08 sep 2006 22:18
08 sep 2006 22:21
08 sep 2006 22:22
08 sep 2006 22:31
08 sep 2006 22:41
horn schreef:Laat belgen hier nooit meer zeuren over Nederlanders die links blijven rijden.
Zelden zoveel suffende mensen met witte-platen-met-rode-letters gezien die links blijven hangen als de weg voor en naast ze leeg is.
horn schreef:Overigens, wat zijn die wegen bij jullie slecht... Van Antwerpen ri Gent twijfelde ik op een gegeven om te stoppen en een niergordel om te gaan doen![]()
![]()
Hoop kuilen, gaten en missende stukken asfalt...
08 sep 2006 22:45
08 sep 2006 23:23
horn schreef:Ben vandaag 'even' heen en weer getrapt naar Ingelmunster in Belgie (tussen Gent en Kortrijk in).
Laat belgen hier nooit meer zeuren over Nederlanders die links blijven rijden. Zelden zoveel suffende mensen met witte-platen-met-rode-letters gezien die links blijven hangen als de weg voor en naast ze leeg is.
Overigens, wat zijn die wegen bij jullie slecht... Van Antwerpen ri Gent twijfelde ik op een gegeven om te stoppen en een niergordel om te gaan doen![]()
Moest het even kwijt.
09 sep 2006 0:30
horn schreef:Ben vandaag 'even' heen en weer getrapt naar Ingelmunster in Belgie (tussen Gent en Kortrijk in).
horn schreef: Overigens, wat zijn die wegen bij jullie slecht... Van Antwerpen ri Gent twijfelde ik op een gegeven om te stoppen en een niergordel om te gaan doen![]()
09 sep 2006 0:36
ppp 356 schreef:horn schreef:Ben vandaag 'even' heen en weer getrapt naar Ingelmunster in Belgie (tussen Gent en Kortrijk in).
Laat belgen hier nooit meer zeuren over Nederlanders die links blijven rijden. Zelden zoveel suffende mensen met witte-platen-met-rode-letters gezien die links blijven hangen als de weg voor en naast ze leeg is.
Overigens, wat zijn die wegen bij jullie slecht... Van Antwerpen ri Gent twijfelde ik op een gegeven om te stoppen en een niergordel om te gaan doen![]()
Moest het even kwijt.
Zullen zeker Nederbelgen geweest zijn![]()
Niet van wakker liggen, elke dag moet ik die NL'rs doorstaan, die vinden dat ze de gang er goed inhouden als ze op de ring 110 rijden![]()
Zo kunnen we wel even bezig blijven, echte putten hebben jullie niet, maar als ik naar Lelystad rijd, wat ik regelmatig doe, ben ik zeeziek tegen ik op de bestemming ben, je rijdt daar precies op golven. Zal waarschijnlijk dat opgespoten land zijn dat aan het verzakken is.
Gelukkig verplichten we niemand om op onze wegen te rijden. Trouwens word het hoog tijd dat er een tol gaat geheven worden op onze wegen, er zullen weinig landen zijn als België, waar de wegen zo intensief gebruikt worden door Buitenlanders, we blijven tenslotte een doorvoer land.
09 sep 2006 0:42
Meneer aard schreef:Kun je nagaan dat ons belastinggeld toch ergens naar toe gaat heIpv de staatskas de spekken gaat het ook gedeetelijk naar het wegdek toe
09 sep 2006 7:00
09 sep 2006 7:12
horn schreef:
Viel me overigens ook op, die enorme hoeveelheid trucks (zowel belgisch als buitenlands) die te pas en te onpas in gaan halen. Een vrachtwagen inhaalverbod zou de weg van Antwerpen naar Breda er een stuk prettiger op maken
09 sep 2006 7:22
09 sep 2006 8:14
Jort schreef:Heerlijk, gelijk defensief. Dat doe je goed Horn
09 sep 2006 9:18
ppp 356 schreef:Alles went
09 sep 2006 13:29
09 sep 2006 13:33
09 sep 2006 14:27
wolf schreef:Wegen zijn idd beroerd viel me deze zomer weer op.
Verder zijn de belgen al meer dan 3 jaar bezig de weg tussen Luik en Luxemburg te renoveren...
09 sep 2006 14:40
09 sep 2006 14:42
Der Ferry schreef:Ps : nog een berichtje voor nederlanders met sleurhut : auto + sleurhut = 2 vignetten , waarvoor dank
09 sep 2006 14:54
Der Ferry schreef:Vanaf 2008 moet iedereen een wegenvignet kopen om op de belgische wegen te rijden
09 sep 2006 17:18
horn schreef:Gisteren een ongeluk op de A58 Breda ri Eindhoven met > 10 km file (ook op het stukje dat je moet rijden naar Utrecht) dus ik heb een deel van de jubirit maar weer gereden. Vervolgens 4 km bij Noordeloos. Wat een ellende op vrijdagmiddag. 3,5 uur over gedaan...![]()
![]()
09 sep 2006 22:43
2.2VTEC schreef:Hiervoor moet een akkoord gevonden worden tussen de 6 of 7 ministers die daarvoor verantwoordelijk zijn.
PaSCalPaSCal schreef:Hmmmm, man man, vraag het dan ook ff... Antwerpen -> Utrecht moet je niet over de A58 rijden... (maar over de A16 -> A59...
09 sep 2006 23:21
10 sep 2006 0:30
RED CABRIOLET schreef: Het meest irritante vindt ik toch wel de middenrijders, al is er in géén 10km een auto te bespeuren de gemiddelde Belg zal niet van zijn middelste baan wijken!