Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Slechte week om auto's te testen...

23 sep 2006 10:16

Van rennlist:

Belgian journalist and leading Porsche authority Paul Frère has been injured while road testing a Honda Civic Type-R in Germany.

Frère, now aged 89, is in a hospital near Frankfurt with seven broken ribs, a fractured pelvis and punctured lung., But according to Belgian online magazine La Dernière Heure (www.dhnet.be) he hopes to return to his home in Nice some time in October.

23 sep 2006 11:49

Die kan het ook niet laten hè.Mag het misschien niet zeggen maar het had voor hem misschien mooier geweest om in het harnas te sterven?Zijn zware verwondingen voor iemand van 89 jaar.Alhoewel.....eindigen in een civic :twisted: :roll: :wink:

23 sep 2006 15:20

Wat is er mis aan een Civic :?: :evil:

Trouwens niet alleen het testen van auto's, verschrikkelijk dat ongeluk met die "magneet" trein.

23 sep 2006 15:46

dat krijg je met van die'' zweverige'' mensen, houden de voetjes niet op de grond :wink:

zere neus, zeer triest allemaal.

off topic; Bin Laden dood, geeft de burger weer moed na al die misere deze week :!:
zou het waar zijn, who knowes...........................

23 sep 2006 21:34

Ja, maar stel dat Bin Laden echt dood is; men doet alsof dan het grote terrorisme over is :roll: Maar er blijven zat mensen in deze wereld over die zich graag tegen het Westen (lees Amerika) willen keren...

24 sep 2006 20:07

Was inderdaad het weekje wel zo.
ff nadenken of ik morgen wel in de auto moet stappen. Iedere week 2000 km verhoogd het risco aanzienlijk natuurlijk. Al rijd ik niet met een raketmotor, geen Civic en ook niet met magneten. Nee ik sta regelmatig stil op het Nederlandse asfalt :wink:

24 sep 2006 20:09

:( Afgelopen week in Zeeland: 3 verkeersdoden :(

24 sep 2006 23:00

Ja,en Donner die de "Sharia" wil invoeren......... :roll: :roll:

24 sep 2006 23:38

2000 gtv schreef:Die kan het ook niet laten hè.Mag het misschien niet zeggen maar het had voor hem misschien mooier geweest om in het harnas te sterven?Zijn zware verwondingen voor iemand van 89 jaar.Alhoewel.....eindigen in een civic :twisted: :roll: :wink:

Sorry een beetje oneerbiedig vind ik... als ik zie wat mijn bijna 87-jarige pa nog allemaal doet: van april tot september 5000km op de fiets, en nog elk jaar 20k km met zijn A2 tdi-tje: hoed af!
Zeker weten dat Paul frère helemaal nog niet zinnens is om het aardse te ruilen..
BTW spoedig herstel gewenst!

Hij is ten andere een échte p-liefhebber!

25 sep 2006 1:47

Respect voor de mensen van oudere leftijd (mijn grootmoeder rijdt ook nog steeds dageljks met de wagen op 87 jarige leeftijd) en zeker voor een icoon in de auto geschiedenis als Paul Frère.
Maar of deze leeftijd nog goed genoeg is om wagens uit te testen (is net iets anders dan gewoon met de wagen te rijden) daar heb ik toch (kwestie reactie vermogen etc) sterk mijn twijfels over.
Ik wens de heer Frère in elk geval van harte betereschap.

25 sep 2006 7:43

Rob 944 schreef:Ja,en Donner die de "Sharia" wil invoeren......... :roll: :roll:

En een hoop Nederlanders die niet begrijpend kunnen lezen en/of luisteren.

25 sep 2006 9:08

Jort schreef:
Rob 944 schreef:Ja,en Donner die de "Sharia" wil invoeren......... :roll: :roll:

En een hoop Nederlanders die niet begrijpend kunnen lezen en/of luisteren.

idd was op vakantie toen dit gebeurde, maar ik snap de hele comotie niet

25 sep 2006 11:38

Marco:

Minister Donner van justitie heeft op het matje moeten komen omdat hij in een boek uitspraken had gedaan over de "Sharia".
Hij zei daarin "dat als twee-derde van de Nederlanders voor is,dat dan de Sharia kan worden ingevoerd.Dat is nu eenmaal democratie".
De Sharia,een zeer strenge Moslim-wetgeving,die werkelijk alle Sado-Masochistische fantasieën te boven gaat.
En de uitleg van Donner hierover werd door bijna de gehele Tweede Kamer "geslikt"........... :shock:

Nu is 'ie,samen met minister Dekker, toch weg i.v.m de Schiphol-brand.Een hele roerige week dus.........

