Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Belg de slimste van Nederland ?!?

02 nov 2006 19:11

Ik heb van een nederlandse collega vernomen dat het vanavond de finale is van " De slimste " . En in die finale ( met belgische copresentator) daar zit een belg tussen :lol: . Niemand minder dan Dieter Troubleyn :roll: :roll:
Ik ben benieuwd , want zo'n slimme is die Dieter eigenlijk niet ( denk ik )
spijtig dat ik die nederlandse zender niet kan ontvangen :cry:

03 nov 2006 11:52

mijn vrouw kijkt er altijd naar maar je moet gewoon wat algemene kennis hebben over allerlei zaken, slim hoef je mijn inziens daar niet voor te zijn :!: :twisted:
het feit dat die blonde het presenteert zegt wel voldoende dacht ik zo.......
wel vermakelijk progamma overigens :wink:

03 nov 2006 11:58

Bart Chabot heeft op de valreep gewonnen :idea:

03 nov 2006 12:16

Voor iemand zonder diploma ( enkel een zwemdiploma :D ) , heeft Dieter het niet slecht gedaan :shock:

08 nov 2006 17:46

Nederland slaat terug: 'Nederlander beste kok van België' :shock: :lol:

[url]http://www.telegraaf.nl/etenengenieten/53021461/Nederlander_beste_kok_van_België.html?p=7,2[/url]

08 nov 2006 18:28

Zo'n wedstrijd in koken zegt niet veel over de beste/vakbekwame kok of niet.
Ikzelf heb er voor school verplicht daar ik de ervarenste was , (werkte van mijn 16e elk weekend , vrije dag of verlof in de horeca) ook een paar moeten doen (btw ook allemaal gewonnen).
Koken voor een wedstrijd waar je je menuutje weken op voorhand voorbereid en proefkookt heeft imho niets met het reele leven te maken als kok.
Ergens bij mijn ouders thuis liggen nog de krantenartikels (door hun ingekadert destijds) ergens op de berging.
Dit heeft voor mij nihil waarde.
De huizen waar ik als chef of souschef heb mogen koken des te meer :wink:

08 nov 2006 18:30

MS964 schreef:Nederland slaat terug: 'Nederlander beste kok van België' :shock: :lol:

[url]http://www.telegraaf.nl/etenengenieten/53021461/Nederlander_beste_kok_van_België.html?p=7,2[/url]

Heel toevallig woon ik vlakbij het retaurant waar hij werkt , en ben er dan ook al gaan eten . Het eten was voortreffelijk :!:

ps : hij heeft wel alles in Belgie geleerd en werkt al heel lang in Vlaanderen :twisted:
Plaats een reactie