Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Heeft Michael de Lotto gewonnen ?

23 nov 2006 0:40

Krijg ik [url=http://www.2dehands.be/bugatti-veyron-coupé-16324991.html?afdeling=auto&auto_merk=8&rubriek=auto_be]dit[/url] nu net even doorgestuurd.
Ik heb deze wagen nog nooit op de weg gezien , maar die wordt al wel tweedehands aangeboden.
En wie heeft er al een bod op gedaan :twisted:

Bod: Bieder: Datum:
€ 1.200.000,00 Michaël 20/11/2006

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

23 nov 2006 0:43

Hij kan er ook een DVD speler van LG en TV van Philips op inruilen zie ik :lol:

23 nov 2006 0:44

Wie zal het zeggen Koen, maaruhhhhhh betalen bij afhalen :roll: , heeft ie toch ff een aardige stationwagen voor nodig lijkt me :lol: :lol:

23 nov 2006 0:49

En zo'n elitewagen voor zoveel geld aanbieden en dan geen "spellingscontrole" op je computer hebben :lol: :lol: :lol:

Door probleem met toelevering van matriaal zal deze vanaf beging dec aanwezig zijn in onze schowroom te boom

bert964c4 schreef: maaruhhhhhh betalen bij afhalen :roll: , heeft ie toch ff een aardige stationwagen voor nodig lijkt me :lol: :lol:

Dat zal moeilijker zijn. Die hebben geen trekhaakje voor de trailer

Afbeelding

23 nov 2006 1:01

:lol: :lol: :lol:

Re: Heeft Michael de Lotto gewonnen ?

23 nov 2006 1:21

911-lover schreef:Krijg ik [url=http://www.2dehands.be/bugatti-veyron-coupé-16324991.html?afdeling=auto&auto_merk=8&rubriek=auto_be]dit[/url] nu net even doorgestuurd.
Ik heb deze wagen nog nooit op de weg gezien , maar die wordt al wel tweedehands aangeboden.
En wie heeft er al een bod op gedaan :twisted:

Bod: Bieder: Datum:
€ 1.200.000,00 Michaël 20/11/2006

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .

Je kan ook nergens meer een bod doen zonder dat het wel door 1 van de forummers gespot word :wink:

23 nov 2006 11:28

Vreemd. Past niet echt tussen al het andere wat deze aanbieder heeft.
En waarop ruil je zoiets in...? :?

Dit autootje past trouwens beter bij mijn beurs.... :wink:

Re: Heeft Michael de Lotto gewonnen ?

23 nov 2006 14:29

michael schreef:Je kan ook nergens meer een bod doen zonder dat het wel door 1 van de forummers gespot word :wink:

Shit ik val ook overal door de mand. :mrgreen:

23 nov 2006 20:52

patrick911 schreef:Dit autootje past trouwens beter bij mijn beurs.... :wink:

hoop geld voor een 2004 belg van voor de upgrade... :roll:

Trouwens ook wel lachen... gave Veyron, hoe kom je daaraan? Ooooh, op de kop getikt op het belgische marktplaats... :twisted: :lol:

23 nov 2006 23:12

horn schreef:... gave Veyron, hoe kom je daaraan? Ooooh, op de kop getikt op het belgische marktplaats... :twisted: :lol:

.... geruild tegen mijn DVD speler van LG en TV van Philips. Vond het stroomverbruik van mijn platte TV toch te hoog. :mrgreen:
Plaats een reactie