Mooie vakantie gehad,trouwens.............

25 sep 2006 11:44

Volgens de Sharia mogen moslims geen gebruik maken van geleend geld/hypotheek...dus wordt het in een andere vorm gegoten en lenen óók zij voor bv een woning...wie houdt nu wie voor de gek...

Triest

25 sep 2006 11:49

Mogen ze dan wel stempelgeld, ziekenkasgeld , kindergeld , OCMW , ... ontvangen of ook niet :?:

Zo niet is dat misschien de achterliggende gedachte . Eénmaal ze dat allemaal niet meer mogen ontvangen blijven ze niet meer in grote getalen :twisted:

25 sep 2006 11:54

Rob 944 schreef:Marco:

Minister Donner van justitie heeft op het matje moeten komen omdat hij in een boek uitspraken had gedaan over de "Sharia".
Hij zei daarin "dat als twee-derde van de Nederlanders voor is,dat dan de Sharia kan worden ingevoerd.Dat is nu eenmaal democratie".
De Sharia,een zeer strenge Moslim-wetgeving,die werkelijk alle Sado-Masochistische fantasieën te boven gaat.
En de uitleg van Donner hierover werd door bijna de gehele Tweede Kamer "geslikt"........... :shock:

Het werd "geslikt" omdat hij feitelijk gelijk heeft, op basis van de wetgeving zoals die er nu ligt.

Waar de volgende uitspraak op gebaseerd is, is mij dan ook een raadsel.
Ja,en Donner die de "Sharia" wil invoeren.........

Als je niet duidelijk aangeeft dat je wit bent, ben je automatisch zwart? Soms heb ik moeite al die gedachtenkronkels te volgen.
Laatst bijgewerkt door Jort op 25 sep 2006 12:07, in totaal 1 keer bewerkt.

25 sep 2006 12:05

Dat bedoelde ik Jort. Was in Spanje dus kon het nieuws nog wel enigzins volgen. Democratie is gebaseerd op een meerderheid van stemmen, dat is het enige wat die Donner zegt. Hij had ook als voorbeeld de hypotheekrente aftrek kunnen nemen, dit voorbeeld is alleen wat confronterender.

25 sep 2006 12:09

Jort schreef:Het werd "geslikt" omdat hij feitelijk gelijk heeft, op basis van de wetgeving zoals die er nu ligt.

Waar de volgende uitspraak op gebaseerd is, is mij dan ook een raadsel.
Ja,en Donner die de "Sharia" wil invoeren.........

Dat is precies het probleem van de gemiddelde Nederlander, hij hoort sharia en invoeren en vergeet gelijk de hele context waarin deze woorden geplaatst zijn. Gevolg een hoop commotie om niks.

Blijft voor mij wel overeind dat Donner met de sharia wel een zeer ongelukkig voorbeeld aan heeft gehaald. Maar zijn gedachte achter de uitspraak over democratie is geheel correct.

25 sep 2006 12:33

Minister Donner heeft in dat boek ook te kennen gegeven dat hij graag wil dat de AEL van Abou Yah-Yah (AEL staat voor Arabisch Europesche Liga) in de Tweede Kamer komt met een zeteltje of 10.Dat zou goed zijn voor de dialoog tussen Moslims en .....en....Tja,wie eigenlijk.
Abou Yah-Yah heeft als één van zijn hoofd-onderwerpen de invoering van de Sharia.

Geert Wilders heeft een motie van afkeuring ingediend hierover.In het debat wat daarop volgde heeft Donner toegegeven dat zijn uitspraken een beetje ongelukkig vielen,en heeft aan de discussie een andere uitleg gegeven,en heeft er gelijk aan toegevoegd dat hij de Sharia een "afgrijselijk systeem" vindt.Deze uitleg is door bijna de gehele Tweede Kamer geslikt.
Was dat niet gebeurd,dan had men een motie van wantrouwen kunnen indienen,en was Donner (dan al,en niet na het rapport van de Schipholbrand) naar huis gestuurd.Naar mijn persoonlijke mening had dit gewoon moeten gebeuren.
Oh ja,nog enkele Sharia-details:
- Mannen mogen zich niet meer scheren,en volledige baard-dracht is verplicht.
- Vrouwen dienen zich in het openbaar in een sluier te verhullen (burka) en op een bepaalde manier te lopen.Niet te hard met de hakken op de stoep/straat tikken.Levert stokslagen op.
- Vrouwen zijn uitgesloten van gezondheidszorg,onderwijs en arbeidsmarkt.
- Het verdenken van vreemdgaan/overspel betekent de dood door steniging.
- Vrouwenbesnijdenis........... :shock:
- Televisie,radio en internet zijn verboden zaken.Betrapt worden betekent de doodstraf (zowel voor man als vrouw).

