Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

My doggy op youtube...

17 nov 2006 12:57

http://www.youtube.com/watch?v=ob9Fpt5Zlr4

17 nov 2006 13:13

ze zeggen weleens dat de hond op hun baasje lijkt :!: :wink:

17 nov 2006 13:32

In dat geval blijf ik liever bij F@RGO uit de buurt.... :shaking:

Hij deed me een beetje denken aan dat hondje van die Wehkamp reclame... :wink:

17 nov 2006 13:39

patrick911 schreef:In dat geval blijf ik liever bij F@RGO uit de buurt.... :shaking:

Hij deed me een beetje denken aan dat hondje van die Wehkamp reclame... :wink:
:lol: :lol: :lol:

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_301678.html?wt.bron=homeArt6

17 nov 2006 15:25

HLN.BE schreef:Bazen van rassen als pitbulls en rottweilers blijken gemiddeld veel meer op hun kerfstok te hebben dan eigenaren van zachtaardigere honden

Ik beken , ik heb idd al aanvaringen gehad met het gerecht vanwege verkeersovertredingen . :bang: :bang: :bang:

Wat heeft een ras te doen met of een hond wel of niet agressief of wel of niet zachtaardig is.
Een hond zijn karakter wordt net als mensen hun karakter bepaald door de opvoeding en manier waarmee met hun omgegaan is bepaald . Ik ken persoonlijk meer gevaarlijke Pikineesjes , Malthesers en Jack Russels dan Dobermannen of Rotweilers :!:

Fiere eigenaar van GOED opgevoede en mens en kindvriendelijke honden

Afbeelding

ps : Mijn vorige was ook een Rotweiler die op 11,5 jarige leeftijd vorig jaar van ouderdom gestorven is

17 nov 2006 16:07

Helemaal mee eens, ik ken dobermans waar ik liever ruzie mee wil hebben dan een van onze jack-russels. Zoals de dierenarts t stelde bij een korte standaard inspectie van mond en tanden; "ben ik blij dat deze hond niet een keer of 4 groter is, 1/4 van de hond is tanden...."

17 nov 2006 21:16

Misschien moet je het even andersom lezen jongens.... "bepaald soort mensen" heeft voorkeur voor een "bepaald soort honden"...

Lees het zo: "Elke mus is een vogel"... Maar niet elke vogel is een mus...

(zow, en weer rust ;) )

18 nov 2006 12:39

HLN.BE schreef:Bazen van rassen als pitbulls en rottweilers blijken gemiddeld veel meer op hun kerfstok te hebben dan eigenaren van zachtaardigere honden

:oops: Wat heb ik dan allemaal niet op mijn kerfstok. Ik heb 2 Rottweilers.

Ik heb dan ook wel meer schijn tegen. :roll: 2 ´gevaarlijke ´ honden, tattoos..... 8)

Ach, kan me weinig schelen. Zo blijven veel mensen uit mijn buurt :wink:
Plaats een reactie