Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Tips voor een weekendje weg gezocht.

05 okt 2006 17:45

Ik wil half oktober een weekendje weg met mijn meisje.

De wensen zijn als volgt;

Maximaal een uur of 3 rijden vanaf Delft
2 Overnachtingen in sfeervol hotel
Bosrijke omgeving
Lekker kunnen eten

Als de weersvoorspellingen goed zijn gaan we met de Speedster anders met de 911. Ik denk aan Limburg, Belgische Ardennen, of Noord Eiffel.

Wie heeft er nog tips? Locatie? Hotels? Restaurants? Routes?

Ben benieuwd...........

05 okt 2006 18:02

Zoiets?

05 okt 2006 18:22

Wij hebben vorig jaar november een wellnes weekendje gedaan in Spa. Hotel Radisson Sas (Palace), met een liftje naar een luxe Spa.

Prima eten, lekker toeren en vooral heerlijk in de lobby kijken naar mensen.

Hier even klikken: http://spa.radissonsas.com/

Re: Tips voor een weekendje weg gezocht.

05 okt 2006 18:41

corn3l schreef:Maximaal een uur of 3 rijden vanaf Delft
2 Overnachtingen in sfeervol hotel
.........

3 uur rijden van Delft dan kom je toch hier???

Ik zou voor Hochsauerland of de Eiffel gaan. Kun je ook de Porsche nog even uitlaten

Re: Tips voor een weekendje weg gezocht.

05 okt 2006 18:49

mhoeneveld schreef:3 uur rijden van Delft dan kom je toch hier???

Mss iets verder .... maar verder dan Amsterdam kwam Corn3l de laatste keer niet :wink:

Inderdaad - de Eiffel .... is ook leuk toeren met de speedster :idea:

05 okt 2006 19:03

Het idee is vanmorgen in die #@%&*(^ file naar Amsterdam geboren, 3 uur naar Amsterdam!!!!........., in dezelfde tijd zit je bij de Ring....

IJffel is wel heel leuk, alleen houdt het vrouwtje niet van Schnitzels, dus moet het wel een tikkeltje culinair.... en waar vind je dat in de EIffel?

Volgens mij is het ook wildseizoen...

05 okt 2006 20:04

http://www.beaumont.nl/?main=hotel&lang=nl&flash=8

Hebben wij samen ook is gedaan, heerlijke stad dat Mestreech.

Lekker gegeten (Neercanne de uitschieter), maar een simpel bistrootje ook super.

Verder lekker winkelen (klokkies kijken) en heerlijk slenteren.

Enne forummers genoeg om een biertje mee te pakken daar, en die laten je de stad zien hoor.

06 okt 2006 23:03

Als ik nog eens een weekendje tijd heb en weg kan zou ik nog eens hierheen gaan.
Dat samen met de Hockenheimring ernaast is gegarandeerd super (als je meisje ook gek is van techniek natuurlijk)

Anders een romantisch weekendje Brugge doet het ook altijd en er is hopen te zien en te beleven

07 okt 2006 1:46

St. Gerlach even zeggen dat je het Oger arrangement boekt :idea:

07 okt 2006 7:53

Weekendje Terschelling in Hotel Paal 8. Een 4 sterren hotel in de duinen.
Nee, niet met de P. scheuren over het eiland maar gewoon fietsen :wink: en de auto in Harlingen laten staan.

07 okt 2006 11:30

Als je iets langer (4 uur) in de auto zit (of het gas iets meer intrapt) zit je in de Champagne, werkelijk prachtige omgeving. Keuken fantastisch, Moet & Chandon in overvloed. Lekker voor een weekeinde.

07 okt 2006 12:31

corn3l schreef:3 uur naar Amsterdam!!!!........., in dezelfde tijd zit je bij de Ring....

IJffel is wel heel leuk, alleen houdt het vrouwtje niet van Schnitzels, dus moet het wel een tikkeltje culinair.... en waar vind je dat in de EIffel?

Waar vind je dat in de Eiffel???? :?:

De Eiffel is zoals je weet een prachtige omgeving om lekker te toeren. Er zijn ZEKER wel hotels/restaurants te vinden die aan al je (culinaire) verwachtingen zullen voldoen!

Vorig jaar hebben wij in Heppingen héérlijk gegeten en overnacht.

TWEE Michelin sterren, prachtige kamers, zicht op de geparkeerde Porker, en op een steenworp van de Ring. Wat wil je nog meer?

Advies: boek een kamer in het Landhaus. Mooi apart gelegen pand tegenover het hotel/restaurant (de Penthouse suite bijvoorbeeld...) en 's morgens heerlijk ontbijtje in een aparte ruimte, niet tussen het 'gepeupel'... :wink: :lol:

13 okt 2006 21:34

Wat is het nou eindelijk geworden corn3l ?? :?:

We verwachten natuurlijk wél een reisverslagje. :wink:
Plaats een reactie