Geen zaken om over te lachen dus..........Je eindigt dus als kliko of in de kliko....... :wink:
De Sharia is o.a. ingevoerd in Somalië,Nigeria,Algerije,Afghanistan,Iran.

Ik moet er gewoon niet aan denken om een hoop leuke vrouwelijke collega's te missen.........

25 sep 2006 12:57

Rob 944 schreef:Ik moet er gewoon niet aan denken om een hoop leuke vrouwelijke collega's te missen.........

.... of niet te kunnen internetten :twisted: :wink:

Laat ik mijn mening over Sharia's enzo hier maar niet verkondigen :evil: :oops:

25 sep 2006 13:08

Rob 944 schreef:Minister Donner heeft in dat boek ook te kennen gegeven dat hij graag wil dat de AEL van Abou Yah-Yah (AEL staat voor Arabisch Europesche Liga) in de Tweede Kamer komt met een zeteltje of 10.Dat zou goed zijn voor de dialoog tussen Moslims en .....en....Tja,wie eigenlijk.
Abou Yah-Yah heeft als één van zijn hoofd-onderwerpen de invoering van de Sharia.

Geert Wilders heeft een motie van afkeuring ingediend hierover.In het debat wat daarop volgde heeft Donner toegegeven dat zijn uitspraken een beetje ongelukkig vielen,en heeft aan de discussie een andere uitleg gegeven,en heeft er gelijk aan toegevoegd dat hij de Sharia een "afgrijselijk systeem" vindt.Deze uitleg is door bijna de gehele Tweede Kamer geslikt.
Was dat niet gebeurd,dan had men een motie van wantrouwen kunnen indienen,en was Donner (dan al,en niet na het rapport van de Schipholbrand) naar huis gestuurd.Naar mijn persoonlijke mening had dit gewoon moeten gebeuren.

Als, dan.. was.... Motie van wantrouwen op basis van niks. Op die manier kunnen we elke week wel een motie van wantrouwen indienen en accepteren en liefst 3 x per jaar het kabinet en alle ministers vervangen. Wie weet komen we dan nog meer aan regeren toe. :wink:

Overigens, er is niet zoiets als dé Sharia. Er zijn talloze soms sterk uiteenlopende versies van in omloop.

Als ik het voor het zeggen had gehad, zou ik Wilders als opvolger van Donner willen zien. Goed voor de dialoog. :wink:

25 sep 2006 14:58

Wil je ook nog even een rondritje maken op een zonnige zondagmiddag:

Buinen – Een 83-jarige man uit Buinen raakte zondagmiddag gewond bij een eenzijdig ongeval. De man stond tegen de woning aan terwijl zijn vrouw de auto uit de garage reed. Inmiddels in bekend geworden dat de man is overleden.

25 sep 2006 19:26

wist niet dat Dyab Abou Jah Jah ook in NL actief was - hier in België (en dan met name in Antwerpen) heeft hij de boel alleszins serieus helpen verzieken. Binnen 2 weken zijn het gemeenteraadsverkiezingen en zal er weer een monsterverbond van alle andere partijen nodig zijn om extreemR van de macht te houden.

Volgens wat ik gelezen heb, is Jah Jah vertrokken naar Libanon om te strijden aan de zijde van zijn volk
meer info vond je hier

Jah Jah is als politiek vluchteling een 15-tal jaar geleden naar hier gekomen, beheerst zeer goed de 2 landstalen (respect - ons voltallig vorstenhuis slaagt hier na > 175 jaar nog steeds niet in), haalt een universitair diploma (opnieuw respect - zelfde opm voor ons voltallig vorstenhuis) maar dan zou je toch iets meer respect/dank verwachten ten overstaan van een land dat je dgl. kansen geeft ipv alle Vlamingen uit te maken voor racisten

25 sep 2006 22:43

Jazeker V-Tec:

Abou Yah-Yah is ook hier zeer actief.Met name in de 4 grote steden.De komende Tweede Kamer verkiezingen zal hij ook voor een paar zetels gaan.Houdt dat "cordon sanidair" (sorry voor de eventuele schrijffouten)bij jullie Vlamingen nog steeds stand ?

De uitlatingen van Donner hebben feestvreugde gebracht bij nog een groep.De aanhangers van het Libertarisme.
Zoek dat zelf maar op wat dat inhoudt. :!:

25 sep 2006 23:07

Een Belg in de 2e kamer? Hoor trouwens niets meer van hem en zijn liga.
Cordon sanitaire was tegen Filip de Winter/ extreem rechts.
:roll:
Plaats een reactie