in de versnelling. Hierdoor schoot de auto vooruit en kwam tegen een muur tot stilstand. De portierdeur klapte daarna ook nog dicht.

Tot hier volg ik het nog.

De vrouw kwam vervolgens klem te zitten tussen haar auto en de muur.

Maar hoe ze dit nou voor elkaar krijgt als ze met haar been vast zit tussen het portier en de dorpel...
:shock:

07 sep 2006 12:36

Ik denk dat de muur links van haar was en dat ze er onder een hoek tegenaan is gereden. Anders kan ik het ook niet verklaren.

07 sep 2006 12:43

Misschien was het wel een videoshoot voor http://www.carstuckgirls.com/ :lol: :lol: :lol:

07 sep 2006 13:41

8)

ik zeg niets...

07 sep 2006 14:31

Sandra & Eric schreef:8)

ik zeg niets...

Gelukkig, je bent weer uit het ziekenhuis! :D

07 sep 2006 15:15

:oops:

ach het was niet zo ernstig........ deed wel zeer aan mijn ego. :lol:

07 sep 2006 15:22

Begrijp ik het nu goed dat jij het was Sandra ?

07 sep 2006 15:30

Vul daar maar eens een schadeformulier voor in. Kan me nog weinig voorstellen bij de tekening van de situatie :)

07 sep 2006 15:45

rufie schreef:Begrijp ik het nu goed dat jij het was Sandra ?

Wat betreft leeftijd zou het kunnen kloppen....... :D maar ik ga toch altijd helemaal in de auto zitten :lol:

07 sep 2006 16:47

Veendam is niet een wijk van Arnhem... :wink:

07 sep 2006 16:59

Devils son schreef:

Veendam is niet een wijk van Arnhem... :wink:

Is allemaal onbekend terrein voor mij hoor. Sandra zou toch in Veendam met de wagen kunnen komen ? :)
Nu gelukkig maar dat Sandra het niet is.

07 sep 2006 17:06

Woonplaats!

07 sep 2006 17:07

Nicolò schreef:Woonplaats!

:evil: :oops:

07 sep 2006 17:10

rufie schreef:Is allemaal onbekend terrein voor mij hoor. Sandra zou toch in Veendam met de wagen kunnen komen ? :)

Ik mag helemaal niet in die uithoek komen! :lol:

07 sep 2006 17:20

goh dat de politie voor een zo´n ongeval komt opdagen.
(meer zeg ik er niet over)

07 sep 2006 17:35

Sandra & Eric schreef:
Ik mag helemaal niet in die uithoek komen! :lol:

Het is er ook levensgevaarlijk... :twisted:

07 sep 2006 17:35

D-Dreamer schreef:goh dat de politie voor een zo´n ongeval komt opdagen.
(meer zeg ik er niet over)

Tuurlijk komen ze hiervoor. Dit lijkt mij bij uitstek een situatie waar je een boete kan uitdelen...

07 sep 2006 17:44

Zonder het gevaar een dreun voor je harses te krijgen. Zolang je buiten bereik van die vastzittende mevrouw blijft met je snor... :twisted:

Wat een suf verhaal weer... zat waarschijnlijk net haar lippen te stiften... (rolbevestigende mcp opmerking :cheesy: )

07 sep 2006 19:47

Tja, dat lippen stiften zou kunnen, vrouwen kunnen immers meerdere dingen tegelijk, in dit geval: instappen, starten, lippen-stiften... :cheesy:

07 sep 2006 22:01

paSCal schreef:Tja, dat lippen stiften zou kunnen, vrouwen kunnen immers meerdere dingen tegelijk, in dit geval: instappen, starten, lippen-stiften... :cheesy:

instappen, starten, lippen-stiften, muurtje verbouwen, jezelf klem zetten...

08 sep 2006 15:33

Devils son schreef:
paSCal schreef:Tja, dat lippen stiften zou kunnen, vrouwen kunnen immers meerdere dingen tegelijk, in dit geval: instappen, starten, lippen-stiften... :cheesy:

instappen, starten, lippen-stiften, muurtje verbouwen, jezelf klem zetten...

Vergeet ook niet dat ze ook nog tegelijkertijd bezig was met het;
bellen, sms'en doorbladeren van de libelle

Ach en met zoveel dingen tegelijk valt het best nog mee dat er één ding fout gaat :mrgreen:

08 sep 2006 23:38

Jongens,
Doe nou eens niet zo jippie over de vrouwtjes, ook al kunnen ze maar één ding tegelijk, dan is dat nog te genieten, :roll:

09 sep 2006 10:13

instappen, starten, lippen-stiften, muurtje verbouwen, jezelf klem zetten... bellen, sms'en doorbladeren van de libelle

pfff.... gelukkig...... dit ben ik niet...... 2 van de 8 doe ik niet :wink: :lol:

09 sep 2006 11:29

Sandra & Eric schreef:
instappen, starten, lippen-stiften, muurtje verbouwen, jezelf klem zetten... bellen, sms'en doorbladeren van de libelle

pfff.... gelukkig...... dit ben ik niet...... 2 van de 8 doe ik niet :wink: :lol:

Instappen en starten?
Plaats een reactie