Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Spypic Panamera met trekhaak

30 okt 2006 21:37

http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... era-latest

Van 27 oktober de laatste nieuwe spypic van de Panamera, met trekhaak. Dat krijg je met dit soort wagens. Moeders moet langs de weg een lekker bakkie kunnen zetten.

30 okt 2006 21:57

Wat is ie toch lelijk.
Hopelijk zal het eindresultaat er heel anders uitzien :shock:

Afbeelding

30 okt 2006 21:58

voorlopig ziet het er niet uit

30 okt 2006 22:06

porsche356sc schreef:voorlopig ziet het er niet uit

Denk dat ook de bedoeling is :)

30 okt 2006 22:17

Ik denk dat onder deze lelijke ''kaft'', een heel mooi uiterlijk zit.
Als je nu al sommige basislijnen behoudt, en links en recht nog wat bijverzint iig wel....... :lol: :wink:

30 okt 2006 22:20

Thomas Verheijen schreef:Ik denk dat onder deze lelijke ''kaft'', een heel mooi uiterlijk zit.

Sommige mensen houden dat zichzelf en hun partner een huwelijk lang voor. :roll: :wink:

30 okt 2006 22:24

Misschien komt er zo eindelijk een einde aan de term "sleur"-hut in combinatie met deze 5 deurs P.

Ik wil trouwens best achterin zitten hoor :wink:

30 okt 2006 22:25

Waar , in de sleurhut :roll:

:twisted: :lol: :lol: :lol:

30 okt 2006 23:04

Ik begin toch wel heel benieuwd te worden naar hoe de Panamera er dan echt uit gaat zien.

En die sleurhut haalt met deze ervoor de grens niet eens. Die wordt volledig aan stukken gesleurd. :wink:

30 okt 2006 23:56

denk toch dat de grote lijn eruit af te leiden zal moeten zijn, de achterspoiler en afgeplakte achterruit daargelaten

31 okt 2006 3:13

Ik mag het niet hopen. Voorkant (leg ff je hand over de achterkant / 2e helft van de wagen) ziet er wel Porsche uit. Achterkant moet (hopelijk) nog aan gewerkt worden... En zo niet, dan bied ik me aan om te helpen... ;-)

31 okt 2006 3:16

Jort schreef:
Thomas Verheijen schreef:Ik denk dat onder deze lelijke ''kaft'', een heel mooi uiterlijk zit.

Sommige mensen houden dat zichzelf en hun partner een huwelijk lang voor. :roll: :wink:

haha ;-) (zoek nog een mooie (en lieve) vriendin))
Plaats een reactie